Σε δημοσίευση που έκανε η Μαριαλένα Ρουμελιώτη, την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου, κοινοποίησε στο Instagram εικόνες από την προετοιμασία της πριν από τον γάμο, τονίζοντας ότι ένιωθε όμορφη, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε την ομάδα που επιμελήθηκε την εμφάνισή της. Πιο αναλυτικά, σημείωσε στη λεζάντα που συνόδευσε τη δημοσίευσή της: «Κάποιες ημέρες απλά ξεχωρίζουν, όχι μόνο για τη σημασία τους, αλλά για τους ανθρώπους που βρίσκονται δίπλα σου και φροντίζουν ώστε όλα να κυλήσουν ακριβώς όπως πρέπει. Την ημέρα του γάμου μου ένιωσα όμορφη, ήρεμη και απόλυτα ο εαυτός μου, και αυτό το οφείλω στους συνεργάτες που ανέλαβαν κάθε λεπτομέρεια με επαγγελματισμό και αισθητική». Κλείνοντας, σχολίασε: «Το νυφικό, τα μαλλιά, το μακιγιάζ, όλα λειτούργησαν άψογα και το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο από όσο θα μπορούσα να ζητήσω. Σας ευχαριστώ πραγματικά για όλα — για τη συνεργασία, τη φροντίδα και το υπέροχο αποτέλεσμα».
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.