Η Μπέλα Χαντίντ άνοιξε την αυλαία των εμφανίσεών της στο Φεστιβάλ των Καννών 2025 με ένα νέο look στα μαλλιά της, καθώς εμφανίστηκε τη Δευτέρα 12 Μαΐου με ξανθό χρώμα αντί των καστανών, που μέχρι πρότινος είχε. Με βάση την πρώτη παρουσία της, αναμένεται πώς θα εξελιχθούν φέτος οι επιλογές της στη διοργάνωση.
Το 28χρονο μοντέλο απαθανατίστηκε με ξανθιά απόχρωση, ολοκληρώνοντας το νέο look της με ένα κομψό κότσο. Όσο για την ενδυματολογική της επιλογή, η Χαντίντ επέλεξε να φορέσει ένα λευκό κορσέ και ασορτί παντελόνι.
Μέσα από τον λογαριασμό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Χαντίντ μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους ένα στιγμιότυπο με τα νέα μαλλιά της, δημοσιεύοντας μία selfie στα Instagram stories της.
Κλείσιμο
Στο παρελθόν και συγκεκριμένα το 2022, το διάσημο μοντέλο έχει πειραματιστεί ξανά με πιο ανοιχτές αποχρώσεις. Έκτοτε, είχε αποσυρθεί για ένα διάστημα από τα φώτα της δημοσιότητας, λόγω προβλημάτων υγείας. Ωστόσο, η επιστροφή της στο κόκκινο χαλί έγινε με δυναμισμό το 2024 — και πάλι στις Κάννες. Κατά την επιστροφή της, η Χαντίντ επέλεξε μια διάφανη δημιουργία του Saint Laurent, που μαγνήτισε τα βλέμματα.
Η Μπέλα Χαντίντ έχει αναδειχθεί σε απόλυτη βασίλισσα του κόκκινου χαλιού των Καννών, με αποκορύφωμα το 2021, όταν φόρεσε μια εντυπωσιακή δημιουργία του Schiaparelli, με ένα χρυσό τρισδιάστατο μοτίβο. Ωστόσο, δεν θυμάται με την ίδια θέρμη όλες τις εμφανίσεις της στο Φεστιβάλ. Έχει δηλώσει πως νιώθει «ντροπή» για το κατακόκκινο φόρεμα Alexandre Vauthier Couture, που είχε φορέσει το 2016, με βαθύ ντεκολτέ και σκίσιμο μέχρι τον μηρό. «Παρόλο που το φόρεμα είναι υπέροχο, απλώς δεν νιώθω ότι με εκφράζει τόσο πολύ», είχε πει χαρακτηριστικά.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.