Τζάστιν Μπίμπερ: Κατευθείαν από το διαστημικό μέλλον η νέα υπερπολυτελής «πειραγμένη» Rolls-Royce του
Ο 26χρονος Καναδός ποπ σταρ λατρεύει τα ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα - Το φουτουριστικό μοντέλο της βρετανικής εταιρείας προστέθηκε στην εντυπωσιακή συλλογή του από πανάκριβα αυτοκίνητα
Ο Τζάστιν Μπίμπερ είχε πάντα αδυναμία στα πολυτελή αυτοκίνητα και δεν το έκρυβε. Στη συλλογή του 26χρονου Καναδού ποπ σταρ ανήκουν ήδη μία Ferrari Italia 458, ένα Audi R8, μία Cadillac CTS-V, μία Lamborghini και πρόσφατα προστέθηκε κατευθείαν από το διαστημικό μέλλον, μία ολοκαίνουργια υπερπολυτελής Rolls-Royce Wraith, ειδικά προσαρμοσμένη σύμφωνα με τις δικές του απαιτήσεις από την εταιρεία West Coast Customs.
Πρόκειται για μια Rolls Royce Wraith, με έμπνευση από το περίφημου videogame Cyberpunk 2077, με πολύ φουτουριστική εμφάνιση, και προέρχεται από το project της Rolls Royce, 103EX Vision 100, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2016.
Κλείσιμο
Στην custom made Rolls-Royce Wraith του Τζάστιν Μπίμπερ, σύμφωνα με το ΤΜΖ, το λαμπερό μαύρο χρώμα απέκτησε μια πιο ματ απόχρωση, ενώ διαθέτει επίσης κρυμμένους τροχούς,κρυφές λαβές στις πόρτες, ψηλότερη μάσκα και έχουν αντικατασταθεί οι πλαϊνοί καθρέπτες με κάμερες.
Τα αποθεωτικά σχόλια στα social media για το καινούργιο διαστημικό 4τροχο του ποπ σταρ, ήταν ατελείωτα, με κάποιους θαυμαστές του ωστόσο να μην δείχνουν τον ίδιο ενθουσιασμό, αναδεικνύοντας με χιούμορ ότι «Πρέπει να προσέχει τις λακκούβες».
Σε ένα βίντεο που εμφανίστηκε στο Youtube από το effspot, φαίνεται ότι εντόπισαν τυχαία παρκαρισμένη σε δρόμο του Λος Άντζελες την καινούργια «διαστημική» Rolls-Royce Wraith του Τζάστιν Μπίμπερ και δεν έχασαν την ευκαιρία να την καταγράψουν με θαυμασμό.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.