
Παρά την ανοδική πορεία της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και την επίδοση των 33.203 ταξινομήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2025, αρκετές μάρκες δεν έχουν καταφέρει να καταγράψουν ούτε μία πώληση στην Ελλάδα.
Παρά την ανοδική πορεία της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και την επίδοση των 33.203 ταξινομήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2025, αρκετές μάρκες δεν έχουν καταφέρει να καταγράψουν ούτε μία πώληση στην Ελλάδα.
Η σεντάν έκδοση του νέου Audi A6 συνεχίζει την παράδοση των προγόνων του δίνοντας προτεραιότητα στην άνεση, την πολυτέλεια και την τεχνολογία.
Με μόλις 24 μονάδες σε όλο τον κόσμο και παραγγελίες κλειδωμένες έως το 2026, ένα Venom F5 βγαίνει στο σφυρί.
Το κορυφαίο sportscar της Aston Martin θα αποκτήσει και μια σκληροπυρηνική έκδοση AMR με εστιασμένο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.
Το Lada Niva είναι ένα ιστορικό ρωσικό off-road όχημα με πορεία από το 1977. Μετά από 48 χρόνια σχεδόν αμετάβλητης παρουσίας, η AvtoVAZ ετοιμάζει μια νέα γενιά Niva που αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του 2025.
Η εξαιρετική επίδοση του Terramar έρχεται σε συνέχεια των επιτυχιών των CUPRA Tavascan, Born, Formentor και Leon.
Οι επαναστάτες της… φακής εμφανίστηκαν και στη χώρα μας. Αναγνώστης του newsauto, έστειλε φωτογραφία ενός βανδαλισμένου Tesla Model3. Οι αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνες και προτρέπουν του κατόχους Tesla να έχουν ενεργοποιημένες της κάμερες του αυτοκίνητου…
H CUPRA ετοιμάζει τη νέα γενιά του Terramar, το οποίο θα αποτελέσει και το όχημα που θα την τοποθετήσει στις premium κατηγορίες.
Η Totem Automobili δημιουργεί ένα restomod μοντέλο με βάση την Alfa Romeo Junior GT το οποίο συνδυάζει την κλασσική γοητεία με επιδόσεις supercar
Η Lexus φέρνει για πρώτη φορά στην Ευρώπη μοντέλο με Steer-By-Wire, συν τεχνητό ήχο θερμικού κινητήρα και… fake σχέσεις κιβωτίου. Η Lexus προτίμησε να τελειοποιήσει το σύστημα πριν το λανσάρει σε μοντέλο παραγωγής. Και αυτό δεν είναι άλλο από το νέο RZ που θα δούμε στις αγορές της Ευρώπης από το 2026. Η ιαπωνική μάρκα δημοσιοποίησε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά με τα οποία θα έρθει το νέο RZ στη Γηραιά Ήπειρο, ενημερώνοντας παράλληλα πως θα διατεθεί και σε νέες εκδόσεις με κορυφαίο το RZ 550e F Sport. Στη βάση της γκάμας θα βρίσκεται το RZ 350e με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα με μέγιστη ισχύ 227 ίππους και 270 Nm και με στάνταρ μία μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, η οποία θα υπάρχει σε κάθε έκδοση. Στο RZ 350e που είναι εισαγωγική έκδοση, η αυτονομία είναι η κορυφαία που θα συναντήσει κανείς στη γκάμα του, αφού θα μπορεί να διανύσει έως 575 χλμ. Ψηλότερα στη λίστα του νέου RZ θα βρούμε το RZ 500e το οποίο θα κινείται χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 380 ίππους, που βοηθούν το ιαπωνικό crossover να ολοκληρώσει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία του ανακοινώνεται στα 500 χλμ. Η νέα έκδοση στη γκάμα είναι και η κορυφαία, αυτή που αποτελεί και την μεγαλύτερη είδηση. Αναφερόμαστε στο RZ 550e F Sport του οποίου τα ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν συνδυαστικά 408 ίππους και μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, η αυτονομία του είναι η μικρότερη όλων, αφού μπορεί να διανύσει έως 450 χλμ. Ο onboard φορτιστής θα έχει μέγιστη ισχύ φόρτισης 22 kW, ενώ η Lexus τονίζει πως ο χρόνος (30 λεπτά) που χρειαζόταν το απερχόμενο μοντέλο για την πλήρωση του 10-80% σε DC παροχή θα μειωθεί αισθητά. Το προηγμένο steer-by-wire που θα μπει στο νέο RZ συνεργάζεται με ένα yoke τιμόνι, με την ακρίνα στροφής να περιορίζεται στις 200 μοίρες, που σημαίνει πως ένας ολόκληρος κύκλος στροφής θα ολοκληρώνεται με μόλις μία περιστροφή. Το καινούργιο EV των Ιαπώνων θα είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη με steer-by-wire, το οποίο η Toyota ονομάζει One Grip και υπόσχεται να το προσφέρει και στο bZ4X. Η άλλη σημαντική τεχνολογία που έρχεται στο νέο RZ, αλλά θα τη δούμε μόνο στο κορυφαίο RZ 550e F Sport, είναι η προσομοίωση κιβωτίου σε συνδυασμό με τον τεχνητό ήχο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η Lexus το ονομάζει Interactive Manual Drive και δηλώνει πως θα αυξήσει τη συμμετοχικότητα του οδηγού, προσφέροντας μία σπορ αίσθηση, αλλά και οδηγική ικανοποίηση.
Θα κυκλοφορούσατε μια Lamborghini ή μια Bentley αν η πινακίδα του φώναζε από μακριά ότι πρόκειται για εταιρικό;