Αγνοώντας τον Θανάση Παπακωνσταντίνου και η μεγάλη επιστροφή της Κατερίνας Παπουτσάκη

Αγνοώντας τον Θανάση Παπακωνσταντίνου και η μεγάλη επιστροφή της Κατερίνας Παπουτσάκη

Κάποια στιγμή η ελληνική τηλεόραση πρέπει να σοβαρευτεί, έστω και αργά

TV-katerina
Χάζευα τον Θανάση Παπακωνσταντίνου και το γεμάτο παλμό πλήθος να τον αποθεώνει στην τελευταία συναυλία του, λόγω απόφασης για μικρή διακοπή. Τα τραγούδια του σπουδαίου αυτού μουσικού αλλά και ο ίδιος, αυτή η αγέρωχη και αδαμάντινη ανθρώπινη υπόσταση, μαγεύουν τα πλήθη, γεμίζουν θέατρα και συναυλιακούς χώρους, όχι από ανθρώπους που κάνουν στόρι και μιλάνε με τον διπλανό, αλλά από νέα παιδιά και μεγαλύτερους που τραγουδούν, ξεσηκώνονται και χαμογελούν εκστασιασμένοι στα συναισθηματικά βαγόνια αυτού του μουσικού τρένου με οδηγό τον Παπακωνσταντίνου. Είναι σημαντικός, είναι δημοφιλής, είναι καλλιτέχνης με άποψη εκτός από σπουδαίο έργο. Για τον Θανάση Παπακωνσταντίνου θέση στα πρωινά και στα μεσημεριανά δεν υπάρχει. Ούτε στα δελτία που οφείλουν να δίνουν χώρο στον πολιτισμό. Υπάρχει χώρος σε όλες τις εκπομπές για παίκτες ριάλιτι και ανθυποστάρ, για μαϊντανούς που θεωρούν πως βγάζοντας τα άπλυτα των οικογενειών τους στη φόρα όχι θα αγαπηθούν, αλλά θα δοξαστούν από τα τηλεοπτικά πλήθη. Πόση ντροπή μπορείς να νιώσεις για όλο αυτό; Πόσο πολύ μπορείς να κοροϊδέψεις τον εαυτό σου και κατ’ επέκταση τον κόσμο που σε βλέπει ή μάλλον δεν σε βλέπει πια; Θλίψη, θλίψη, θλίψη. Το επιχείρημα «δεν πουλάει», δεν περνάει πια. Χτίσαμε ένα κοινό το οποίο έμαθε να «τρώει» lifestyle αποφάγια. Κουράστηκε κι αυτό, έγκωσε. Και έστρεψε αλλού το βλέμμα. Το κοινό το εκπαιδεύεις, το περιμένεις να αφομοιώσει την πληροφορία και να αποφασίσει τι του αρέσει. Ο,τι κάνει φασαρία και θόρυβο τραβάει το βλέμμα σίγουρα. Αλλά στιγμιαία. Ο,τι έχει αξία, κατακτά την ματιά. Την ουσιαστική, σταθερή και μακρόπνοη ματιά.
papakonstantinou_2
Πηγή: NDPPHOTO
Μεταγραφική τρέλα, η οποία συνήθως κάνει μεγαλύτερη φασαρία από αυτή που κάνουν τα πρόσωπα όταν τελικά στρογγυλοκαθίσουν στις εκπομπές και αρχίζουν να απαντούν ο ένας στον άλλο. Ωραία θα περάσουμε πάλι.

Ο καλύτερος μάνατζερ των τηλεοπτικών προσώπων είμαστε εμείς, οι δημοσιογράφοι του τηλεοπτικού ρεπορτάζ, που κάθε μέρα καλλιεργούμε μία άνευ προηγουμένου συνθήκη, όπου η μεταγραφή του πανελίστα ισοδυναμεί σχεδόν με τον απολογισμό Υπουργικού έργου. Ασε τα αποκλειστικά. Εκεί, γίνονται τα καλύτερα. Το πρωί τα λέει η Μαρία, στις 10 ο Γιώργος τα λέει ως δικά του και στις 2 ο μπάρμπας μου τα βγάζει ως αποκλειστικάρες. Κέφι, κέφι, κέφι. Και θα το ξαναπώ. Δύο μεγάλες ειδήσεις δεν έχουν διαρρεύσει. Όταν θες να κρατήσεις μυστικό, το κρατάς.

Κλείσιμο
Στην υπόθεση του ξυλοδαρμού της συζύγου του ποινικολόγου δεν υπάρχουν ναι μεν αλλά, ούτε καριέρες. Υπάρχει άγρια κακοποίηση ενός ανθρώπου. Τελεία και παύλα.

Και μία πολύ ωραία είδηση: Η Κατερίνα Παπουτσάκη επιστρέφει στην ιδιωτική τηλεόραση μετά από καιρό και θα είναι η κεντρική πρωταγωνίστρια στην νέα καθημερινή σειρά του Alpha “Άγιος Έρωτας”. Η υπόθεση; Ένας νεαρός ιερέας και καθηγητής θεολογίας αναστατώνει μια μικρή πόλη με την άφιξή του. Εκτός από ομορφιά και γοητεία, κρύβει και μυστικά. Δεν επέλεξε τυχαία να βρεθεί σε αυτό το μέρος. Η συνάντησή του με τη μικρή κόρη του ισχυρότερου άντρα της περιοχής, πολύ γρήγορα θα τον φέρει αντιμέτωπο με την πίστη του και τους δαίμονές του. Και καλή μας απόλαυση, θα πω.

Κλείνουμε με κουίζ: ποια επικεφαλής καναλιού σε νευραλγικό τομέα βρίσκεται σε Συμπληγάδες αποτυχίας και δυσαρέσκειας συνεργατών;

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης