Άγριες Μέλισσες: Ποια είναι η βασίλισσα της σειράς που σαρώνει

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
melisses_are

Η Μελίνα Τσαμπάνη δεν ακολούθησε την πεπατημένη και κυνήγησε το όνειρό της - Μερικά χρόνια μετά, η επιλογή της να ακολουθήσει την επιθυμία της και όχι την κοινωνική σύμβαση όχι απλώς τη δικαιώνει, αλλά καταφέρνει να την ανεβάσει στο βάθρο των πρωταθλητών της τηλεοπτικής σεζόν

Κάθε πρωί που πηγαίνει τη μικρή κόρη της στο σχολείο, οι γονείς των συμμαθητών της σπεύδουν να την πλησιάσουν για να μάθουν «τι θα γίνει». Εκείνη, χαμογελώντας και κατανοώντας την αγωνία και την τηλεοπτική περιέργεια, προσπαθεί με ευγένεια να εξηγήσει ότι είναι μυστικές οι εξελίξεις και πως είναι αδύνατο να αποκαλύψει όλα όσα θα συμβούν στα επόμενα επεισόδια των «Άγριων Μελισσών».

Φυσικά, πριν από μερικά χρόνια η Μελίνα Τσαμπάνη δεν φανταζόταν όλα όσα επρόκειτο να συμβούν στην τηλεοπτική της καριέρα. Ισως επειδή αυτές οι δύο λέξεις δεν διασταυρώθηκαν ποτέ μέχρι και τα 20 της χρόνια στη διαδρομή των ονείρων της. Γεννημένη το 1976 στη Θεσσαλονίκη, η Μελίνα έζησε περίπου για δέκα χρόνια ως μοναχοπαίδι, αφού ο αδελφός της γεννήθηκε το 1986. Ηταν πολύ καλή μαθήτρια, στα όρια του «nerd», όπως η ίδια συνηθίζει να λέει όταν αποπειράται να αφηγηθεί τα παιδικά της χρόνια.

Οταν δεν διάβαζε, δοκίμαζε τις δυνατότητές της στη ρυθμική γυμναστική και το μπάσκετ, αλλά δεν ήταν ποτέ φανατική, γι’ αυτό και δεν συνέχισε.
Τότε ο στόχος ήταν η Νομική Σχολή και περιθώρια για λιγότερο διάβασμα και πιο μέτριους βαθμούς δεν υπήρχαν. «Από τα 16 ως τα 18 ήμουν απόλυτα στοχοπροσηλωμένη, όπως όλα τα παιδιά που μπαίνουν στη διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων και θέλουν να περάσουν», εξομολογείται. Ηταν δική της επιλογή, οι γονείς της ουδέποτε την πίεσαν. Εκείνοι είχαν μια εισαγωγική εταιρεία που έφερνε από την Κίνα εποχιακά είδη και δεν ζήτησαν ποτέ από την κόρη τους να μπει στο πανεπιστήμιο ή να δικαιώσει δικές τους προσδοκίες, όπως συμβαίνει συχνά σε κάποιες οικογένειες.


melisses1
Η Μελίνα Τσαμπάνη στο κέντρο με όλο το καστ της σειράς «Αγριες Μέλισσες»



Η Μελίνα θα καταφέρει να εισαχθεί με την πρώτη στη Νομική Σχολή. Μέχρι το δεύτερο έτος ονειρεύεται τον εαυτό της να αγορεύει στις δικαστικές αίθουσες. Κάπου εκεί, όμως, αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι μάλλον κάτι λάθος έχει κάνει στη ζωή της. Πάει σε όλες τις καλλιτεχνικές ομάδες του πανεπιστημίου (Θεάτρου, Φωτογραφίας) μέχρι που κάποια στιγμή παρακολουθεί και σεμινάρια κινηματογράφου. Το μικρόβιο θα μπει στο αίμα της. Ενα πρωί η Μελίνα αποφασίζει να μιλήσει στους γονείς τους. Θα τους πει ότι δεν επιθυμεί πλέον να γίνει δικηγόρος και πως θέλει να διακόψει τις σπουδές της στη Νομική. Εκείνοι θα την ακούσουν προσεκτικά, αλλά θα της ζητήσουν να ολοκληρώσει τις σπουδές της και μετά να κάνει ό,τι επιθυμεί.

Την επόμενη χρονιά θα γραφτεί σε σχολή κινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη. Εκεί θα γνωρίσει τον άνδρα της ζωής της και σύζυγό της, τον Πέτρο. Μαζί θα φύγουν στην Αγγλία για να σπουδάσουν Κινηματογράφο. Στο μεταξύ η Μελίνα θα δώσει εξετάσεις και θα ολοκληρώσει τη Νομική κρατώντας έτσι την υπόσχεση που είχε δώσει στους γονείς της. Με το που επιστρέφουν από την Αγγλία, η Μελίνα και ο Πέτρος αρχίζουν να δουλεύουν στον χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Αφήνουν τη Θεσσαλονίκη και επιλέγουν ως βάση τους την Αθήνα. Βοηθός σκηνοθέτη, σεναριογράφος, πολλά και διαφορετικά πόστα. «Η πρώτη μου δουλειά ήταν στις “Επτά θανάσιμες πεθερές”. Μέχρι τότε δούλευα ως βοηθός σκηνοθέτη και τα σενάρια τα είχα γράψει μαζί με τον Πέτρο αλλά και με τον αδελφό μου τον Θωμά». Ακολούθησαν οι «Εντιμότατοι κερατάδες» που προβλήθηκαν από τον ALPHA. Τα laptop τους είναι γεμάτα ιδέες, προσχέδια κειμένων και σεναρίων, τα οποία στο πέρασμα του χρόνου αναθεωρούνται.

Εκτός από τα αυτοτελή επεισόδια των «Πεθερών» και κάποιες συνεργασίες, δεν υπήρχε ολοκληρωμένη δική τους δουλειά. Οι «Αγριες Μέλισσες» είναι η πρώτη ολοκληρωμένη δουλειά της Μελίνας και του Πέτρου και φυσικά και της ομάδας τους. Η ιδέα αρχικά ήταν διαφορετική και αφορούσε ένα γουέστερν εποχής τοποθετημένο χρονικά στις αρχές του αιώνα. Την άφησαν, όμως, στην άκρη γιατί πίστευαν πως δεν θα ενδιέφερε κανένα κανάλι.
Μέχρι που ήρθε η πρόταση του διευθυντή Προγράμματος του ΑΝΤ1 Τζώρτζη Ποφάντη να ετοιμάσουν μια καθημερινή σειρά εποχής. Την αρχική έκπληξη διαδέχτηκαν η σκληρή δουλειά και η επιθυμία όλο αυτό το σενάριο να μεταμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό και να προσαρμοστεί στις συγκεκριμένες απαιτήσεις.

Η Θεσσαλία είναι ο κάμπος που ήθελαν και είναι και μια περιοχή που δεν την έχουν δείξει πολύ στην τηλεόραση. Η δεκαετία του ’50 ήταν ιδανική για να παίξουν παραγωγικά. Το 1958 ήταν μια χρονιά που την ενδιέφερε γιατί είχαν γίνει και εκλογές, οπότε υπήρχε και πολιτικό ερέθισμα. Τα πρόσωπα ήταν αποτέλεσμα ερεθισμάτων. Εκτός από τους τύπους ανθρώπων που έπρεπε να σκιαγραφηθούν (ενωμοτάρχης, ιδιοκτήτης καφενείου, δάσκαλος), υπάρχουν και οι χαρακτήρες τους οποίους εμπνέεται κάθε δημιουργός που αποφασίζει να ασχοληθεί με τη μυθοπλασία. «Οι τρεις αδελφές ήταν από την αρχή στο μυαλό μου ακριβώς έτσι. Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί, όμως έτσι τις είχα φανταστεί. Οι χαρακτήρες εξελίσσονται ακόμη, δεν είναι ολοκληρωμένοι, και συζητώ και με τους ηθοποιούς για να εμπνευστώ και να προχωρήσω», αποκαλύπτει. Η Μελίνα δεν φανταζόταν όλο αυτό που συμβαίνει με την αποδοχή του κόσμου και την τηλεθέαση. Είχε μια σιγουριά για τα σενάρια και ένιωσε πολύ καλά όταν είδε τις επιλογές που έγιναν για το καστ της σειράς. Τρεις εβδομάδες πριν από την πρεμιέρα την έπιασε τρομερό άγχος. Τρόμαξε από το μέγεθος της σειράς. Προσπαθούσαν να πείσουν ο ένας τον άλλον πως θα πήγαινε καλά. Ομως δεν περίμενε την αντίδραση του κόσμου, όλο αυτό ήταν πρωτόγνωρο και πολύ δύσκολο να το φανταστεί.



melisses2




Αγχος για την επιτυχία

Συνεχίζει να γράφει ακατάπαυστα και δεν καθυστερεί καθόλου. Μετά την προβολή των πρώτων επεισοδίων γίνεται πιο τολμηρή η γραφή της. «Μετά τα Χριστούγεννα είναι πολύ πιο σκληρή και τολμηρή η σειρά», λέει. Δεν αποκαλύπτει ούτε στους γονείς της τις εξελίξεις. «Οι περισσότεροι με ρωτούν για τις άμεσες εξελίξεις, κανείς δεν θέλει να μάθει τι θα γίνει μετά από πολλά επεισόδια. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να τους αποκαλύψω αυτό που θα συμβεί το επόμενο βράδυ - και αυτό μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση», εξομολογείται, ανάβοντας το τρίτο τσιγάρο όση ώρα ξετυλίγει το κουβάρι των αναμνήσεων της ζωής της και της περιπέτειας των «Μελισσών». Η επιτυχία της σειράς την αγχώνει. «Αυτό που συμβαίνει μπορεί να μην το ξαναζήσεις. Μπορεί να κάνεις ξανά πολύ καλές δουλειές, αλλά να μην είναι καμία σαν αυτή - ίσως αυτό είναι το πιθανότερο. Το άγχος μετά είναι πώς θα υποδεχτεί ο κόσμος μια επόμενη δουλειά, να μην απογοητεύεις το κοινό. Θέλω οι “Μέλισσες” να συνεχίσουν να είναι τόσο ψηλά στη συνείδηση του κόσμου».

Το γράψιμο διαρκεί από τις 8.30 ως τις 15.30, όταν η μικρή κόρη της είναι στο σχολείο, και συνεχίζεται για τουλάχιστον ένα τρίωρο ακόμη, δίχως τα τηλεφωνήματα και τον τελικό έλεγχο των σεναρίων. Οι γονείς της στη Θεσσαλονίκη είναι περήφανοι και ενθουσιασμένοι. Τηλεφωνούν και εκφράζουν τον θαυμασμό τους στα δύο παιδιά τους, τη Μελίνα και τον Θωμά. Ακόμη και η επτάχρονη κόρη της, αν το βράδυ δεν μπορεί να κοιμηθεί εύκολα, ζητά από τη μαμά της να δει μία σκηνή «ανώδυνη».


melisses3


Ακόμη είναι πολύ μικρή για να καταλάβει ότι η μαμά, ο μπαμπάς και ο θείος μάγεψαν τα πλήθη δημιουργώντας μια ιστορία γοητευτική που μπήκε μέσα σε όλα τα σπίτια, άλλαξε τις συνήθειες και ξανάδωσε στην καλή τηλεόραση τη χαμένη της δύναμη. Λίγο προτού ολοκληρωθεί το μάθημα της ρυθμικής της κόρης της, η Μελίνα μού εξομολογείται σε ποιους χαρακτήρες των «Αγριων Μελισσών» έχει ιδιαίτερη αδυναμία. «Η Ελένη έχει έναν συμβολισμό πολύ σημαντικό. Εχει δύναμη και όταν τη γράφω, χαίρομαι. Ο πιο δύσκολος χαρακτήρας που έχω φτιάξει και πάω μαζί του είναι ο Θωμάς Κυπραίος. Είναι πάρα πολύ δύσκολος και λεπτοδουλειά. Δεν έχει κάποιον να εξωτερικεύσει τις σκέψεις του και όλα είναι μέσα του. Κινείται τόσο ύπουλα που δεν καταλαβαίνεις πότε λέει αλήθεια και πότε ψέματα. Για μένα είναι ο πιο περίτεχνος χαρακτήρας που έχω κάνει στο χαρτί».

Το μάθημα της μικρής τελειώνει και η μαμά Μελίνα πρέπει να πάρει την κόρη της για να επιστρέψει σπίτι. Εκεί θα καθίσει να γράψει τα νέα επεισόδια. Οσο κι αν επιθυμώ να της ζητήσω να μου αποκαλύψει τις εξελίξεις, δεν το κάνω. Είναι σαν να προσπαθείς να χαλάσεις αυτή τη λίγη μαγεία που μπαίνει κάθε βράδυ στο σπίτι σου και σε κάνει να αισιοδοξείς ότι πέρα και πάνω από τις αρένες, όπου ένα σωρό παιδιά αναζητούν ένα καλύτερο αύριο μέσα από την ψευδαίσθηση και την απατηλή λάμψη του ριάλιτι και της προχειροδουλειάς, υπάρχει ένας κάμπος όπου ανθίζει το καλό. Και αυτό δεν το ρισκάρεις.

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (39)

ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ''ΚΟΙΛΙΑ'' ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΒΑΝΕ ΑΠΟ ΔΩ ΤΟ ΤΡΑΒΑΝΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ! ΠΑΝΤΩΣ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΡΤ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΡΑΦΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΔΕΙΞΕΙ . ΠΧ ''Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ'' ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ !!!

Οφμμμ

Πολυ ωραια σειρα. Δεν την χανω με τιποτα.

Antonio

Η σειρά εκτυλίσσεται στη Λάρισα το 1950 και όλοι μιλάνε λες και είναι από το Κολωνάκι. Εκτός αυτού είναι αγρότες και είναι όλοι με κουστούμια καθημερινά...

aaa

Εγώ από το λίγο που έχω δει, όλο σεξ και ίντριγκα γύρω από το σεξ. Καμία πρωτοτυπία.

Υπαρχουν λαθη εξωφθαλμα

παντελονια υφασματινα και γιλεκα στα χωραφια για τους αντρες και μπαλαρινες για τις γυναικες. Κραγιον εντονα για χωριατοπουλες και συχνη αλλαγη ρουχων για τις φτωχες αδελφες! Μερικα ειναι αυτα....... Υπαρχουν και αλλα.....

Ναι, ομως εχει και καλα...

πχ τα σπιτια οντως μοιαζουν της εποχης εκεινης σ εεπαρχια, πολλα πληνθοκτιστα, το σπιτι των αδερφων πχ ειναι επακριβως αγροτικο σπιτι εκεινης της εποχης, οπως και του Σεβαστου. τα καδρα στους τοιχους, τα κεντημενα, τα κρεββατια, τα επιπλα (σαλονι Σεβαστου Δουκα απο τα 1930ς, σαλονι Μιλτιαδη κοκκινο βελουδο με χρυσα καρφια εποχης 1935!), το γραφειο του σταρτηγου. Αυτο που δεν περναει ειναι οντως τα παππουτσια και καποια ρουχα, οπως πχ και το οτι υπαρχει Ενωμοταρχης μα κανεις κατωτερος αστυνομικος και το οτι καποια ρουχα δεν ειναι οριτζιναλ, εινια πολυ καθαρα πχ αγροτες πανε στο καφενειο μεσημερι και εχουν καθαρα ρουχα; Οι χαρακτηρες ομως ειναι καλα μελεητμενοι και πολυ καλα αποδιδομενοι, ολοι οι ηθοποιοι (θα ηθελα περισσοτερο Σεργιο, μα δυστυχως τον εφαγαν) και ο χαρακτηρας του Κυπραιου οντως ειναι ο περιεργος.

επειδή όσοι γράφετε

εδώ μέσα είστε δεν είστε 30 χρονών με το ζόρι όπως διαπιστώνω, άντε δες καμιά Ελληνική ταινία της χρονιάς του 1958-1960 να μάθεις πως ντυνόντουσαν από το ορίτζιναλ! Δες πως ντυνόντουσαν ήδη στην Αθήνα και στα χωριά για να καταλάβεις ότι το "λάθος" στα ρούχα είναι πως είναι πολύ πίσω χρονολογικά στυλιστικά και όχι πολύ μπροστά όπως νομίζεις .... τουλάχιστον για τις πλούσιες (τις γυναίκες/κόρες των Σεβαστών). Και τι υφάσματα νομίζεις ότι φόραγαν τότε; ΜΟΝΟ φυσικά υφάσματα υπήρχαν, βαμβάκι, μετάξι, λινό, κ.λ.π. το συνθετικό εφευρέθηκε δεκαετία 70 μαζί με τα πλαστικά! Αυτές όλες εκεί στη σειρά ντύνονται για δεκαετία 40 όχι 1958. Άντε γιατί όλο μλκς διαβάζω για αυτό το σήριαλ και ανάθεμα αν θυμάστε κάποιοι ή αν ξέρετε τι φοράγαμε το 80 ....

Θεατής

Σε αντιπαραβολή με το Κόκκινο Ποτάμι, οι Μέλισσες οπωσδήποτε δεν πιάνουν μπάζα.... Τουλάχιστον εκείνο μιλάει για γεγονότα που έχουν πονέσει το λαό μας, έχει ιστορικές αλήθειες και φορεσιές παραδοσιακές που είναι αξιοθαύμαστες. Αυτό που έχει όμως ΣΟΒΑΡΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ είναι η καλή επιλογή ορισμένων ηθοποιών που με την παντελή έλειψη ταλέντου, χαλάνε όλο το περιεχόμενο. Απαγγέλουν ποίημα οι περισσότεροι.... Σαν να παίζουν σε σκέτς σχολείου η πλειοψηφία από αυτούς. Οι δε κύριοι πρωταγωνιστές..... (το πρώην ζεύγος) τραγική επιλογή!

To Kόκκινο Ποτάμι αφορά τους...

Πόντιους και το'καναν "Ευαγγέλιο" τους!!! Για όσους δεν έχουν την παραμικρή ρίζα από Μικρασία και Πόντο...τους αφήνει παγερά ...αδιάφορους! Ενώ οι "Άγριες Μέλισσες" που ξεμπροστιάζει όλο..... το "μεγαλείο" της Ελληνικής Οικογένειας(!) που γενιές και γενιές έχουν ώς λάβαρο τους...ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!!!!!!!!!!!

Κάθριν

Όπως φαίνεται οι περισσότεροι ..κριτές είναι όοολοι εκείνοι κι εκείνες κυρίως! που τους είχανε κάνει πρόταση μεν αλλά δεν, χαχα

Θεατής

Γιατί εκθειάζετε τους συντελεστές τόσο πολύ? Αφού όλοι οι θεατές σχεδόν (τουλάχιστον οι νοήμονες) λένε ότι υπάρχουν σοβαροί ετεροχρονισμοί στη σειρά και πολλά λάθη και λάθος σκηνικά/κοστούμια/διάλογοι. Επειδή δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο να δούμε.... καταλήξαμε στο "μη χείρον βέλτιστον". Αυτό δεν τιμά όμως την κυρία που εκθειάζετε.....

ναι υπάρχουν

προς τα πίσω όμως, όχι προς τα μπροστά όπως νομίζετε όλοι οι ΑΣΧΕΤΟΙ !! δεκαετία 40 θυμίζει σε όλα και όχι αρχές του 60 ..... γιατί και η σεναριογράφος και οι περισσότεροι εδώ μέσα έχετε πλήρη άγνοια των εποχών του παρελθόντος και πως διαμορφώθηκαν σταδιακά η μόδα, η αρχιτεκτονική, η μουσική, κ.λ.π. Εσείς βλέπετε κάτι "παλιό" κι ούτε καν υποψιάζεστε πόσο παλιό, από πότε .... όλοι οι γεννημένοι από 1985 και μετά έχει χάσει τη μπάλα σε σχέση με ΟΛΕΣ τις προηγούμενες γενιές. Δεν έχετε καμία απολύτως "σύνδεση".... οπότε φοράει στην ηθοποιό το φουστάνι της δεκαετίας του 40, της βάζει παπούτσι από τα 60ς, η εκ Γαλλίας ερχόμενη είναι ντυμένη όπως δεκαετία 30 στην Ευρώπη και η πρωταγωνίστρια είναι ντυμένη όπως πριν τον ξεσηκωμό στα Λαυρεωτικά!! και γενικά τα έχουν κάνει όλα έναν κιμά!! Απλά είναι βουκολικό και μας αρέσει.

Γιώργος

Πάντως, ούτε τα χωριά της Θεσσαλίας γνωρίζουν ούτε καν κατάφεραν να προσδώσουν μια αληθοφάνεια στην εποχή που πραγματεύονται. Δεν θα αναφερθώ καν στο ψεύτικο σκηνικό του υποτιθέμενου χωριού, που είναι άχρωμο και άοσμο για θεσσαλικό χωριό, αντικείμενα άσχετα όπως ο τενεκές με τη φέτα Δωδώνης που ούτε καν υπήρχε τη δεκαετία του '50, διάλογοι ξεκούδουνοι και άσχετοι με την αγροτική ζωή, ντύσιμο vintage αστών, χαλαρή πλοκή και καθόλου ενδιαφέρουσα...

γιωργος

ειναι ΣΚΛΗΡΗ ΒΟΥΚΟΛΙΚΗ ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑ.....αντιγραφει σαπουνοπερες εποχης τουρκικες.......ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , το χρειαζομασταν τηλεοπτικα ,ειναι διαδοχος της λαμψης κ καλημερα ζωη.....δεν ειναι αναγκη ομως να παριστανουμε οτι ειναι ποιοτικη δραματικη κλπ....ατοφιο σαπουνι ειναι , με μονοδιαστατους χαρακτηρες

Όντως είναι μια ΒΟΥΚΟΛΙΚΗ σειρά...

Που βγάζει όμως πολλές πολλές ΑΛΗΘΕΙΕΣ ...προς τα έξω ...ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το μοναδικό "δέσιμο" τάχατες της....Ελληνικής Οικογένειας!!!!!!!!!

Η χώρα της υπερβολής

Μια μέτρα σειρά με εξαιρετικά μέτριο σενάριο που ξεχωρίζει επειδή οι υπόλοιπες όπως το 8 Λέξεις είναι χάλι μαύρο. Για να μην αναφέρω ότι έχει κλεψει το σενάριο από αρκετές ελληνικές ταινίες πχ Το Χώμα βάφτηκε Κόκκινο. Η μοναδική σειρά που είναι πραγματικά ποιοτική είναι το Κόκκινο Ποτάμι.

geo

ολα ειναι θεμα γουστου φιλε μου , εμενα το κοκκινο ποταμι δεν μου αρεσει γιατι το 80% των ηθοποιων ειναι αταλαντοι αλλα οπως ειπα αυτα ειναι γουστα . κανεις δεν μπορει να επιβαλει το γουστο του στους αλλους . παντως ειναι ενα σηριαλ που ξεχωριζει απο τις αηδιες που παιζονται ( για το δικο μου γουστο ) . το ιδιο ξεχωριζει και το κοκκινο ποταμι για το οποιο τις ενστασεις μου στις ειπα παραπανω

Γιατι;

"Ποιοτικη" το Ποταμί; Λεει κατι που δεν ξέραμε, το εφηυραν; Οποιος εχιε διαβασιε ιστορικα βιβλι,α γιατί να κάτσιε να δεί μια σειρά με ιστορικά στοιχεία; Τι το πρωτότυπο εχει; Αν βέβαια δεν άνοιξε ποτέ βιβλίο, μα μόνο Αρλεκιν, λογικά θεωρεί το Ποταμι "φοβερη" σειρα. Κανείς δεν χαρακτήρισε τις Μέλισσες ιστορική σειρά. Και το Νησί δεν ήταν πραγματική ιστορία, όμως ενα μυθιστόρημα βασισμένο σε κάποια στοιχεία ηταν, που έδεσ εόμροφα. Δες εσύ το Ποτάμι σου να μάθεις αυτά που εγώ έμαθα διαβάζοντας μικρός και άσε με εμένα να δώ μια σειρά κάπως αλλιωτική.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

nikiforos_main_again_2

«Ο χώρος μας έχει πολλά πάνω και κάτω - Γι' αυτο και είναι απαραίτητο να είσαι προετοιμασμένος και να διαθέτεις γερό στομάχι - Από την άλλη, μου έχουν πει πως όταν είσαι πάνω στο άλογο, να χαιρετάς τους πεζούς, διότι αργά η γρήγορα θα κατέβεις»

2
53456346

Τα βραβεία του Σωματείου των Ηθοποιών απονεμήθηκαν σε μία λαμπερή τελετή στο Shrine Auditorium, στο Λος Άντζελες - Μεγάλη έκπληξη από τα κορεάτικα «Παράσιτα» - Νέα νίκη για τον Μπραντ Πιτ στους «δεύτερους» ρόλους - Όλη η λίστα των νικητών