
Απόλυτος εκτροχιασμός
Αν η Ελλάδα είχε φροντίσει, ως κανονική ευρωπαϊκή χώρα, να αναπτύξει και να εκσυγχρονίσει τις συγκοινωνίες σταθερής τροχιάς, τότε χιλιάδες νεκροί της ασφάλτου δεν θα είχαν «στολίσει» με τα άψυχα κορμιά τους όλα τα νεκροταφεία της χώρας
Η Σωρρακώσταινα, η μοναδική περιοχή της Ευρώπης όπου η άσφαλτος ανθεί και όπου οι σιδηρόδρομοι μαραζώνουν. Για παράδειγμα, αν η διαδρομή από Αθήνα μέχρι την Πάτρα διαρκούσε μία, άντε μιάμιση ώρα, πόσοι θα χρησιμοποιούσαν τα οχήματά τους για να πάνε στην πρωτεύουσα της Πελοποννήσου; Ούτε οι μισοί.
Με αυτή τη δόλια, καταστροφική επιλογή οι εταιρείες πετρελαίων ανοίγουν σαμπάνιες, η εξαγωγή συναλλάγματος χτυπάει κόκκινο, οι κατασκευαστικές με τα διόδια έχουν στήσει τρικούβερτο γλέντι και το αίμα χιλιάδων ανθρώπων ποτίζει την άσφαλτο όλων σχεδόν των διαδρομών. Η περίπτωση, λόγου χάρη, της διαδρομής Πατρών - Πύργου θεωρείται -και είναι- από τις γιγαντιαίες ρουφήχτρες ανθρώπινου αίματος. Εχω προσωπική πείρα αφού εκεί σκοτώθηκε ο γαμπρός μου πάνω στο άνθος της ηλικίας του, αφήνοντας πίσω του τρία παιδιά ηλικίας δύο, τεσσάρων και έξι ετών.
Παρεμπιπτόντως, ο ταχαριστερός Τσίπρας και η παρέα του ανέθεσαν το έργο στον δικό τους Χρήστο Καλογρίτσα, ο οποίος το εγκατέλειψε και άφησε τους οδηγούς στη μοίρα τους. Και παρεμπιπτόντως, τώρα μετά από τόσο αίμα, αυτή η οδική αρτηρία πρόκειται κατά το 75% να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον προσεχή Ιούλιο. Οι ταχαριστεροί που χύνουν κροκοδείλια δάκρυα στον «βωμό» των Τεμπών φέρουν βαρύτατες ευθύνες.
Συγκεκριμένα ο Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος μετά την τραγωδία βρήκε καταφύγιο κρυπτόμενος στη σκιά του Κώστα Καραμανλή, και ο οποίος σφυρίζει αδιάφορα, είναι εκείνος που όχι μόνο δεν ολοκλήρωσε το έργο της τηλεδιοίκησης, αλλά και από πάνω ξεπούλησε τους ελληνικούς σιδηρόδρομους στους Ιταλούς έναντι πινακίου φακής. Με μια σύμβαση τόσο ετεροβαρή που εκ του αποτελέσματος η Ελλάδα μετατρέπεται σε «αποικία» των Ιταλών.
Γι’ αυτό είναι υποκριτικό και ψηφοθηρικό το ενδιαφέρον τόσο των ταχαριστερών όσο και του ΠΑΣΟΚ. Ολοι αυτοί προετοίμασαν το έδαφος. Και με τη συρρίκνωση του σιδηροδρομικού δικτύου. Και με την πρόσληψη ανίκανων και άχρηστων της εκλογικής πελατείας. Και με την «αδιαφορία» τους για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων. Αυτοί, καθώς και οι «γαλάζιοι», οι πολιτικοί ηθικοί αυτουργοί.
Γι’ αυτό έχει δίκιο το ΚΚΕ που λέει ότι για τις αιτίες αυτής της ανείπωτης τραγωδίας φέρουν ευθύνη όλες οι κυβερνήσεις. Αν δεν καταπολεμήσουμε τις αιτίες, τότε το ίδιο τραγικό γεγονός μπορεί να επαναληφθεί.
Πάμε τώρα στο συγκεκριμένο εφιαλτικό γεγονός. Τρία πράγματα έχω να πω. Με την κοινή λογική. Το πρώτο, ότι έπρεπε να είχε απομακρυνθεί από τη Βουλή ο Κώστας Καραμανλής. Ως κύριος πολιτικός υπεύθυνος αυτής της τραγωδίας. Ολοι, όλων των παρατάξεων το λένε αυτό.
Το δεύτερο, ότι ο χώρος έπρεπε πάση θυσία να προστατευτεί και να ερευνηθεί από τεχνικούς υψηλών προδιαγραφών. Εδώ ο τόπος κάθε δολοφονίας περικλείνεται και στη συνέχεια ειδικοί του εγκλήματος ερευνούν και σκαλίζουν το σύμπαν. Επομένως, ποιος ο υπεύθυνος του «μπαζώματος»; Ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη. Ο ένας να ρίχνει το μπαλάκι στον άλλον.
Και το τρίτο, η πελατειακή διαδικασία πρόσληψης προσωπικού στον ΟΣΕ. Φανταστείτε να είχε εξαερωθεί το παιδί σας και το πόρισμα να κατέληγε σε ένα ανατριχιαστικό συμπέρασμα: ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης εγκατέλειψε το πόστο του για να αγοράσει πιτόγυρο!
Και για να τελειώνω. Φυσικά το πλήθος των διαδηλωτών προσήλθε αυθορμήτως. Ομως υποπτεύομαι ότι σ’ αυτό το μακάβριο παιχνίδι παίρνουν μέρος και άλλες, εκτός Ελλάδας, δυνάμεις. Οι οποίες επιδιώκουν αποσταθεροποίηση και χάος.
Επομένως, όλα στο φως. Τώρα κρίνονται η ανθεκτικότητα του Κυριάκου και η αμεροληψία της Δικαιοσύνης. Μου είναι αδιανόητο να πιστέψω, γι’ αυτό και δεν το πιστεύω, ότι η συγκάλυψη βολεύει τον Κυριάκο. Αντιθέτως, τόσο η πλήρης διαλεύκανση όσο και η αυστηρή τιμωρία των ενόχων είναι η μοναδική λύση.
Με έναν λόγο, η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Και επίθεση σημαίνει το μαχαίρι των ευθυνών μέχρι το κόκαλο. Σε ένα σύστημα τόσο σάπιο όσο και όλες οι παθογένειες που καλλιεργήθηκαν και αναπτύχθηκαν επί όλων των κυβερνήσεων. Επιτέλους, να τελειώνουμε με δαύτες, Κυριάκο!
Με αυτή τη δόλια, καταστροφική επιλογή οι εταιρείες πετρελαίων ανοίγουν σαμπάνιες, η εξαγωγή συναλλάγματος χτυπάει κόκκινο, οι κατασκευαστικές με τα διόδια έχουν στήσει τρικούβερτο γλέντι και το αίμα χιλιάδων ανθρώπων ποτίζει την άσφαλτο όλων σχεδόν των διαδρομών. Η περίπτωση, λόγου χάρη, της διαδρομής Πατρών - Πύργου θεωρείται -και είναι- από τις γιγαντιαίες ρουφήχτρες ανθρώπινου αίματος. Εχω προσωπική πείρα αφού εκεί σκοτώθηκε ο γαμπρός μου πάνω στο άνθος της ηλικίας του, αφήνοντας πίσω του τρία παιδιά ηλικίας δύο, τεσσάρων και έξι ετών.
Παρεμπιπτόντως, ο ταχαριστερός Τσίπρας και η παρέα του ανέθεσαν το έργο στον δικό τους Χρήστο Καλογρίτσα, ο οποίος το εγκατέλειψε και άφησε τους οδηγούς στη μοίρα τους. Και παρεμπιπτόντως, τώρα μετά από τόσο αίμα, αυτή η οδική αρτηρία πρόκειται κατά το 75% να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον προσεχή Ιούλιο. Οι ταχαριστεροί που χύνουν κροκοδείλια δάκρυα στον «βωμό» των Τεμπών φέρουν βαρύτατες ευθύνες.
Συγκεκριμένα ο Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος μετά την τραγωδία βρήκε καταφύγιο κρυπτόμενος στη σκιά του Κώστα Καραμανλή, και ο οποίος σφυρίζει αδιάφορα, είναι εκείνος που όχι μόνο δεν ολοκλήρωσε το έργο της τηλεδιοίκησης, αλλά και από πάνω ξεπούλησε τους ελληνικούς σιδηρόδρομους στους Ιταλούς έναντι πινακίου φακής. Με μια σύμβαση τόσο ετεροβαρή που εκ του αποτελέσματος η Ελλάδα μετατρέπεται σε «αποικία» των Ιταλών.
Γι’ αυτό είναι υποκριτικό και ψηφοθηρικό το ενδιαφέρον τόσο των ταχαριστερών όσο και του ΠΑΣΟΚ. Ολοι αυτοί προετοίμασαν το έδαφος. Και με τη συρρίκνωση του σιδηροδρομικού δικτύου. Και με την πρόσληψη ανίκανων και άχρηστων της εκλογικής πελατείας. Και με την «αδιαφορία» τους για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων. Αυτοί, καθώς και οι «γαλάζιοι», οι πολιτικοί ηθικοί αυτουργοί.
Γι’ αυτό έχει δίκιο το ΚΚΕ που λέει ότι για τις αιτίες αυτής της ανείπωτης τραγωδίας φέρουν ευθύνη όλες οι κυβερνήσεις. Αν δεν καταπολεμήσουμε τις αιτίες, τότε το ίδιο τραγικό γεγονός μπορεί να επαναληφθεί.
Πάμε τώρα στο συγκεκριμένο εφιαλτικό γεγονός. Τρία πράγματα έχω να πω. Με την κοινή λογική. Το πρώτο, ότι έπρεπε να είχε απομακρυνθεί από τη Βουλή ο Κώστας Καραμανλής. Ως κύριος πολιτικός υπεύθυνος αυτής της τραγωδίας. Ολοι, όλων των παρατάξεων το λένε αυτό.
Το δεύτερο, ότι ο χώρος έπρεπε πάση θυσία να προστατευτεί και να ερευνηθεί από τεχνικούς υψηλών προδιαγραφών. Εδώ ο τόπος κάθε δολοφονίας περικλείνεται και στη συνέχεια ειδικοί του εγκλήματος ερευνούν και σκαλίζουν το σύμπαν. Επομένως, ποιος ο υπεύθυνος του «μπαζώματος»; Ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη. Ο ένας να ρίχνει το μπαλάκι στον άλλον.
Και το τρίτο, η πελατειακή διαδικασία πρόσληψης προσωπικού στον ΟΣΕ. Φανταστείτε να είχε εξαερωθεί το παιδί σας και το πόρισμα να κατέληγε σε ένα ανατριχιαστικό συμπέρασμα: ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης εγκατέλειψε το πόστο του για να αγοράσει πιτόγυρο!
Και για να τελειώνω. Φυσικά το πλήθος των διαδηλωτών προσήλθε αυθορμήτως. Ομως υποπτεύομαι ότι σ’ αυτό το μακάβριο παιχνίδι παίρνουν μέρος και άλλες, εκτός Ελλάδας, δυνάμεις. Οι οποίες επιδιώκουν αποσταθεροποίηση και χάος.
Επομένως, όλα στο φως. Τώρα κρίνονται η ανθεκτικότητα του Κυριάκου και η αμεροληψία της Δικαιοσύνης. Μου είναι αδιανόητο να πιστέψω, γι’ αυτό και δεν το πιστεύω, ότι η συγκάλυψη βολεύει τον Κυριάκο. Αντιθέτως, τόσο η πλήρης διαλεύκανση όσο και η αυστηρή τιμωρία των ενόχων είναι η μοναδική λύση.
Με έναν λόγο, η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Και επίθεση σημαίνει το μαχαίρι των ευθυνών μέχρι το κόκαλο. Σε ένα σύστημα τόσο σάπιο όσο και όλες οι παθογένειες που καλλιεργήθηκαν και αναπτύχθηκαν επί όλων των κυβερνήσεων. Επιτέλους, να τελειώνουμε με δαύτες, Κυριάκο!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα