Με μια στρατηγική επένδυση στις δραστικές πρώτες ύλες, η DEMO ξαναγράφει το μέλλον της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας.
Στην Αθήνα επέστρεψε η Ανθή Σαλαγκούδη μία εβδομάδα μετά την ανακοίνωση αποχώρησης της από το Survivor.
Η οικειοθελής αποχώρησης της Σοφίας Μαργαρίτη από το ριάλιτι επιβίωσης, λόγω του τραυματισμού της στο πόδι αναζωπύρωσε τις φήμες για επιστροφή της δημοσιογράφου στο παιχνίδι, ωστόσο αυτές εξανεμίστηκαν μετά την επιστροφή της στη χώρα μας.
Δείτε φωτογραφίες: