Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Τα «τέρατα» της Eurovision: Από την Ντάνα στους... δαίμονες και την Κοντσίτα!
Τα «τέρατα» της Eurovision: Από την Ντάνα στους... δαίμονες και την Κοντσίτα!
Δεν είναι λίγες οι φορές που η... διαφορετικότητα των καλλιτεχνών ή οι... «σατανικοί στίχοι» έπαιξαν ρόλο στην έκβαση του αποτελέσματος - Δείτε τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις στην ιστορία του θεσμού
Είναι τυχαίο κάθε φορά που ένας διαγωνισμός Eurovision τελειώνει και το τρόπαιο κατακτά κάποιος καλλιτέχνης με ιδιαίτερο τραγούδι και εμφάνιση εμείς σκεφτόμαστε προηγούμενους νικητές και διαπιστώνουμε ότι το διαφορετικό είναι αυτό που κερδίζει;
Μάλλον όχι. Με αφορμή λοιπόν τη χθεσινή νίκη της Νέτα Μπαρζιλάι από το Ισραήλ μας έρχονται στο μυαλό άλλες συμμετοχές. Και θα πάμε 20 χρόνια πριν και τη νίκη της Ντάνα Ιντερνάσιοναλ με το Diva. H συμμετοχή της για λογαριασμό του Ισραήλ είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων και σχολίων. Βέβαια τότε δεν υπήρχε το Twitter και το Instagram γιατί αν υπήρχε οι χρήστες ακόμα θα σχολίαζαν.
Μερικά χρόνια αργότερα ποιος θα ξεχάσει τα τέρατα της Φινλανδίας. Το 2006 οι Lordi με το Hard Rock Hallelujah προκάλεσαν ντελίριο με την εμφάνισή τους και τους άγριους στίχους:
Οι άγιοι είναι ανάπηροι
την νύχτα των αμαρτολών
Χαμένοι είναι οι αμνοί χωρίς φως να τους οδηγεί
Οι τοίχοι γκρεμίζονται σαν κεραυνοί,
οι πέτρες κοντεύουν να κυλίσουν.
Μάλλον όχι. Με αφορμή λοιπόν τη χθεσινή νίκη της Νέτα Μπαρζιλάι από το Ισραήλ μας έρχονται στο μυαλό άλλες συμμετοχές. Και θα πάμε 20 χρόνια πριν και τη νίκη της Ντάνα Ιντερνάσιοναλ με το Diva. H συμμετοχή της για λογαριασμό του Ισραήλ είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων και σχολίων. Βέβαια τότε δεν υπήρχε το Twitter και το Instagram γιατί αν υπήρχε οι χρήστες ακόμα θα σχολίαζαν.
Μερικά χρόνια αργότερα ποιος θα ξεχάσει τα τέρατα της Φινλανδίας. Το 2006 οι Lordi με το Hard Rock Hallelujah προκάλεσαν ντελίριο με την εμφάνισή τους και τους άγριους στίχους:
Οι άγιοι είναι ανάπηροι
την νύχτα των αμαρτολών
Χαμένοι είναι οι αμνοί χωρίς φως να τους οδηγεί
Οι τοίχοι γκρεμίζονται σαν κεραυνοί,
οι πέτρες κοντεύουν να κυλίσουν.
Είναι η Αποκάλυψη,
τώρα γύμνωσε την ψυχή σου
Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι κεραυνοί
με ενέργεια και δύναμη
Να χτυπήσουν τους προφύτες του λάθους
Καθώς η σελήνη ανατέλει
δόσε μας το σήμαδι
Τώρα ας ξεσηκωθούμε με δέος
Άγγελοι της ροκ εν ρολ, φέρτε αυτή την σκληρή ροκ αλλελούηα
Δαίμονες και άγγελοι όλοι μαζί έχουν καταφτάσει
Άγγελοι της ροκ εν ρολ, φέρτε αυτή την σκληρή ροκ αλλελούηα
στην δημιουργία του θεού, υπερφυσικό ναρκωτικό
Στη συνέχεια το 2014 ήταν η σειρά της μουσάτης Conchita Wurst με το Rise like a Phoenix να φέρει την επανάσταση στον διαγωνισμό και να προκαλέσει σχόλια και αντιδράσεις παγκοσμίως.
Η επιλογή της Βουρστ πυροδότησε σχόλια στην Αυστρία. 4 ημέρες μετά την ανακοίνωση της απόφασης του ORF, περισσότερα από 31.000 άτομα υποστήριξαν ("μου αρέσει") στο Facebook μία σελίδα κατά της Βουρστ.
Τον Οκτώβριο το υπουργείο Τύπου της Λευκορωσίας παρέλαβε μια αίτηση που ζητούσε από το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο της χώρας, το BTRC να μην μεταδώσει την αυστριακή συμμετοχή κατά την προβολή του διαγωνισμού της Eurovision, με τον ισχυρισμό ότι ο διαγωνισμός κινδύνευε να μετατραπεί σε «κρεβάτι σοδομισμού». Το Δεκέμβριο έκανε την εμφάνιση της παρόμοια αίτηση στη Ρωσία. Το Μάρτιο του 2014 αποκαλύφθηκε το τραγούδι της Βουρστ με τον τίτλο "Rise Like a Phoenix".
Στον δεύτερο ημιτελικό που διεξήχθη στις 8 Μαΐου, η Κοντσίτα προκρίθηκε στον τελικό και κέρδισε τη νίκη στις 10 Μαΐου, με 290 βαθμούς. Πέτυχε έτσι την πρώτη νίκη για την Αυστρία στη Eurovision από το διαγωνισμό του 1966.
τώρα γύμνωσε την ψυχή σου
Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι κεραυνοί
με ενέργεια και δύναμη
Να χτυπήσουν τους προφύτες του λάθους
Καθώς η σελήνη ανατέλει
δόσε μας το σήμαδι
Τώρα ας ξεσηκωθούμε με δέος
Άγγελοι της ροκ εν ρολ, φέρτε αυτή την σκληρή ροκ αλλελούηα
Δαίμονες και άγγελοι όλοι μαζί έχουν καταφτάσει
Άγγελοι της ροκ εν ρολ, φέρτε αυτή την σκληρή ροκ αλλελούηα
στην δημιουργία του θεού, υπερφυσικό ναρκωτικό
Στη συνέχεια το 2014 ήταν η σειρά της μουσάτης Conchita Wurst με το Rise like a Phoenix να φέρει την επανάσταση στον διαγωνισμό και να προκαλέσει σχόλια και αντιδράσεις παγκοσμίως.
Η επιλογή της Βουρστ πυροδότησε σχόλια στην Αυστρία. 4 ημέρες μετά την ανακοίνωση της απόφασης του ORF, περισσότερα από 31.000 άτομα υποστήριξαν ("μου αρέσει") στο Facebook μία σελίδα κατά της Βουρστ.
Τον Οκτώβριο το υπουργείο Τύπου της Λευκορωσίας παρέλαβε μια αίτηση που ζητούσε από το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο της χώρας, το BTRC να μην μεταδώσει την αυστριακή συμμετοχή κατά την προβολή του διαγωνισμού της Eurovision, με τον ισχυρισμό ότι ο διαγωνισμός κινδύνευε να μετατραπεί σε «κρεβάτι σοδομισμού». Το Δεκέμβριο έκανε την εμφάνιση της παρόμοια αίτηση στη Ρωσία. Το Μάρτιο του 2014 αποκαλύφθηκε το τραγούδι της Βουρστ με τον τίτλο "Rise Like a Phoenix".
Στον δεύτερο ημιτελικό που διεξήχθη στις 8 Μαΐου, η Κοντσίτα προκρίθηκε στον τελικό και κέρδισε τη νίκη στις 10 Μαΐου, με 290 βαθμούς. Πέτυχε έτσι την πρώτη νίκη για την Αυστρία στη Eurovision από το διαγωνισμό του 1966.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα