ΟΓιάννης Αϊβάζης, ο οποίος νόσησε από την covid-19, νοσηλεύτηκε για επτά ημέρες στο νοσοκομείο «Σωτηρία», παρόλο που ήταν πλήρως εμβολιασμένος. Τα επίπεδα οξυγόνου στο αίμα του μειώνονταν, όποτε ήταν απαραίτητο να νοσηλευτεί.
Ο αγαπημέμος καλλιτέχνης κατάφερε να ξεπεράσει το πρόβλημα με την υγεία του και πλέον βρίσκεται στο σπίτι με την γυναίκα του,Μαρία Κορινθίου, και την κόρη τους, Ισμήνη, οι οποίες νοσούν, αλλά ευτυχώς παρουσιάζουν ελαφριά συμπτώματα.
Ο Γιάννης Αϊβάζης μίλησε σήμερα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 για την μάχη που έδωσε με τον κορωνοϊό, από την οποία βγήκε νικητής.
«Είναι ένα άτιμο πράγμα. Από εκεί που νομίζεις ότι είσαι άτρωτος και έχεις ξεμπερδέψει, ξαφνικά βρίσκεσαι στο χείλος του γκρεμού και παλεύεις να αναπνεύσεις. Χρειάστηκα οξυγόνο. Αν δεν ήμουν εμβολιασμένος, νομίζω θα ήταν δυσκολότερα. Η πιο σοφή απόφαση που έχω πάρει ήταν να εμβολιαστώ. Έμεινα επτά μέρες στο νοσοκομείο. Το πιο συγκλονιστικό πράγμα που μπορεί να ζήσει ένας άνθρωπος που νοσεί, είναι να ακούει δίπλα του έναν άλλον άνθρωπο να χαιρετάει τους δικούς του και να τους λέει ότι ίσως δεν σας ξαναδώ» τόνισε αρχικά και πρόσθεσε:
«Οι άνθρωποι που μπαίνουν στο νοσοκομείο υπογράφουν κι εγώ υπέγραψα, μου ζήτησαν το τηλέφωνο της συζύγου μου και ένας άνθρωπος, ο οποίος ήταν δίπλα μου και μιλάγαμε, μέσα σε δύο ώρες έγινε τόσο κρίσιμη η κατάστασή του, έγινε χειρότερα και χρειάστηκε να τον διασωληνώσουν. Ουσία έχει η ζωή, ουσία έχει ότι ανά πάσα στιγμή αν δεν προστατευτούμε, αν δεν προσέξουμε, ακόμα και εμβολιασμένοι, μπορεί να βρεθούμε στο χείλος του θανάτου. Ακόμα παλεύω για να μπορέσω να αναπνεύσω καλά. Ευτυχώς και η σύζυγός μου, η Μαρία, και η κόρη μου το πέρασαν πιο ελαφριά».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.