Στο Λουξεμβούργο την Τρίτη ο Κικίλιας - Στο επίκεντρο των συνομιλιών το ψηφιακό πιστοποιητικό
Ο υπουργός Υγείας θα συμμετάσχει στο Συμβούλιο Υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Στο Λουξεμβούργο μεταβαίνει ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, για να συμμετάσχει στο Συμβούλιο Υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται αύριο, Τρίτη 15 Ιουνίου 2021.
Στην ατζέντα του Συμβουλίου βρίσκονται, μεταξύ άλλων, η κατάσταση της πανδημίας και η πορεία των εμβολιαστικών προγραμμάτων των κρατών-μελών, καθώς και το Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους