tiletheasi

Τα δέκα προγράμματα της σεζόν 2018-2019 που είδαν περισσότερο οι τηλεθεατές - Ποια κανάλια κατέκτησαν τις περισσότερες θέσεις στη δεκάδα Ποιος βγήκε πρώτος και με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους

Η Nielsen δημοσίευσε -όπως κάθε χρόνο- την κατάσταση με τη συνολική τηλεθέαση της προηγούμενης σεζόν και έτσι έχουμε πλήρη εικόνα τι παρακολούθησε το κοινό για το 2018-2019. 

Το λεγόμενο Yearbook περιέχει στοιχεία από 1.300 νοικοκυριά και σε αυτό φαίνονται τα 20 προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση για μέσο λεπτό. 

Πρώτη και με μεγάλη διαφορά η Eurovision

Eurovision


Στην κορυφή της λίστας, και με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο, είναι ο Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Τραγουδιού, η Eurovision, η οποία μεταδόθηκε από την ΕΡΤ2 και σημείωσε 17,8% ως προς το μέσο λεπτό ενώ στο μερίδιο κατείχε το 50,9%! Πρόκεται για ένα ιδιαίτερα δημοφιλές πρόγραμμα και το κοινό περιμένει πώς και πώς κάθε χρόνο για τη μαγιάτικη βραδιά του τελικού. 

Δεύτερο στη λίστα ήρθε το MasterChef, σημειώνοντας 13,8% (μέσο λεπτό) και 34,9% (μερίδιο). Από όταν έπαιζε το ριάλιτι, το Star έπλεε σε πελάγη ευτυχίας με τα νούμερα που σημείωνε και ήταν σχεδόν βέβαιο ότι θα βρίσκεται στο Top 10 στο Yearbook της Nielsen. Την κορυφαία τριάδα ολοκληρώνει η τηλεοπτική σειρά του Alpha «Το Τατουάζ» καταγράφοντας 13,2 (μέσο λεπτό) και 33,2% (μερίδιο). 

Ακολουθεί το σόου του ANT1 «Your Face Sounds Familiar» με 13,2 (μέσο λεπτό) και 30,6% (μερίδιο), ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται η γνωστή και για χρόνια αγαπημένη μουσική εκπομπή «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο που προβάλλεται από τον ΣΚΑΪ, σημειώνοντας 13% (μέσο λεπτό) και 35,7% (μερίδιο). 

Ως προς την τηλεθέαση μέσου λεπτού, ισοψηφία με τον Σπύρο Παπαδόπουλο σημείωσε και το «The Voice» του ΣΚΑΪ, ωστόσο στο μερίδιο ήταν πιο πίσω με 32%. 

Οι τέσσερις τελευταίες θέσεις καταλαμβάνονται από τηλεοπτικές σειρές, αποδεικνύοντας έτσι πως το κοινό τρέφει μια ιδιαίτερη αγάπη για αυτές και δικαιώνοντας και τις επιλογές των καναλιών να κάνουν στροφή προς τη μυθοπλασία και να εντάξουν περισσότερα σίριαλ στα προγράμματά τους. 

Στην έβδομη, λοιπόν, θέση βρίσκουμε τη σειρά του Alpha «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» με 12,7% τηλεθέασης μέσου λεπτού και 29,5% στο γενικό μερίδιο, στην όγδοη θέση βλέπουμε επίσης σειρά της Κάντζας, αυτή τη φορά «Το σόι σου» με 11,6% (μέσο λεπτό) και 25% (μερίδιο) ενώ στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται τα σίριαλ του ANT1, «Η επιστροφή» και «Μην ψαρώνεις» με μέσο λεπτό 11,6% και 11,5% και μερίδιο 26,5% και 23,8% αντίστοιχα. 

Αν εξαιρέσουμε τη Eurovision, η οποία «έσπασε» όλα τα κοντέρ, τα υπόλοιπα προγράμματα ως προς την τηλεθέασης μέσου λεπτού δεν έχουν και μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Εντύπωση προκαλεί, ωστόσο, πως ο ΣΚΑΪ κατέχει μόνο δύο από τις δέκα θέσεις, έχοντας στο περσινό του πρόγραμμα τόσο ακριβά προγράμματα, ενώ μεγάλοι νικητές μπορούν να αναδειχθούν κυρίως ο Alpha, αλλά και ο ANT1 που κατέκτησαν από τρεις θέσεις το κάθε κανάλι. 

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης