Η Αθηνά Οικονομάκου προχώρησε σήμερα σε μία δημοσίευση η οποία προκάλεσε αρνητικά σχόλια από τους ανθρώπους που την ακολουθούν στο Instagram.
Πιο συγκεκριμένα, η ηθοποιός ανέβασε ένα βίντεο, στο οποίο διαφημίζει ένα πολυτελές ξενοδοχείο στη Μύκονο. Ωστόσο, η συγκεκριμένη κίνηση εν μέσω των πυρκαγιών που έχουν ξεσπάσει στη χώρα, προκάλεσε τον εκνευρισμό αρκετών.
Αν και τα περισσότερα αρνητικά σχόλια έχουν σβηστεί πλέον από την ανάρτηση, οι ακόλουθοι έσπευσαν να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους:
«Δεν είναι λίγο προκλητικό όλο αυτό;» έγραψε μία γυναίκα, με κάποιους άλλουν να προσθέτουν: «Ζει σε ένα παράλληλο σύμπαν», «Έλεος, η μισή χώρα καίγεται, φτάνει η επίδειξη του πλούτου». Υπήρχαν όμως κι εκείνοι, που υποστήριξαν την ηθοποιό, γράφοντας να περνάει καλά.
Το brand που αγαπάει το ορεινό και δρομικό τρέξιμο αλλά και την πεζοπορία βουνού, ανεβαίνει σταθερά προς την κορυφή και με τη νέα του καμπάνια εμπνέει όλους τους ανθρώπους να απογειωθούν και να «πετάξουν».
Το ΘΕΜΑ και οι ιστοσελίδες protothema.gr και ygeiamou.gr αναδεικνύουν την αξία της Ενιαίας Υγείας για τη βιωσιμότητα του οικοσυστήματος και τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, μέσα από σειρά άρθρων που υπογράφουν ειδικοί - Διαβάστε το άρθρο του Ομότιμου Καθηγητή Ιατρικής Σχολής Αθηνών, Διευθυντή του Ινστιτούτου Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής, Γιάννη Τούντα.
Επισκεπτόμαστε ένα από τα διαδραστικά spots της Eurolife FFH για να ενημερωθούμε και να διασκεδάσουμε με ευφάνταστα παιχνίδια που δίνουν τα πιο hot δώρα.