Η Λάγκερθα σχεδιάζει t-shirt για καλό σκοπό

Η Λάγκερθα σχεδιάζει t-shirt για καλό σκοπό

Η πρωταγωνίστρια των «Βίκινγκς», Κάθριν Γουίνικ, σχεδίασε ένα t-shirt για να ενισχύσει τη μη κερδοσκοπική οργάνωση Women In Film

Η Λάγκερθα σχεδιάζει t-shirt για καλό σκοπό
Η Κάθριν Γουίνικ είναι κατάλληλη όσο λίγες ηθοποιοί στον ρόλο της Λάγκερθα, της ατρόμητης πολεμίστριας των Βίκινγκς που σκορπά τον όλεθρο στο πέρασμά της. Απέκτησε την πρώτη της μαύρη ζώνη όταν ήταν 13 χρονών. Αμέσως μετά άρχισε να διδάσκει η ίδια, ενώ μέχρι τα 21 της χρόνια είχε ήδη τρεις σχολές πολεμικών τεχνών στον Καναδά όπου ζούσε. Όμορφη και δυναμική, η Κάθριν μπορεί να αποτελέσει ένα πρώτης τάξης πρότυπο για τις κοπέλες σήμερα.
Η ίδια σχεδίασε ένα t-shirt που φιλοδοξεί να αναδείξει τον δυναμισμό των γυναικών: “Wake up - kick ass - repeat" είναι το σύνθημα που αναγράφεται πάνω από την εικόνα του ρόλου της από της από τους «Βίκινγκς», τη δημοφιλή σειρά εποχής του History Channel. Μάλιστα, το σύνολο των εσόδων από την πώληση του t-shirt θα χρησιμοποιηθούν για καλό σκοπό.


Πιο συγκεκριμένα, τα χρήματα θα δοθούν στη Women In Film. Πρόκειται για μία μη κερδοσκοπική οργάνωση που έχει ως στόχο την εξασφάλιση ίσων ευκαιριών για τις γυναίκες σε όλους τους τομείς των media, με την ενθάρρυνση της παρουσίας τους τόσο μπροστά όσο και πίσω από τη σκηνή. Από την ίδρυσή της το 1973, η Women In Film παράσχει συμβουλές, υποτροφίες, χορηγίες και άλλα κεφάλαια για την ενίσχυση της θέσης των γυναικών. Ωστόσο, υπάρχει ακόμα αρκετός δρόμος που πρέπει να διανυθεί. Πολλές γυναίκες ηθοποιοί τελευταία υψώνουν δημόσια το ανάστημά τους καυτηριάζοντας τις ανισότητες στους μισθούς. Το 2014, ανάμεσα στις κορυφαίες εισπρακτικές επιτυχίες του κινηματογράφου, μόλις το 1,9% σκηνοθετήθηκε από γυναίκες, το 18,9% είχε γυναίκα παραγωγό και μόλις το 21% είχε γυναίκα πρωταγωνίστρια.
Κλείσιμο


Ασφαλώς και ένα t-shirt δεν θα φέρει την… άνοιξη. Όμως μπορεί να βοηθήσει στην ανάδειξη του προβλήματος -ειδικά αφού εμπλέκεται μία δημοφιλής ηθοποιός-, φέρνοντας και ορισμένα κεφάλαια στα ταμεία της ΜΚΟ. Προς το παρόν, έχουν πουληθεί περίπου 750 μπλουζάκια μέσα από τη σχετική καμπάνια στην Omaze, μια crowdfunding πλατφόρμα η οποία στηρίζει φιλανθρωπικά πρότζεκτ. Κάθε t-shirt κοστίζει 25 δολάρια, ενώ η καμπάνια πρόκειται να ολοκληρωθεί σε πέντε ημέρες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης