Mετά από 16 χρόνια και λίγο καιρό πριν η εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ρίξει αυλαία, η Μάγδα Παπαγιάννη εμφανίστηκε ξανά δίπλα στον Γιώργο Παπαδάκη. Η παρουσιάστρια που συνεργάστηκε μαζί του για 5 χρόνια από το 2004 έως το 2009, επέστρεψε στο πλατό και μοιράστηκε μια ιστορία με το τηλεοπτικό κοινό.
Όπως είπε η Μάγδα Παπαγιάννη, η πρόταση για να συμμετάσχει στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», στο παρελθόν, της έγινε μέσω τηλεφώνου. Μάλιστα, περιέγραψε τι ακριβώς της είπε ο Γιώργος Παπαδάκης.
Δείτε το βίντεο
Μπαίνοντας στο πλατό της εκπομπής, η Μάγδα Παπαγιάννη δήλωσε: «Αγάπη μου γλυκιά, καλώς σε βρήκα! Να 'μαστε πάλι μαζί! Συγκινητικό. Το πώς μου έκανε ο Γιώργος την πρόταση να συνεργαστούμε έχει πάρα πολλή πλάκα. Ήμουν σε διακοπές, ήμουν 11 χρόνια τότε στο MEGA και με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει "γεια σου, Μάγδα, είμαι ο Καλημέρα Ελλάδας"».
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Του είπα "ετοιμάζομαι να βουτήξω" κι είπε "ετοιμάσου, γιατί έχω να σου κάνω μια ανήθικη πρόταση". Έτσι μου είπε ο Παπαδάκης, παιδιά». «Έτσι σου είπα; Κι εσύ λοιπόν αποδέχτηκες την ανήθικη πρόταση», τόνισε τότε, ο Γιώργος Παπαδάκης χαμογελώντας.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.