MasterChef: Η πρώτη ανάρτηση του Πάνου Τόγια μετά την αποχώρησή του
Η φωτογραφία και το μήνυμα του νεαρού μάγειρα στο Instagram
Το Master Chefπλησιάζει προς το τέλος και μόλις τρεις είναι οι παίκτες που διεκδικούν τον τίτλο του κορυφαίου Έλληνα Master Chef. O Μανώλης, ο Χρήστος, ο Πάνος και η Σπυριδούλα, «τα έδωσαν όλα» για να είναι αυτοί, που θα περάσουν στην τελική τριάδα, από την οποία και θα προκύψουν οι δυο μεγάλοι φιναλίστ. Ο Πάνος Τόγιας από την ομάδα του Λεωνίδα Κουτσόπουλου δεν τα κατάφερε πολύ καλά στην αντιγραφή του πιάτου και είναι εκείνος που αποχώρησε τελικά από το MasterChef στη δεύτερη φάση των ημιτελικών.
«Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, αυτές ψάχνουμε για να είμαστε δίκαιοι απέναντι σε όλους», είπε και ο κριτής Λεωνίδας Κουτσόπουλος, αφού οι κριτές αποφάσισαν ότι είχε κάνει την πιο αδύναμη προσπάθεια της ημέρας. Τόσο ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος που έχασε έναν δυνατό μέχρι τώρα παίκτη από την ομάδα του, όσο και ο ίδιος ο Πάνος Τόγιας ήταν συγκινημένοι για την εξέλιξη των πραγμάτων, αλλά και για τα όσα μοιράστηκαν τόσο καιρό στο MasterChef.
Ο 23ρονος μάγειρας λίγη ώρα μετά την προβολή του επεισοδίου ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram μια συγκινητική φωτογραφία από την στιγμή της αποχώρησης του γράφοντας:
«Το μεγάλο μαγειρικό ταξίδι τελείωσε και κάπως έτσι φεύγω μακριά από τις λευκές φτερούγες του θείου @chef_koutsopoulosleonidas. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την υποστήριξη και την αγάπη που μου δείξατε όλο αυτό το καιρό. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους κριτές μας @scontizas @ioannidispanos για όλα αυτά που μας δίδαξαν και σε όλους τους συντελεστές που βοήθησαν για την επιτυχία αυτού του μαγειρικού παιχνιδιού. Δημιούργησα φίλους και αναμνήσεις που θα μου μείνουν αξέχαστες. #masterchefgr @masterchefgr».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.