Ο Πέτρος Ίμβριος, ο Γιώργος Δασκουλίδης και ο Σπύρος Σπυράκος μίλησαν για τον Βασίλη Καρρά, σε κοινή συνέντευξη που έδωσαν για την εκπομπή «Πρωινό Σουσού».
Αρχικά, ο Πέτρος Ίμβριος δήλωσε: «Σίγουρα θα ήθελε, να τραγουδήσουμε. Όλη του η ζωή ήταν τραγούδι, μουσική. Χαίρομαι που βγαίνει ο πραγματικός του χαρακτήρας που τον κρατούσε κρυφό, ότι βοηθούσε ανθρώπους. Ήταν πολύ διορατικός και με τα δικά μου επαγγελματικά. Μου έλεγε “κάνε αυτό πιτσιρίκο και θα δεις”. Είναι ο μέντοράς μου. Στο ξεκίνημά του ήταν ο δακτυλοδεικτούμενος λαϊκός τραγουδιστής που δεν τον θέλανε. Τελικά τον αποθέωσαν και ήταν θρησκεία».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cxzvhs51q9xl)
Με τη σειρά του, ο Σπύρος Σπυράκος ανέφερε: «Ήταν πολύ δύσκολο και για μας. Όταν το πληροφορήθηκα, πρώτη μου δουλειά ήταν να πάρω τον Γιώργο και του είπα “θα ανοίξουμε απόψε; Πώς θα τραγουδήσουμε τώρα;”. Μετά σκεφτήκαμε όμως και το έλεγε και από μόνος του “να διασκεδάζετε και να φοράτε άσπρα”. Ο Βασίλης είναι ογκόλιθος. Έχει μπει στο πάνθεον των μεγάλων τραγουδιστών που είναι ο Μητροπάνος, ο Διονυσίου. Μετά θάνατον έχει ακόμα αναγνώριση».
Τέλος, ο Γιώργος Δασκουλίδης είπε: «Δεν μπορώ να μιλήσω σε παρελθόντα χρόνο για τον Βασίλη. Ο Βασίλης ζει και τα τραγούδια του θα μας συντροφεύουν πάντα. Είναι θρύλος. Θα λείψει από τον χώρο μας. Είναι μια απώλεια που δεν μπορεί να αναπληρωθεί. Είναι ένας καλλιτέχνης που όλοι μας και όλος ο κόσμος έχουν μια φωτογραφία μαζί του».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.