
Πραγματικά το χειρότερο πρόβλημα μέσα σε μια κοινωνία δεν είναι το έγκλημα, δεν είναι το αναπάντεχο τέλος, δεν είναι η αδικία, δεν είναι η ανελευθερια, δεν είναι η ανισότητα αλλά η άγνοια. Η «δολοφονική» άγνοια που μετατρέπει ανθρώπους σε ζώα έρμαια των ενστικτων τους και της «επιβίωσης» τους. Ξεκινώντας, το πρόβλημα που βιώνουμε πάνω στην άσφαλτο δεν είναι απλά κάτι που αφορά μια μερίδα αυτοκινητιστών, ποδηλατων, πεζών κ.λπ. αλλά ολόκληρη την κοινωνία καθώς στους δρόμους καθρεφτίζεται η ψυχολογία ενός ολοκλήρου λαού. Η προέκταση του κάθε ανθρώπου, ένα κινητο τηλέφωνο, ένα αυτοκίνητο, ένα ποδήλατο, ένα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. Η ζωή σε δεύτερη μοίρα, αμελητέα, αδιάφορη. Ο σεβασμός προς τον άλλο ανύπαρκτος. Όλοι σκέφτονται μόνο τη θέση στην οποία βρίσκονται, κρίνουν αβίαστα, και τελικώς λειτουργούν και συμπεριφέρονται με γνώμωνα το ατομικό συμφέρον, η μάλλον νομίζουν οτι εξυπηρετούν το συμφέρον τους. Ένα σύστημα που εξουδετερώνει τον άνθρωπο. Βιαζομαστε να μπούμε στο αυτοκίνητο, να φτάσουμε στον προορισμό, να πάμε στην εργασία, να πληρωθούμε από αυτή, να πάρουμε τα παιδιά από το σχολείο, να πάμε τα παιδιά σε κάποια δραστηριότητα, να φύγουμε για διακοπές, τρέχουμε με υπερβολική ταχύτητα, προσπερναμε παράνομα, μιλάμε στο κινητό τηλέφωνο, κινούμαστε χωρίς ζώνες ασφάλειες και κράνη, δεν τηρούμε οριζόντια και κάθετη σήμανση, δεν σεβόμαστε άλλους χρήστες των δομών των πόλεων και της επαρχίας. Ο άνθρωπος δεν ζει μόνος του, συνεπως δεν υφίσταται η έννοια του ατομικού συμφέροντος ως λύση επιβίωσης, είναι ψευδαίσθηση και μέχρι να το συνειδητοποιήσει αυτό ο σύγχρονος άνθρωπος θα τυραννιέται και θα θυσιάζει τον εαυτό του και τα παιδιά του. Τα παιδιά που μας ακολουθούν και μιμούνται, τα παιδιά που αντιγράφουν και κατά συνέπεια αναπαράγουν όλες τις παθογένειες και τις λάθος συμπεριφορές. Στο δρόμο έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις ΟΛΟΙ, όσο πιο δυνατός είσαι τόσο περισσότερες υποχρεώσεις έχεις. Οι αυτοκινητιστές οφείλουν να τηρούν όλα τα προβλεπόμενα καθώς ως «ισχυροί» κινδυνεύουν λιγότερο απο δικυκλιστές η πεζούς. Στο δρόμο κινούνται ποδηλάτες έμπειροι και άπειροι, αθλητές και αστικοί χρήστες. Όλοι αυτοί έχουν κάθε δικαίωμα να κινουνται στους δρόμους όπως και τα μηχανοκίνητα οχήματα. Δεν επιτρέπονται ποδηλάτες στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, μόνο εκεί, δηλαδή π.χ. στην Αττική οδό και στις νέες εθνικές οδούς. Οπουδήποτε αλλου επιτρέπεται να κινούνται όλοι μαζί με σεβασμό και προσοχή.
Το θεμα με τα μηχανακια και τα ποδηλατα εχει παραγινει αλλά η αληθεια ειναι πως δεν υπαρχουν και ποδηλατοδρομοι.
Ολα τα αυτοκινητα πρεπει να προσεχουν,οδηγω στην Αθηνα και το θεμα με τα μηχανακια και τα ποδηλατα εχει παραγινει.Ομως πρεπει να προσεχουμε.Και τα ποδηλατα να μην υπερεκτιμουν ποτέ τις δυνατοτητες τους.Και επειδη τον ξερω το δρομο ειναι στενος,δεν ειναι ουτε για ποδηλασιες,ουτε και για προσπερασει αυτοκινητο(εαν η γυναικα προσπαθησε να κανει προσπεραση),που δεν το γνωριζω,δεν επρεπε να το κάνει.Ή τουλαχιστον επρεπε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να κορναρει!Ηταν πολλά ποδηλατα πως δεν τα ειδε;Δεν ξερω....Κριμα στους αθρωπους,γιατι δεν προσεχετε ρε παιδια;;;;Κριμαααα
Οι ποδηλατες που πηγαιναν κανονικα στο δρομο η ο οδηγός που επεσε επανω τους απο το ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρευμα! Ελεος πια με το αυτοκινητο-κολλημενο μυαλο σας!
Τα μηχανακια και τα ποδηλατα εχουν ΔΙΚΑΙΩΜΑ να χρησιμοποιουν το δρομο, και καλυπτονται απο τον ΚΟΚ, οπως εσυ με το αυτοκινητό σου! ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΔΡΟΜΟ (και) με αυτους, ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΥΣ, και ΜΗ ξαναπεις οτι "εχει παραγίνει αυτο με τα μηχανακια και τα ποδηλατα"! Καλή σου μερα!
Να με συγχωρείτε, επειδή τις γυναίκες τις γνωρίζω καλά, θα πω αυτό που σκέφτομαι, οι ποδηλάτες είχαν απλωθεί σε όλο το δρόμο, διότι δεν υπήρχε πολύ κήνηση, η οδηγός αφού τους πλησίασε απο την αντίθετη πλευρά του δρόμου δεν την άφησαν να περάση, εκνευρίστηκε και έπεσε επάνω του, δηλαδή ήταν μιά εσκεμμένη εγκληματική ενέργεια!
πολλές γυναίκες οδηγοί νομίζουν ότι έχουν όλη την άσφαλτο δική τους, όπως την κουζίνα τους και όλον το κόσμο στο ......
Περισοτερα μαθηματα και σχολαστικοτερη εξεταση για της γυναικες.Οι περισσοτερες καλυτερα να ειχαν αδεια οπλοφοριας παρα διπλωμα
δυστηχως στην Ελλάδα το ποδηλατο δεν προβλεπεται να κυκλοφορει στο οδοστρωμα αλλα μονο σε ποδηλατοδρομους ή πεζοδρομια .δεν υπαρχει σε κανενα αρθρο του κοκ . μπορει να αναφερεται το ποδηλατο ως ειδους οχηματος αλλα δεν αναφερεται οτι μπορει να κυκλοφορησει στο οδοστρωμα .
Οποιος φοραει ενα κολαν νομιζει πια οτι εγινε και ποδηλατης. Ολοκληρα μπουλουκια κατεβαινουν καθημερινα τη λεωφ. Λαυριου. Δεν υπολογιζουν φαναρια, λωριδες κυκλοφοριας, οδικη ασφαλεια. Υπαρχουν κανονες σε πραγματικρς ομαδες αθλητων ποδηλασιας. Παντα πισω υπαρχει αυτοκινητο με αλαρμ που ακολουθει. Παντα!!! Εδω δεν ειναι αθλητες ομαδας αλλα παρεες που κανουν βολτες στις οδικες αρτηριες. Οπως κανουν και βολτες στα φαραγγια στα βουνα και καθε μερα τους ψαχνει η ΕΜΑΚ δεξια κι αριστερα, λες και δεν εχουν να σωσουν αλλους συνανθρωπους παρα μονο τους χαβαλετζιδες δηθεν αθλητες βουνου! Ελεος!!!
Άκου άσχετε πανίβλακα.. ΟΠΟΙΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ. Όλοι όσοι κυκλοφορούν στον δρόμο οφείλουν να τηρούν νόμους και κανόνες.Αν δεις ποδήλατο , μηχανάκι μπροστά σου είτε 1 είτε 101 οφείλεις να το αντιμετωπίσεις σαν αυτοκίνητο.... Πόσους ποδηλάτες βουνού ρε στόκε έσωσε η ΕΜΑΚ και πότε ; Αν η μπυροκοιλιά σου δεν σου επιτρέπει να κάνεις τίποτα από χόμπι παρά να μαζεύεις καπάκια από μπύρες μην κρίνεις με μίσος αυτούς που μπορούν ... Και αν κάτσει η στραβή και χρειαστεί οποιοσδήποτε βοήθεια μην την δώσεις εσύ άσε κάποιον άλλο πιο άνθρωπο να βοηθήσει. Άλλωστε ευτυχώς δεν σκέφτονται όλοι σαν εσένα (αλλιώς δεν θα υπήρχε ΕΜΑΚ)
Μπορει αυτη μεν να περασε απεναντι και να τους χτυπησε, αλλα η αληθεια ειναι πως και αυτοι σπανια πηγαινουν στην ακρη του δρομου και σε μονο στοιχο, οποτε ακομα και μισο αν περασε το αυτοκινητο στο αντιθετο ρευμα, τοτε παλι ισως τους πετυχε αν πηγαιναν στη μεση. Εδω μεσα στην Αθηνα βγαινουν τις Κυριακες πανω στις λεωφορους και πιανουν ολοκληρη λωριδα, ειδικα στην Ποσειδωνος, πιανουν και την κουβεντουλα, κι αν τους κορναρεις εχουν το θρασος να μιλανε κι απο πανω. Σε κοκκινο ομως σπανια θα σταματησουν...
Ο ποδηλατης εχει απο τον Κοκ δικαιωμα να κυκλοφορει στη δεξια λωριδα και να την πιανει και ολη αν απαιτειται για την ασφαλεια του οπως οποιοδηποτε βραδεως κινουμενο οχημα (πχ λεωφορειο). Οφειλεις να τον προσεχεις/αποφευγεις. Οχι να του ...κορναρεις, για να βγει απο το δρομο, βλακα!!!
Παρέδωσε από μόνος σου το δίπλωμα ,αν οδηγείς ή διάβασε και ξαναδώσε εξετάσεις μπας και μάθεις τίποτα ....
Πραγματικά το χειρότερο πρόβλημα μέσα σε μια κοινωνία δεν είναι το έγκλημα, δεν είναι το αναπάντεχο τέλος, δεν είναι η αδικία, δεν είναι η ανελευθερια, δεν είναι η ανισότητα αλλά η άγνοια. Η «δολοφονική» άγνοια που μετατρέπει ανθρώπους σε ζώα έρμαια των ενστικτων τους και της «επιβίωσης» τους. Ξεκινώντας, το πρόβλημα που βιώνουμε πάνω στην άσφαλτο δεν είναι απλά κάτι που αφορά μια μερίδα αυτοκινητιστών, ποδηλατων, πεζών κ.λπ. αλλά ολόκληρη την κοινωνία καθώς στους δρόμους καθρεφτίζεται η ψυχολογία ενός ολοκλήρου λαού. Η προέκταση του κάθε ανθρώπου, ένα κινητο τηλέφωνο, ένα αυτοκίνητο, ένα ποδήλατο, ένα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. Η ζωή σε δεύτερη μοίρα, αμελητέα, αδιάφορη. Ο σεβασμός προς τον άλλο ανύπαρκτος. Όλοι σκέφτονται μόνο τη θέση στην οποία βρίσκονται, κρίνουν αβίαστα, και τελικώς λειτουργούν και συμπεριφέρονται με γνώμωνα το ατομικό συμφέρον, η μάλλον νομίζουν οτι εξυπηρετούν το συμφέρον τους. Ένα σύστημα που εξουδετερώνει τον άνθρωπο. Βιαζομαστε να μπούμε στο αυτοκίνητο, να φτάσουμε στον προορισμό, να πάμε στην εργασία, να πληρωθούμε από αυτή, να πάρουμε τα παιδιά από το σχολείο, να πάμε τα παιδιά σε κάποια δραστηριότητα, να φύγουμε για διακοπές, τρέχουμε με υπερβολική ταχύτητα, προσπερναμε παράνομα, μιλάμε στο κινητό τηλέφωνο, κινούμαστε χωρίς ζώνες ασφάλειες και κράνη, δεν τηρούμε οριζόντια και κάθετη σήμανση, δεν σεβόμαστε άλλους χρήστες των δομών των πόλεων και της επαρχίας. Ο άνθρωπος δεν ζει μόνος του, συνεπως δεν υφίσταται η έννοια του ατομικού συμφέροντος ως λύση επιβίωσης, είναι ψευδαίσθηση και μέχρι να το συνειδητοποιήσει αυτό ο σύγχρονος άνθρωπος θα τυραννιέται και θα θυσιάζει τον εαυτό του και τα παιδιά του. Τα παιδιά που μας ακολουθούν και μιμούνται, τα παιδιά που αντιγράφουν και κατά συνέπεια αναπαράγουν όλες τις παθογένειες και τις λάθος συμπεριφορές. Στο δρόμο έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις ΟΛΟΙ, όσο πιο δυνατός είσαι τόσο περισσότερες υποχρεώσεις έχεις. Οι αυτοκινητιστές οφείλουν να τηρούν όλα τα προβλεπόμενα καθώς ως «ισχυροί» κινδυνεύουν λιγότερο απο δικυκλιστές η πεζούς. Στο δρόμο κινούνται ποδηλάτες έμπειροι και άπειροι, αθλητές και αστικοί χρήστες. Όλοι αυτοί έχουν κάθε δικαίωμα να κινουνται στους δρόμους όπως και τα μηχανοκίνητα οχήματα. Δεν επιτρέπονται ποδηλάτες στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, μόνο εκεί, δηλαδή π.χ. στην Αττική οδό και στις νέες εθνικές οδούς. Οπουδήποτε αλλου επιτρέπεται να κινούνται όλοι μαζί με σεβασμό και προσοχή.
Αγαπητέ πατριώτη, θα ήθελα να συμπληρώσω με τα εξής, ο σεβασμός πηγάζει απο τις συνέπειες των πράξεών μας, είναι ένα νομικό θέμα που ρυθμίζει τις σχέσεις μας μέσα στην κοινωνία! Μέσα στην οικογένεια μαθαίνουμε πια είναι τα δικαιώματά μας και τα δικαιώματα των άλλων, στο σχολείο βέβαια προεκτείνουμε την εκπαίδευσή μας με το μάθημα αγωγή του πολίτου! Αγαπητέ πατριώτη, η κοινωνία μας είναι αντανάκλαση της διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος! Ο σεβασμός δεν υπάρχει, διότι δεν καλλιεργείται, γίναμε μια διεφθαρμένη κοινωνία, με σλόγκαν "ο σώζων εαυτόν σωθήτω"!
Κρίμα που οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν κάψει φλατζες χωρίς επιστροφή και όλα όσα γράφεις τους φαντάζουν κινεζικά