Δέσποινα Βανδή - Βασίλης Μπισμπίκης: Όλοι αγαπήσαμε αλλά...

Δέσποινα Βανδή - Βασίλης Μπισμπίκης: Όλοι αγαπήσαμε αλλά...

Μήπως κούρασε το ζευγάρι της (περασμένης) χρονιάς; - Πάντως, ο Μπισμπίκης σκίζει στην τηλεόραση και η Βανδή στα μπουζούκια

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
mpismpikis_vandi_xr
Υπάρχει μια υποψία στην οποία κείμενα όπως αυτό που διαβάζετε δίνουν διαστάσεις στέρεης βεβαιότητας. Οτι δηλαδή έχουμε διαθέσιμη περισσότερη πληροφορία απ’ όση μπορούμε να καταπιούμε, να χωνέψουμε και να μεταβολίσουμε για τον δεσμό της Δέσποινας Βανδή και του Βασίλη Μπισμπίκη.

Η τραγουδίστρια που συνήθιζε να φυλά την ιδιώτευσή της σαν κόρην οφθαλμού, ειδικά μετά το αλλοτινό, επικών διαστάσεων φιάσκο της κοινής συνέντευξής της με τον τότε σύζυγό της Ντέμη Νικολαΐδη στην εκπομπή «Rich & Famous» του DISCOVERY CHANNEL -ναι, εκείνη στην οποία αμφότεροι καμώνονταν με αξιώσεις τους Μπέκαμ από τα Βαλκάνια-, περνά τον τελευταίο χρόνο μια περίοδο μείζονος εξωστρέφειας. Τόσο μεγάλης, ατιθάσευτης και ασυγκράτητης ώστε φλερτάρει πια με τη φλυαρία, τον ακκισμό και τη φιλαυτία.

Δείτε το βίντεο με την συνέντευξη Νικολαΐδη - Βανδή  στην εκπομπή «Rich & Famous
vandi demis

Εκών άκων -πιθανότατα εκών-, συμμετέχει στο φωτορομάντσο που ξεδιπλώνεται στην τηλεόραση, στα sites, στα περιοδικά, στο χείλος της πίστας όπου εμφανίζεται η τραγουδίστρια και βέβαια στις συνεντεύξεις της ο σύντροφός της Βασίλης Μπισμπίκης. Είναι χαρακτηριστικό ότι μια φωτογραφία του τραβηγμένη σε μία από τις πολλές στιγμές που αποθεώνει τη σύντροφό του σε live της έγινε η αφορμή για να θυμηθούμε τον αντικαπνιστικό νόμο και να χωριστούμε σε Μπισμπικο-λάτρες και Μπισμπικο-κλάστες, αρθρώνοντας και από τις δύο πλευρές επιχειρηματολογία πιο διαπερατή κι από σουρωτήρι.

Ναι, προφανώς, ο ηθοποιός ανάβοντας τσιγάρο σε χώρο όπου απαγορεύεται το κάπνισμα -εν προκειμένω στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται η Δέσποινα Βανδή- καταπάτησε τον νόμο, όμως δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε φυσικά ο μόνος που κάνει την αντικαπνιστική νομοθεσία χαρτοπόλεμο. Σε κάθε περίπτωση, ο ηθοποιός που έχει απαθανατιστεί ξανά κρατώντας στο χέρι τσιγάρο -συνοδευόμενο μάλιστα από κουτάκι μπίρας- σε χώρο όπου θεωρητικά απαγορεύεται το κάπνισμα (βλ. γήπεδο) ήρθε να θυμίσει οικεία κακά με την εικόνα του να ζει στα όρια του νόμου.
mpismpikis_vandi_in__2_
Ο Βασίλης Μπισμπίκης, που θέλησε να δηλώσει τον έρωτά του στη Δέσποινα Βανδή με ένα φιλί στο στόμα κι ένα τσιγάρο στο χέρι, έχει παραβιάσει ξανά τον αντικαπνιστικό νόμο στις κερκίδες γηπέδου, πράξη για την οποία του επιβλήθηκε -επίσης- πρόστιμο

Στην Αράχωβα

Αυτό τη Δευτέρα. Γιατί την Τρίτη το Αρλεκιν της πολυσυζητημένης σχέσης γύρισε σελίδα κι από το κεφάλαιο «παρανόμησα για την αγάπη μου» πέρασε στο «πήρα τα βουνά με την αγάπη μου». Η Δέσποινα και ο Βασίλης, όπως κάθε celebrity ζευγάρι που σέβεται και τιμά ως το μεδούλι τον προσδιορισμό «celebrity», αποφάσισαν να εκδράμουν στην Αράχωβα, δηλαδή τον πιο κοσμικό από τους βουκολικούς, χειμωνιάτικους εγχώριους προορισμούς, όπου με καμία κυβέρνηση δεν θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητοι - ακόμα και στην ακραία περίπτωση που μεταμφιέζονταν σε Βίσση και Καρβέλα!

Κλείσιμο
Η μη είδηση της προηγούμενης ημέρας που έφτασε να προκαλέσει debate ακόμα και ανάμεσα σε προβεβλημένους υπουργούς της κυβέρνησης οι οποίοι έπαιξαν πινγκ πονγκ με τη σβησμένη γόπα του Μπισμπίκη διαγράφηκε μονοκοντυλιά από την επόμενη μη είδηση, η οποία συνοδευόταν και από τα απαραίτητα ντοκουμέντα τρυφερότητας και δημόσιας διάχυσης που θα ζήλευε και ζευγάρι εφήβων.

Ποιος τολμά να υποθέσει πόσες άλλες άχρηστες πληροφορίες για τη Δέσποινα και τον Βασίλη θα έχουμε να διαχειριστούμε μέχρι να βγει η εβδομάδα; Ενας Θεός (άντε, κι ένας παπαράτσι) ξέρει.
Και τι να κάνουν οι άνθρωποι; Να μονάσουν και να απαρνηθούν τα εγκόσμια για να μην τρέφουν το ακόρεστο ένστικτο του κοινού για ολωσδιόλου άχρηστες πληροφορίες; Να εξαφανιστούν από προσώπου Γης; Να πάνε σε κάποιον εξωτικό προορισμό, όπως συνήθιζαν πάλαι ποτέ οι πολύ λαμπερές και πολύ λαοπρόβλητες τηλεπερσόνες, για να ζητιανέψουν λίγες στιγμές κοινοθνητοσύνης και ιδιωτικότητας;

Να πάψουν να ζουν; Τίποτα απ’ όλα αυτά. Απλώς θα μπορούσαν από την πλευρά τους να σταματήσουν να παίζουν -με τα media, τα social media και τους παρίες των celebrity ειδήσεων- το παιχνίδι της δήθεν αυθόρμητης και ακούσιας τροφοδότησης. Ενα παιχνίδι πιο παλιό κι απ’ τα σουξέ που έγραφε κάποτε ο Φοίβος στο Δεσποινάκι, ελπίζοντας τότε πως ως άλλοι Pinky και Brain θα κατακτήσουν τον κόσμο και θα τινάξουν το Billboard στον αέρα. Εκτός κι αν θέλουν να γίνουν πιο γραφικοί από το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης, το μούχρωμα στην Καρύταινα ή έστω την Κατερίνα Καινούργιου που έχει κάνει σημαία της εκπομπής της την ανάλυση των συναισθηματικών της.
mpismpikis_vandi_in__1_

O έρωτας στα 50

Παρεμπιπτόντως, την εκπομπή της τελευταίας επέλεξε η Δέσποινα Βανδή για να κάνει μία από τις απειράριθμες πια de profundis εξομολογήσεις της σχετικά με το πώς κεραυνοβολήθηκε από έρωτα, πώς ερωτεύτηκε τον Βασίλη Μπισμπίκη, πώς ο έρωτας στα 50 είναι πολύ πιο ουσιαστικός και ασυμβίβαστος από εκείνον που σε βρίσκει όταν έχεις τα μισά σου χρόνια.

Στην πραγματικότητα, βέβαια, δεν επρόκειτο για εκ βαθέων εξομολόγηση, αλλά για λίγο ακόμα μηρυκασμό των ίδιων και των ίδιων που η τραγουδίστρια εκφράζει τον τελευταίο χρόνο με συνέπεια κασέτας στις συνεντεύξεις που παραχωρεί - και μάλιστα με γενναιοδωρία την οποία θα ζήλευε ακόμα και προεκλογική πλατφόρμα υποψήφιου εθνοπατέρα. Αλλά δεν είναι μόνο οι συνεντεύξεις που θα μπορούσε κάποιος να εικάσει πως πρέπει να δίνει η τραγουδίστρια για την προώθηση των επαγγελματικών βημάτων της.

Ενώ όλοι θυμόμαστε πέρυσι το φθινόπωρο να βρίσκει καταφύγιο στα βαθιά Εξάρχεια -συγκεκριμένα στο κουτούκι «Το Ναυάγιο των Αγγέλων»- προκειμένου να ζήσει ανενόχλητη τον έρωτά της, πλέον τον απολαμβάνει απενοχοποιημένα. Μόνο που πια έχει φτάσει στο αντίθετο άκρο και από την κρυψίνοια έχει περάσει στις από πίστας αφιερώσεις. Αρκεί ένα γκουγκλάρισμα που θα περιέχει τις λέξεις «Βανδή, αφιέρωση και Μπισμπίκης» για να διαπιστώσει κανείς πόσο συχνά επαναλαμβάνει τον εαυτό της. Από την άλλη, κανείς δεν αμφιβάλλει πως μια αφιέρωση από πίστας λειτουργεί όπως ο πάγος για το κρέας: τους κρατά αμφότερους φρέσκους στην επικαιρότητα.
mpismpikis_vandi_in
Είναι τωόντι οξύμωρο να προσπαθείς να ξεφύγεις από τους παπαράτσι και αμέσως μετά να ανεβάζεις στο Instagram στιγμιότυπα από τα Χριστούγεννα στην Αράχωβα ή το τριήμερο στη Ρώμη

Οχι δηλαδή ότι το έχουν και πολλή ανάγκη τη δεδομένη στιγμή, αλλά των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν... Εκείνη έχει πια μια αδιατάραχτη θέση ως Καρυάτιδα στο τηλεοπτικό σύμπαν του Νίκου Κοκλώνη, εκείνος έδωσε τα χέρια με το mainstream και την πολλή συνάφεια του κόσμου πρωταγωνιστώντας στο «Αυτή η νύχτα μένει», ήτοι σε σειρά του τηλεοπτικού prime time, αλλά παράλληλα διατηρώντας τον αυτοπροσδιορισμό του ως αναρχική φύση στις συνεντεύξεις που δίνει. Οπως, λόγου χάρη, έκανε πέρυσι τον Φεβρουάριο μιλώντας σε μηναίο περιοδικό: «Ημουν πάντα ένας τύπος που δεν διάβαζε για το σχολείο, αλλά διάβαζα πολλά εξωσχολικά βιβλία. Από τα 15 μου ταυτίστηκα με την αναρχία.

Αυτή ήταν η αντίδρασή μου, αυτό άρχισα να ψάχνω. Οι περισσότεροι από τους συγγραφείς που διάβαζα έλεγαν ότι το σχολείο με κάποιον τρόπο κατευθύνει τη σκέψη σου, σου βάζει καλούπια. Οπότε πήρα αυτό και το έκανα παντιέρα μου». Στην ίδια συνέντευξη εξήγησε και τους λόγους που δεν τελείωσε το σχολείο, δηλώνοντας εμμέσως πλην σαφώς ατίθασο νιάτο που εξελίχθηκε σε ατίθασο μεσήλικα, ο οποίος προφανώς δεν έχει ιδέα ότι η εικόνα του ανένταχτου αρσενικού που δεν χωρά πουθενά δεν έχει παλιώσει σαν το παλιό καλό κρασί, αλλά έχει (ή τείνει τουλάχιστον) να ξεπεραστεί από την εποχή.

Δείτε το τρέιλερ της σειράς «Αυτή η νύχτα μένει»
Αυτή η νύχτα μένει | Έρχεται στον Alpha


Είναι πάντως εντυπωσιακό ότι ο Μπισμπίκης είτε μιλάει δημόσια είτε κάνει τη δουλειά του, δηλαδή παίζει, δεν περνά απαρατήρητος. Τουλάχιστον από τη Βανδή, η οποία συχνά πυκνά τον καμαρώνει στη μικρή οθόνη και το διατρανώνει στα κοινωνικά δίκτυα. Μόνο μια ζεϊμπεκιά του στο «Αυτή η νύχτα μένει»... φτάνει αεροπλάνο να την κάνει, για να παραφράσουμε τον στίχο του Νότη Σφακιανάκη, τον οποίο υπενθυμίζεται ότι η Βανδή είχε αποδομήσει αριστοτεχνικά σχετικά με τις μονολιθικές, ρατσιστικές πεποιθήσεις του. Ως γνωστόν, αν κάτι δεν ποσταριστεί, θεωρείται πια μη γενόμενο. Φταίει η τραγουδίστρια που θέλει να είναι συγχρονισμένη με την εποχή και τα ήθη της; Και από την άλλη, παρότι ο κόσμος το ’χει τούμπανο, όπως θα έλεγε και ο θυμόσοφος λαός, το ζευγάρι φαίνεται αποφασισμένο να διατηρήσει ένα κομμάτι της σχέσης του ως κρυφό καμάρι.

Το Instagram story μιας σχέσης

Τόσο η Βανδή όσο και ο Μπισμπίκης φροντίζουν να φυλάσσουν Θερμοπύλες κάθε φορά που οι δημοσιογράφοι των εκπομπών καλόπιστης κοινωνικής κριτικής με μια τζούρα infotainment (και αντιστρόφως) τους στήνουν καρτέρι σε κάποιο αεροδρόμιο. Εκεί εμφανίζονται απαρέγκλιτα με στόμα αλλά χωρίς μιλιά. Επιτέλους, επιτέλους, παλεύουν πιασμένοι χέρι-χέρι να προασπιστούν το δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής τους, εκείνης που κατά τα άλλα κάνουν με συνέπεια ελβετικού κούκου (βλ. ρολογιού) βούκινο. Αφήστε δηλαδή που αν τα πουν στο πόδι σε μικρόφωνα και δημοσιογράφους πώς θα θρέψουν μετά τα Instagram stories τους;

Είναι τωόντι οξύμωρο να αποτάσσεσαι μετά βδελυγμίας τις δηλώσεις ή να προσπαθείς να ξεφύγεις από τους παπαράτσι ως άλλη λαίδη Νταϊάνα Σπένσερ circa 1995 και αμέσως μετά να ανεβάζεις στο Instagram στιγμιότυπα από τα Χριστούγεννα στην Αράχωβα ή το τριήμερο στη Ρώμη. Κι αν έχεις πια τόση ανάγκη να εκφραστείς, να μοιραστείς με τους φίλους και τον στενό κοινωνικό σου περίγυρο τις χαρές σου, το Instagram δίνει τη δυνατότητα να το κάνεις σε κλειστό κύκλο ανθρώπων που επιλέγεις εσύ και όχι παρουσία του μισού εκατομμυρίου followers που σε (παρ)ακολουθεί. Συγγνώμη, Δέσποινα και Βασίλη, αν το μαθαίνετε από μας, αλλά αυτό γίνεται.

Το φιλί της Δέσποινας Βανδή στον Βασίλη Μπισμπίκη πάνω στη σκηνή

Ακόμα και η αρχική έκπληξη, η εύλογη ως έναν βαθμό περιέργεια, αλλά και ο θαυμασμός που δύο άνθρωποι βρήκαν ο ένας στον άλλον το άλλο του ολόκληρο πλέον φαίνεται να δίνουν τη θέση τους στο υψωμένο φρύδι και τα περιπαικτικά σχόλια. Μόλις την εβδομάδα που μας πέρασε το ζεύγος Βανδή - Μπισμπίκη έπεσε στο στόμα του Γιώργου Λιάγκα, ο οποίος μίλησε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο. Δηλαδή την ακαλαισθησία του να σαλιαρίζεις δημόσια. Εκεί μας έφτασε το ζεύγος που κατάφερε το 2022 να ξεπεράσει σε αναφορές στα μέσα ενημέρωσης και τα κοινωνικά δίκτυα ακόμα και τον Μαυρίκιο Μαυρικίου με την Ιλάειρα. Κι αυτό θέλει κόπο...

Πάντως, εκτός από αχώριστοι και ασυγκράτητοι στη ζωή, οι δικοί μας Bennifer (βλ. Μπεν Αφλεκ και Τζένιφερ Λόπεζ) ίσως αποδειχθούν το ίδιο ασταμάτητοι και στην τέχνη. Αλλωστε, σε μία από τις πρόσφατες εξομολογήσεις της η Βανδή δεν απέκλεισε το ενδεχομένο να τη σκηνοθετήσει στο εγγύς ή στο απώτερο μέλλον ο Μπισμπίκης. Λέτε μετά τη μετασκευή του «Γεια» σε μιούζικαλ να έχει σειρά το «Υποφέρω»;

Ειδήσεις σήμερα:

Κίνα - Κορωνοϊός: Έσκασε η υγειονομική «φούσκα» - Έρχονται νέα μέτρα σε πύλες εισόδου από την ΕΕ


Γλυπτά του Παρθενώνα: Οι βρετανικές διαρροές σχετικά με την επιστροφή τους στην Ελλάδα και οι διαψεύσεις


Βέροια: Απολογείται σήμερα η 29χρονη που πέταξε το βρέφος στον Αλιάκμονα

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης