Στον προεδρικό θώκο της ΠΑΕ Ολυμπιακός επέστρεψε ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Η αλλαγή αυτή είναι πια γεγονός κάτι που φαίνεται και στην ιστοσελίδα της ομάδας, μετά την αθώωση του ισχυρού άνδρα του συλλόγου από τα αθλητικά και πολιτικά δικαστήρια.
Ο Γιάννης Μώραλης, ο οποίος εκτελούσε χρέη προέδρου το προηγούμενο διάστημα, έχει αναλάβει χρέη πρώτου αντιπροέδρου.