Η Πόρσε που σκόρπισε το θάνατο είχε λάστιχα του 2006;

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Alpha τα λάστιχα ήταν της 48ης εβδομάδας του 2006 - Αυτόπτης μάρτυρας μιλά αποκλειστικά στο protothema.gr: «Αυτό που αντίκρισα δεν το έχω ξαναδεί...» και προσθέτει: «Πριν απ' το πάρκινγκ υπήρχαν αντικείμενα, κομμένα λάστιχα...»

Ένα στοιχείο που αλλάζει τα δεδομένα σχετικά με το τραγικό τροχαίο
δυστύχημα που σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής με τέσσερις ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα
έφερε στη δημοσιότητα ο Alpha.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του καναλιού από αυτοψία που έκανε στο σημείο της σύγκρουσης, στον παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος του 83ου χιλιομέτρου, τα λάστιχα του πολυτελούς αυτοκινήτου με επιβάτες τον Γιώργο Βακάκη και τον φίλο του Ανδρέα Γεωργακόπουλο
ήταν χρονολογίας του 2006.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το ρεπορτάζ στα λάστιχα της Πόρσε αναγραφόταν ότι τα λάστιχα ήταν της 48ης εβδομάδας του 2006, ήταν δηλαδή «ηλικίας» 11 ετών αν το στοιχείο αυτό επιβεβαιωθεί.

Προκειμένου να διαπιστωθούν οι ακριβείς συνθήκες του δυστυχήματος με θύμα μια μητέρα, το τρίχρονο παιδί της και δύο νεαρούς άνδρες η αστυνομία συνυπολογίζει όλα τα στοιχεία, όπως το συγκεκριμένο ενώ αξιολογεί και μαρτυρίες όπως αυτή του αυτόπτη μάρτυρα που μίλησε στο protothema.gr και έκανε λόγο για «αντικείμενα και κομμένα λάστιχα...» αλλά μια δεύτερη μαρτυρία στην οποία αναφέρεται ότι τα πίσω λάστιχα του αυτοκινήτου του Βακάκη ήταν φθαρμένα και έπιασαν φωτιά πριν το τροχαίο.

Εντωμεταξύ συγκλονίζει το βίντεο που καταγράφει τα πρώτα λεπτά μετά την κατάσβεση της φωτιάς που προκλήθηκε από τη σφοδρή σύγκρουση των δύο οχημάτων. Οι πυροσβέστες προσπαθούν μέσα στους καπνούς και τα αποκαΐδια να ανασύρουν τις σορούς των τεσσάρων ανθρώπων που τόσο άδικα έχασαν τη ζωή τους μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.



Αυτόπτης μάρτυρας: Η Πόρσε πρέπει να πήγαινε με 240, 250, 260, μπορεί και 300!
Ο αυτόπτης μάρτυρας του τροχαίου δυστυχήματος στην ΕΟ Αθηνών-Λαμίας που μίλησε αποκλειστικά στο protothema.gr περιέγραψε το σκηνικό χάους που αντίκρισε στο πάρκινγκ αλλά για την τρελή πορεία της Πόρσε, η οποία σύμφωνα με το ίδιο έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα.

«Ταξίδευα, ήμουν περίπου ένα χιλιόμετρο πριν, με είχε προσπεράσει η Πόρσε με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα. Εγώ πήγαινα γύρω στα 140 χιλιόμετρα και το μόνο που αντιλήφθηκα ήταν αυτή τη βοή του κινητήρα και το τίναγμα που κάνει όταν περνάει ένα αυτοκίνητο από δίπλα σου με πολύ μεγάλη ταχύτητα», λέει χαρακτηριστικά 

Ο Γιώργος Θεοχαρόπουλος σύμφωνα με την εκτίμηση που έκανε με βάση τα χιλιόμετρα που ταξίδευε, υπολογίζει πως η Πόρσε είχε πιάσει σίγουρα τα 200 χιλιόμετρα. «Πρέπει να πήγαινε με 240-250-260 μπορεί και 300 χιλιόμετρα. Ήταν υπερβολική η ταχύτητα. Ήταν πάρα πολλά τα χιλιόμετρα που πήγαινε». 

Αν και κάποιοι υποστηρίζουν πως η Πόρσε κατά την διάρκεια του ταξιδιού στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας έκανε προσπεράσεις από δεξιά, ο αυτόπτης μάρτυρας ξεκαθαρίζει πως «Εμένα με προσπέρασε από αριστερά. Από ό,τι έβλεπα από αριστερά ήταν η πορεία του. Δεν μπήκε στο λίγο που το έβλεπα στα δεξιά». 

Ο ίδιος ήταν από τους πρώτους που αντίκρισαν το σκηνικό χάους που επικράτησε μετά την σφοδρή σύγκρουση, με τα αυτοκίνητα να έχουν γίνει άμορφες μάζες και την πύρινη λαίλαπα να καίει ό,τι έχει απομείνει, στο τραγικό δυστύχημα που κόστισε τη ζωή σε τέσσερις ανθρώπους, ανάμεσα τους και ένα παιδί μόλις τριών ετών. 

Ο Γιώργος Θεοχαρόπουλος περιγράφει τις εικόνες από το τροχαίο δυστύχημα και αποκαλύπτει πως ποτέ του δεν έχει αντικρίσει κάτι παρόμοιο: «Όταν πλησίασα από μακριά είδα τους καπνούς στο πάρκινγκ. Έκοψα ταχύτητα, αυτό που αντίκρισα δεν το έχω ξαναδεί. Ένα κομμένο αυτοκίνητο, μόνο την μούρη από το αυτοκίνητο το civic. Το μόνο που φαινόταν από το δρόμο ήταν το μισό αυτοκίνητο. Και πριν ακριβώς από το πάρκινγκ υπήρχαν αντικείμενα, κομμένα λάστιχα, πλαστικό από προφυλακτήρα ή από ποδιά αυτοκινήτου». 

Ο αυτόπτης μάρτυρας αναφέρει πως όταν τον προσπέρασε η Πόρσε δεν αντιλήφθηκε να είχε κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο, ούτε με τα λάστιχα, ούτε με τον κινητήρα. Το μόνο που επισημαίνει και είναι βέβαιος είναι πως η Πόρσε πριν καρφωθεί πάνω στο σταθμευμένο αυτοκίνητο και σκορπίσει τον θάνατο, όσο κινούνταν στην Εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας είχε αναπτύξει ιλιγγιώδη ταχύτητα. 

Δείτε βίντεο:
Αυτόπτης μάρτυρας: «Η Πόρσε με είχε προσπεράσει λίγο πριν με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα»


Το τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής όταν η Πόρσε έφυγε από το οδόστρωμα, μπήκε με ιλιγγιώδη ταχύτητα στον παράδρομο της εθνικής οδού και έπεσε με σφοδρότητα στο παρκαρισμένο Honda Civic στο οποίο βρίσκονταν ανυποψίαστοι η Αποστολία και ο μόλις τριών ετών Παύλος.



Σε ένα δεύτερο βίντεο λίγα λεπτά μετά τη σύγκρουση φαίνονται τα δύο αυτοκίνητα να έχουν πιάσει φωτιά ενώ ο Υπάτιος, ο τραγικός σύζυγος και πατέρας δεν πιστεύει ότι μόλις έχουν φύγει από τη ζωή με αυτόν τον τραγικό τρόπο η γυναίκα της ζωής του και ο καρπός του έρωτά τους.





Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (95)

nikos ar

επειδη γραφτηκε για τα ελαστικα οτι ηταν του 2006..το προβλημα και το θεμα ειναι με τα καταστηματα ελαστικων στο μεγαλυτερο πσοστο κ επειτα με τους ιδιοκτητες αυτοκινητων.και εξηγουμαι : το νοεμβριο του 2016 εφτασα τα χιλιομετρα για αλλαγη και στα 4 ελαστικα στο αμαξι μου.στο συνεργειο και κατα την αλλαγη,διαπιστωσα οτι τα καινουρια που μου εβαζαν ηταν παραγωγης του 2009!!!!του λεω τι ειναι αυτο και η απαντηση ηταν η εξης : μια χαρα ειναι τα λαστιχα ,τα εχουμε αποθηκευμενα και σε σωστη θερμοκρασια και δεν εχουν αλλοιωθει γιατι η γομα κραταει κλπ κλπ κλπ..ο ανθρωπος μονο την χημικη συσταση δεν μου ειπε.και στην επομενη ερωτηση "μα απο το 2009" ? η απαντηση ηταν αφοπλιστικη.."με την κριση μας εμειναν αμανατι ενα καραβι λαστιχα στοκ και πληρωμενα κιολας".... εγω προσωπικα μπορω να κατανοησω μια παραγωγη ελαστικου 1 το πολυ 2 χρονια πιο πριν,αλλα και μεχρι εκει.φυσικα και δεν τα τοποθετησα και βρηκα ελαστικα με παραγωγη τελη 2015 σε αλλο καταστημα.αν κοιταξετε γυρω σας, ελαχιστοι εχουν σωστη αποθηκευση ελαστικων .και κυριολεκτω σε αυτο..οποτε καλο θα ηταν να βρεθει φορμουλα οι μαγαζατορες που εχουν σε στοκ ελαστικο 2ετιας και ανω, να αποζημιωθουν με καποιο τροπο (δεν ξερω..ισως απο τον προμηθευτη,ισως απο το κρατος, ειλικρινα δεν ξερω) και να ανακυκλωσουν αυτα τα ελαστικα.

ΘΗΤΑ

Αν τα κομμάτια από τα λάστιχα ανήκουν στην Πόρσε, φαίνεται από τις ενδείξεις ότι ήταν λάστιχα χειμώνα με δείκτη πρόσφυσης Α, τα οποία αντέχουν λιγότερο από τα κανονικά, πόσο μάλλον που ήταν δεκαετίας. Αν το αυτοκίνητο είχε περάσει ΚΤΕΟ, θα πρέπει να ελεγθεί αν υπήρξε σύσταση για αλλαγή ελαστικών ή έπρεπε να ξαναπεράσει αφού αλλάξει λάστιχα.

mike trooper

Σαν να έχεις το τελευταίο iphone και να κάνεις αναπάντητη να σε πάρουν γιατι δεν έχεις κάρτα!!! Άμεσο σφράγισμα και τιμωρία στους υπαλλήλους του ΚΤΕΟ που έλεγξαν το συγκεκριμένο αυτοκινητο....

Δικαιοσυνη

ΚΤΕΟ θα περασε με τα κανονικα,τα θερινα. To μεγαλο ερωτημα ειναι το γιατι ενα πανακριβο αυτοκιινητο με ιδιοκτητη που δεν εχει οικονομικο προβλημα,δεν ειχε αλλαξει χειμερινα ελαστικα εδω και 11 ετη.

ΑΒΓ

ΓΙΑΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ.

Λαρισαίος

Μου φαίνεται πολύ παράξενο ένας φραγκάτος άνθρωπος σε ένα πανάκριβο αυτοκίνητο να έχει λάστιχα του 2006. Βρε μήπως ήταν του CIVIC τα λάστιχα;

Φίλε

τα λάστιχα που είχε η Porche προφανώς ήταν χιονολάστιχα τα οποία τα φοράς όταν πας στα χιόνια μια φορά το χρόνο και τα αποθηκεύεις μετά για του χρόνου. Δεν έχει μεγάλη σημασία ποιας χρονολογίας ήταν αν είχαν κάνει 5000 χιλιόμετρα και ήταν αποθηκευμένα σε ελεγχόμενες συνθήκες. Αυτά τα λάστιχα όμως δεν είναι για παραπάνω από 120 χιλιόμετρα την ώρα.

458

Διαβάζω πολλές λαθεμένες εντυπώσεις περί ελαστικών και υψηλών ταχυτήτων. Ηταν δεν ήταν νοικιάρικο το Porsche, απο την στιγμή που φοράει λάστιχα του '06 θεωρείται έγκλημα/αυτοκτονία. Αν με τέτοια τελειωμένα λάστιχα ανέβεις πάνω απο τα 150 έχεις κλείσει εισητήριο. Οταν δε το ελαστικό σκάει σε υψηλή ταχύτητα, τα κομμάτια που αποκολλούνται καταστρέφουν θόλους, ποδιές, αναρτήσεις και άλλα. Εξού και τα κομμάτια που βρέθηκαν αρκετά μέτρα πρίν την είσοδο του πάρκινγκ και προσπαθούσε να τα αποφύγει ο οδηγός της Merc. Επίσης πρέπει να διερευνηθεί το κατά πόσον το Audi R8 που εμφανίζεται στο 2ο βίντεο στην είσοδο του πάρκινγκ έκανε νωρίτερα κόντρες με τo Porsche. Κατά την ταπεινή μου άποψη, για το δυστύχημα ευθύνεται πρώτα ο πατέρας του 24χρονου νεαρού, ο οποίος του έδωσε μια Porsche χωρίς να έχει προηγηθεί ειδική εκπαίδευση για οδήγηση τέτοιου αυτοκινήτου. Η εκπαίδευση, σε ειδικές σχολές του εξωτερικού με μαθήματα στην γρήγορη οδήγηση πολύ γρήγορων αυτοκινήτων υπάρχει και γίνεται στις πολιτισμένες και οργανωμένες κοινωνίες, π.χ. στην Ιταλία. Φυσικά και ευθύνεται ο 24χρονος ο οποίος ως μικρός και ανώριμος παραβίασε πολλούς κανόνες της λογικής, πηγαίνοντας τέζα με τελειωμένα λάστιχα και ίσως κάνοντας κόντρες με άλλο γρήγορο. Για τον κο Jumbo έχω να πώ μόνο ότι γνωρίζω πολύ καλά την σκληρότητα και την απάνθρωπη στάση του απέναντι στους υπαλλήλους του και στο προσωπικό του. Κουράγιο και δύναμη στον πατέρα που έχασε την γυναίκα του και το μωρό του, τόσο τραγικά και απότομα.

´Ακης Ν.Σ

@central@ και εγώ που δεν ζώ στο εξωτερικό και δεν οδηγώ Porsche τα τελευταία 25 χρόνια, γνωρίζω ότι τα λάστιχα, όπως όλα τα πράγματα, έχουν προδιαγραφές. Πόσο κομπλεξικός είσαι !!!!!!

Hv

Γιατι ρε δημοσιογραφακια δειχνετε ακονα βιντεο;;;για τα κλικ ε;;; της μητερας γιατι της αφιαρεσατε το μωσαικο ενω στο αντρα οχι;;;

τα ΚΤΕΟ

τι κανουν?

ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ

ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Η ΦΡΕΝΑΡΗΣΤΗ ΠΟΡΣΕ ΔΙΑΝΥΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40 ΜΕΤΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 2 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ... ΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 150 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΣΥΓΡΟΥΣΗΣ ... ΤΟΥΤ ΕΣΤΙΝ ΧΑΙΡΕΤΗΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ .

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Dias_Astynomia

Άνδρες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και της Ο.Π.Κ.Ε. κινητοποιήθηκαν για να εντοπίσουν τον 31χρονο Ρομά που πυροβολούσε στον αέρα με καραμπίνα ενώ οδηγούσε το αγροτικό φορτηγάκι του, ευτυχώς χωρίς να προκαλέσει τραυματισμούς