Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος μίλησε τις φοβίες του, τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του, την επαγγελματική του πορεία, αλλά και αποκάλυψε ότι είχε παίξει σε μια σειρά που δεν είχε σε εκτίμηση για οικονομικούς λόγους.
Ο ηθοποιός έδωσε συνέντευξη στο «Happy Day» την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου.
Καταρχάς είπε: «Με τον Μιχάλη Ρέππα και τον Θανάση Παπαθανασίου είμαστε οικογένεια, είμαστε και φίλοι, δηλαδή πια δεν είμαστε μόνο συνεργάτες».
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Είμαι εργασιομανής, μου είναι αδιανόητο να υπάρχει εποχή που να μην δουλεύω, εκτός από το καλοκαίρι και από ένα σημείο που είχα τη δυνατότητα να μην δουλεύω, δεν δουλεύω».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cyzihkmhhnl5)
Επίσης, αποκάλυψε: «Έχω κλειστοφοβία κι έχω πάθει κρίση πανικού μέσα σεασανσέρ. Θυμάμαι μία φορά ήμουν σε ένα ασανσέρ ουρανοξύστη, μπήκαν κι άλλοι πολλοί κι έπαθα κλειστοφοβία. Ζήτησα να βγω και περίμενα να έχει λιγότερο κόσμο. Έχω, επίσης, υψοφοβία, όλα τα ελαττώματα, και μένω στον έβδομο όροφο. Πάω με το ασανσέρ αλλά μόνος μου».
«Τα μάτια μου τα πήρα από το σόι της γιαγιάς μου, της Κατίνας Παξινού, από τον προπάππου μου», είπε σε άλλο σημείο.
Κλείσιμο
Τέλος, ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος σχολίασε το σίριαλ που συμμετείχε και το οποίο «ήταν βλακεία»: «Μου είπε ένας στον δρόμο ότι είμαι χειρότερος από κοντά από ό, τι στην τηλεόραση. Πριν από το "Δις Εξαμαρτείν" είχα κάνει ένα άλλο σίριαλ μια βλακεία, ήξερα ότι ήταν βλακεία από πριν, αλλά το έκανα και για οικονομικούς λόγους και για να υπάρχω, να είμαι στο προσκήνιο. Αν δεν υπάρχεις, σε ξεχνούν. Από την αποτυχία μαθαίνεις πολλά. Καμιά φορά, η αποτυχία είναι σοβαρό μάθημα επιβίωσης».
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.