Αλεξόπουλος: «Νίκη με τον ΠΑΟΚ για να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας»
Ο συνεργάτης του Νίκου Κωστένογλου τοποθετήθηκε και για τη νίκη της ΑΕΚστο Αγρίνιο αλλά και για την συνέχεια με το ντέρμπι που ακολουθεί με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ
Ο Γιώργος Αλεξόπουλος (συνεργάτης Κωστένογλου) μιλώντας στην ΕΡΤ είπε για:
«Το ματς στο Αγρίνιο, τον ΠΑΟΚκαι τον κόσμο: Ακόμα μία νίκη. Έχει πολύ δρόμο ακόμα το πρωτάθλημα. Ο σημερινός αγώνας ήταν πολύ δύσκολος. Απλά δεν μπορέσαμε να παίξουμε με την ίδια ένταση σε όλο το ματς. Κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι. Κοιτάμε το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ. Θέλουμε να κερδίσουμε και να κάνουμε χαρούμενο τον κόσμο μας, που τον ευχαριστούμε που ήταν εδώ».
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους