Κάιλι Τζένερ: Το άγγιγμα του Μίδα και στο Instagram - Πόσο κοστίζει μια ανάρτησή της

Κάιλι Τζένερ: Το άγγιγμα του Μίδα και στο Instagram - Πόσο κοστίζει μια ανάρτησή της

Αστρονομικό το ποσό που κερδίζει η Κάιλι Τζένερ για κάθε διαφημιστικό post στο Instagram - «Πέσανε» φέτος τα κέρδη λόγω κορωνοϊού

KAILY-JENER--ARTHROU
Για δεύτερη χρόνια φέτος η 21χρονη Κάιλι Τζένερ διατηρεί την πρώτη θέση στη λίστα Forbes ως η νεαρότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχος στον κόσμο, χάρη στην επιτυχία της δικής της εταιρείας καλλυντικών, Kylie Cosmetics που εξελίχθηκε σε αυτοκρατορία.

Το brand που φέρει το όνομά της και της αποδίδει τόνους από δολάρια (από την πώληση του 51% της εταιρείας της πέρυσι στην Coty Inc έβαλε στον τραπεζικό της λογαριασμό άλλα 600.000.000 δολάρια) δεν είναι η μόνη χρυσή πηγή εισοδημάτων για το μέλος της οικογένειας Καρντάσιαν. Η Τζένερ φαίνεται να έχει και το άγγιγμα του Μίδα στους λογαριασμούς που διαθέτει στα social media αφού σύμφωνα με τις εταιρείες μετρήσεων βγάζει εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για ένα της μόνο διαφημιστικό post στο instagram. Me 175.000.000 ακολούθους, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Protein υπολογίζεται ότι για κάθε σπονσορισμένο post κερδίζει 983.400 δολάρια. Είναι το μέλος της οικογένειας Καρντάσιαν με τον πιο προσοδοφόρο λογαριασμό στο instagram, με την ετεροθαλή αδερφή της Κιμ να την ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής αφού εκείνη για κάθε διαφημιστική της ανάρτηση κερδίζει 954.000 δολάρια. Αντίστοιχα σύμφωνα με τις αναλυτικές έρευνες για το instagram της εταιρείας Hopper HQ, η Τζένερ δεν είναι μόνο το πιο κερδισμένο μέλος των Καρντάσιαν αλλά και όλου του Χόλυγουντ. Πέρυσι, της απέδωσε τον τίτλο της βασίλισσας του instagram στα διαφημιστικά (sponsored) post εκτιμώντας ότι για κάθε της ανάρτηση ο τραπεζικός της λογαριασμός πιστώνεται με 1.000.000 δολάρια ενώ η Σελένα Γκόμεζ βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 800.000 δολάρια.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

my days are made up of zoom meetings and playing dress up ☁️⚡️⚡️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kylie 🤍 (@kyliejenner) στις



Η έστω σχετική πτώση στα φετινά της έσοδα σχετίζεται σύμφωνα με το πρακτορείο Attain στην πανδημία λόγω κορωνοϊού αφού σε σχέση με πέρυσι το σύνολο των πιθανών κερδών από τις σοσιαλμιντιακές αναρτήσεις των επιδραστικών χρηστών υπολογίζεται να μειωθούν κατά 33%. Οι influencers συνολικά εκτιμάται να έχουν χάσει κατά μέσο όρο γύρω στα 3.000 ευρώ την εβδομάδα σε σύγκριση με το 2019 αφού τα brands έχουν αναγκαστεί να περικόψουν τα διαφημιστικά τους budget λόγω της πανδημίας.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

@kylieskin unreleased sunscreen campaign 🤍🦋

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kylie 🤍 (@kyliejenner) στις

Κλείσιμο


Αν και η Τζένερ χρησιμοποιεί συνήθως τον λογαριασμό της στο instagram για να προμοτάρει κυρίως τα δικά της Cylie Cosmetics προϊόντα, κάνει κάποιες εξαιρέσεις και για άλλα brands. Πέρυσι για παράδειγμα, διαφήμισε το διατροφικό συμπλήρωμα ομορφιάς της εταιρείας Sugar Bear Hair ενώ πιο πριν διαφήμιζε αδυνατιστικά τσάγια –κίνηση που οδήγησε σε δικαστική διαμάχη. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα της Protein, η η αδερφή της Κάιλι, η Κένταλ Τζένερ είναι η τρίτη πιο ψηλά αμειβόμενη χρήστρια του instagram από τα μέλη των Καρντάσια κερδίζοντας περίπου 724.000 δολάρια για κάθε της ανάρτηση, τέταρτη είναι η Κλόι με 620.000 δολάρια και πέμπτη η Κόρτνει με 515.500 δολάρια. Τι να πει κανείς;

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης