Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης παρουσίας των επίδοξων μοντέλων στο πλατό του GNTM και την κριτική που ακολούθησε για τη γυμνή φωτογράφισή τους, στο χθεσινό επεισόδιο ανακοινώθηκε για ποιον ή ποια το όνειρο τελειώνει πρόωρα στον διαγωνισμό.
Καλύτερες προσπάθειες κρίθηκαν αυτές του Αιμιλιάνο και του Ανδρέα, με τον πρώτο να κερδίζει και την πρωτιά.
Τελευταίοι κρίθηκαν ο Κωνσταντίνος – που έχει πάρει και το Golden Pass – η Ρασέλ, η Χρύσα, ο Δημοσθένης και η Αλεξάνδρα.
Στην τελική αναμέτρηση, ήταν η Χρύσα που κλήθηκε να αποχωρήσει από το ριάλιτι μοντέλων.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους