Τις προσωπογραφίες 12 ηρώων της Επανάστασης με τις οποίες ο Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης θέλησε να τιμήσει την συμπλήρωση 200 ετών από την Επανάσταση, βεβήλωσαν άγνωστοι το βράδυ της Δευτέρας.
Ο δήμαρχος Γιάννης Κωνσταντάτος που είχε αναλάβει την πρωτοβουλία για τη συγκεκριμένη εικαστική παρέμβαση δεν έκρυψε την έντονη δυσφορία του και σε ανάρτησή του στο Facebook ανέφερε ότι δεν τον εξέπληξε η βεβήλωση των Ηρώων...
«Και οι Τούρκοι το ίδιο έκαναν» σημείωσε χαρακτηριστικά υποστηρίζοντας ότι «οι λεγόμενοι δημοκράτες της πόλης τις τελευταίες ώρες εξαπέλυσαν ένα παραλήρημα μίσους στο διαδίκτυο».
«Οι Νενέκοι εξακολουθούν να μην θέλουν καμία αναφορά σε εθνικό σύμβολο» ανέφερε ο επίσης δήμαρχος και διαβεβαιωσε ότι αύριο θα αποκατασταθεί το έργο.
Αναλυτικά η ανάρτησή του
«Και οι Τούρκοι το ίδιο έκαναν! Δεν μας εξέπληξε η βεβήλωση των Ηρώων του 1821 που φιλοτεχνήσαμε προκειμένου να τιμήσουμε τους αγώνες τους. Ήταν αναμενόμενο από τους λεγόμενους “δημοκράτες” της πόλης μας που με ένα παραλήρημα μίσους ξέσπασαν τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο μολονότι η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου και τα ΜΜΕ χαίρετησαν την πρωτότυπη μας ιδέα που ήδη και άλλοι δήμοι ακολουθούν.
Αυτό που μας εξέπληξε όμως ήταν το μαύρισμα των ματιών τους, χαρακτηριστική ενέργεια που έκαναν στους Αγίους μας οι Τούρκοι και οι Αγαρηνοί όταν έμπαιναν στους ναούς μας!!! Ακόμα και σήμερα όμως, οι Τούρκοι θα έδειχναν σεβασμό στον Κολοκοτρώνη, όχι όμως οι Νενέκοι που εξακολουθούν να μην θέλουν αναφορά σε κάθε σύμβολο εθνικό. Έως αύριο θα έχουμε αποκαταστήσει τα έργα. Και θα το κάνουμε όσες φορές χρειαστεί μην έχετε αμφιβολία. Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε στην μίζερη μειοψηφία των νοσηρών βεβηλων να αμαυρώσει τις αρχές και τις αξίες μας».
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.