Τηλεθέαση: Ψηλά το Big Brother, πτώση για την Μελέτη, σταθερή η Μαλέσκου

big_brother

Δείτε σε αριθμούς ποιες ήταν οι επιλογές των τηλεθεατών

Συνεχίζονται οι ανακατατάξεις στον πίνακα τηλεθέασης και όπως όλα δείχνουν αν δεν ανοίξουν τα σχολεία και αν δεν ξεκινήσουν όλες οι εκπομπές δεν θα μπορούν να καταγραφούν ασφαλή συμπεράσματα. Όλα εξαρτώνται από την επικαιρότητα, η οποία επηρεάζει σημαντικά και δίνει προβάδισμα, όπως είναι λογικό, στην ψυχαγωγία.

Δεν συγκινεί η ψυχαγωγία

Στην πρωινή ζώνη η ψυχαγωγία συνεχίζει τις χαμηλές πτήσεις οι οποίες είναι και οι χαμηλότερες των τελευταίων ετών. Χαρακτηριστικό είναι ότι η πρώτη σε τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό είναι η εκπομπή «Στη φωλιά των Κου Κου» στο Star η οποία φλερτάρει οριακά με το 13% και ακολουθούν στην ίδια κατηγορία οι «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ με 12%, το «Πρωινό» στον ΑΝΤ1 με 11,1%, το «Love it» με 11%, η εκπομπή της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου «Ωρα για φαγητό» με 10,2%. Σημαντική πτώση για την «Ωρα για Μελέτη» με 9,7% ενώ σταθερό στα ποσοστά του το «Καλοκαίρι not» στο Open με 9,4%.

Στο γενικό σύνολο η κατάταξη αλλάζει στις πρώτες θέσεις με τους «Αταίριαστους» πολύ ψηλά με 20,1%, το «Ωρα για φαγητό» με 15,5%, την «Ωρα για Μελέτη» με 11%, το «Love it» με 10,8%, η «Φωλιά των Κου Κου» με 10,2%, το «Πρωινό» με 9,7%, το «Καλοκαίρι not» με 8,3%.  Στις 12, η εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη, «Αλήθειες με τη Ζήνα» στο Star, ανέβασε σημαντικά τα ποσοστά της καταγράφοντας 15% στο σύνολο και 13,5% στο γενικό κοινό.

Η ενημέρωση χτυπάει κόκκινο το πρωί

Στην πρωινή ενημερωτική ζώνη οι ανατροπές είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο με τον ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Σήμερα» να σημειώνει στο δυναμικό κοινό 20%. Διατηρεί τα υψηλά ποσοστά της στην κατηγορία η εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega» με 15% και ακολουθεί το «Καλημέρα Ελλάδα» στον ΑΝΤ1 με 13,5%. Το «Ηappy Day» σημειώνει 11,5% και η εκπομπή της ΕΡΤ «Από τις έξι» 4,1%.

Στο σύνολο του κοινό η κατάταξη αλλάζει ελαφρώς με το «Σήμερα» να διατηρεί την πρωτιά με 27%, ακολουθεί το «Happy Day» με 14,8%, το «Καλημέρα Ελλάδα» με 14%, η «Κοινωνία ώρα Mega» με 10,5%, η «Ωρα Ελλάδος» με 10% και «Από τις έξι» με 8,5%.

Και το μεσημέρι και το απόγευμα όμως οι επιδόσεις του μεσημεριανού δελτίου του ΣΚΑΪ ξεπερνούν το 20% στο 18 – 54 αλλά και το «Live news» στο Mega συνεχίζει την πολύ καλή πορεία του με ποσοστό 12,5% στο δυναμικό και 14,9% στο σύνολο.

Μάχη για τα κεντρικά δελτία ειδήσεων

Ο ΣΚΑΪ ήταν αυτός που κατέκτησε την κορυφή στο δυναμικό κοινό με ποσοστό 18% ενώ ακολουθεί ο Alpha με 16,2%, το Star με 15,8%, ο ΑΝΤ1 με 11%, το Mega με 9,1% και το Open με 6%.

Στο σύνολο, ο ΣΚΑΪ είχε 24,5%, το Star 17,4%, ο Alpha 16,7%, ο ΑΝΤ1 11,3%, η ΕΡΤ 8,7%, το Open 7,3% και το Mega 7,2%

Το «Big Brother» συνεχίζει τα υψηλά ποσοστά

Παρά την αναστάτωση και τα όσα συνέβησαν πριν από μερικές ημέρες το ριάλιτι του ΣΚΑΪ συνεχίζει να καταγράφει υψηλή τηλεθέαση, και μάλιστα υψηλότερη σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες. Στο δυναμικό κοινό ο μέσος όρος ξεπέρασε το 24%, φτάνοντας σε τέταρτο μέχρι και το 29,6%  ενώ υψηλά είναι και τα νούμερα στο σύνολο τα οποία άγγιξαν ακόμη και το 26%, με τον μέσο όρο να μην πέφτει κάτω από το 20%.

Πολύ καλές και οι επιδόσεις της σειράς «Οκτώ λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου στον ΣΚΑΪ καθώς έχει πλέον σταθερό κοινό το οποίο στο σύνολο τον παρακολουθεί σε ποσοστό άνω του 20% σταθερά ενώ στο δυναμικό το νούμερο που πετυχαίνει είναι 16,5%. Φυσικά όλα θα κριθούν τις επόμενες εβδομάδες οπότε και θα έρθει και ο ανταγωνισμός.


Ειδήσεις σήμερα:

Εμβόλιο AstraZeneca: Πόσο θα διαρκέσει η παύση των δοκιμών - Όλα τα σενάρια

Η Ιωάννα Μαλέσκου μιλάει στον Δημήτρη Δανίκα: «Εγώ είμαι η Iωάννα, όχι η Eλένη»

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: Οι συγκινητικές αναρτήσεις της κόρης του έναν χρόνο από τον θάνατό του
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (7)

Αυθαίρετος

Αν είναι πραγματικά τα νούμερα τηλεθέασης του Big Brother τότε έχουμε πρόβλημα πνευματικό και πολιτιστικό ως λαός. Εκτός αν δεν το παρακολουθούν Έλληνες.

Καλιθάνος

Το ποσοστό του γενικού πληθυσμού μην το αναφέρετε καν. Κανείς δεν νοιάζεται τι βλέπουν οι γέροι. Τα έσοδα, οι διαφημίσεις, οι σχεδιασμοί και όλη η ουσία αφορά το δυναμικό κοινό.

οποιος βλεπει

big brother εχει προβλημα και δεν το ξερει.

tipotas

δηλαδή, ένας στους 4 στην Ελλάδα βλέπουν big brother; ή αυτό είναι το μερίδιο απο όσους ακόμα βλέπουν τηλεόραση; αν τα ποσοστά είναι επι των τηλεθεατών, τότε δεν αξίζουν σχολιασμού

Περσέας

Τίποτα δεν είναι τυχαίο! Εδώ ο κόσμος καίγεται και ασχολούνται με το big brother!

Varg

Δεν εχεις δει το Χριστινάκι γιαυτο τα λες..

Π

Στην εποχή των big data analytics είναι τουλάχιστον αστείο να υπολογίζονται ποσοστά τηλεθέασης με τέτοιες απαρχαιωμένες μεθόδους..

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης