Η Μαρινέλλασυνεχίζει να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ, τρεις εβδομάδες σχεδόν μετά την κατάρρευσή της στη σκηνή του Ηρωδείου.
Η Ματίνα Παγώνη μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό» και εξήγησε τους λόγους που η τραγουδίστρια παραμένει σε μονάδα εντατικής θεραπείας, παρά το γεγονός ότι ξεπέρασε τον κίνδυνο.
«Είναι απόφαση των γιατρών της. Πιστεύω ότι αυτή την εβδομάδα, η επόμενη κίνηση θα είναι να μεταφερθεί σε θάλαμο, όπου θα παραμείνει για να σταθεροποιηθεί καλύτερα», είπε χαρακτηριστικά.
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d4vcplyanltd)
Για την απόφαση να παραμείνει προσωρινά στη ΜΕΘ, δήλωσε: «Οι αποφάσεις για την υγεία ενός αρρώστου παίρνονται από τους θεράποντες γιατρούς του. Οι υπόλοιποι δεν μπορούμε να κρίνουμε γιατί παραπάνω ή γιατί παρακάτω».
Τέλος, σημείωσε ότι η Μαρινέλλα θα μεταφερθεί σε κανονικό δωμάτιο αυτή την εβδομάδα. «Η Μαρινέλλα έχει δώσει έναν δύσκολο αγώνα κι αυτή την εβδομάδα θα μεταφερθεί στο δωμάτιο και στη συνέχεια, σε κέντρο αποκατάστασης», είπε κλείνοντας.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.