Μύκονος: Το πάρτι στον Άγιο Στέφανο, το κάλεσμα των Χούρι και οι βουτιές του Νιάρχου στη Ρήνεια
Πάνω από 400 άτομα χόρευαν μέχρι το ξημέρωμα σε βίλα στον Άγιο Στέφανο - Η οικογένεια από τον Λίβανο κάλεσε 300 φίλους στην κατοικία που διαθέτει και ο μεγιστάνας βούτηξε στα τιρκουάζ νερά του μικρού νησιού
Την Κυριακή το βράδυ, πάνω από 400 άτομα έλαβαν οδηγίες για το πάρτι που οργάνωνε η ομάδα 88 Butterfly, γνωστή για τα live events με dj που στήνει πολύ συχνά στη Μύκονο, τα οποία ξεκινούν μετά τα μεσάνυχτα.
Με το σήμα κατατεθέν της ομάδας -μια πεταλούδα που άλλαζε χρώματα- να δεσπόζει, οι καλεσμένοι άρχισαν να φτάνουν σταδιακά μετά τη 1 τα μεσάνυχτα σε βίλα που βρίσκεται μια ανάσα από την εμβληματική κατοικία του Σωκράτη Κόκκαλη.
Σχεδόν όλοι κατέφτασαν από τα πάρτι στον Scorpios και το Pasha με ήδη ανεβασμένες διαθέσεις και χόρευαν μέχρι τα ξημερώματα, αφού το event τελείωσε γύρω στις 7 το πρωί, όταν αποχώρησαν και οι τελευταίοι.
Τη Δευτέρα το βράδυ, η οικογένεια Χούρι κάλεσε γύρω στα 300 άτομα, φίλους από τον χώρο του επιχειρείν, της ναυτιλίας και της κοσμικής Αθήνας στην κατοικία των περίπου 1.000 τετραγωνικών μέτρων που έχουν στη Μύκονο.
Κλείσιμο
Ήταν ένα λαμπερό κάλεσμα με εξαιρετικό φαγητό, άφθονη σαμπάνια και ευφάνταστα κοκτέιλ, που κράτησε μέχρι τις μικρές ώρες, ενώ την ίδια στιγμή στη Χώρα υπήρχε το σύνηθες πάνω-κάτω στα Ματογιάννια και πολύς κόσμος στο Queen.
Μακριά από τη Χώρα, στην οποία κατέβηκε μόνο μία φορά για τα εγκαίνια της έκθεσης της Ευγενίας Λιβανού έμεινε ο Φίλιππος Νιάρχος που, σύμφωνα με πληροφορίες, βρέθηκε στη Ρήνεια για μια βουτιά μακριά από αδιάκριτα βλέμματα στα τιρκουάζ νερά του μικρού νησιού μαζί με την παρέα του.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.