Euroleague: Οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού θα βρεθούν στο κλειστό του ΟΑΚΑ ύστερα από 19 χρόνια
Στις 22/5 ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει τη Φενέρ για τα ημιτελικά της Euroleague σε ένα Final 4 που θα διεξαχθεί στο Telecom Center, την έδρα του αιώνιου αντιπάλου του, του Παναθηναϊκού
Ο Ολυμπιακός σάρωσε με 3-0 τη Μονακό στα playoffs της EuroLeague και έκλεισε θέση στο Final Four του T-Center, όπου θα διεκδικήσει το 4ο ευρωπαϊκό της ιστορίας του.
Οι οπαδοί των ερυθρόλευκων αναμένεται να δώσουν δυναμικό παρών στο T-Center, επιστρέφοντας στο ΟΑΚΑ για πρώτη φορά ύστερα από σχεδόν δύο δεκαετίες.
Συγκεκριμένα, η τελευταία φορά που οπαδοί του Ολυμπιακού βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ ήταν το 2007, στον 5ο τελικό του πρωταθλήματος κόντρα στον Παναθηναϊκό.
Εκείνη τη χρονιά είχε επιτραπεί η μετακίνηση οπαδών μόνο στον 5ο τελικό και οι ερυθρόλευκοι φίλαθλοι είχαν συνυπάρξει στις κερκίδες με εκείνους του Παναθηναϊκού.
Οι πράσινοι ήταν εκείνοι που είχαν βγει νικητές, με 89-76 απέναντι στην ομάδα του Πειραιά, με τη μάχη των πάγκων τότε να είναι ανάμεσα στον Ομπράντοβιτς και τον Πίνι Γκέρσον.
Τέσσερα χρόνια μετά την έναρξή τους, τα «Γαλανόλευκα Αστέρια by EKO» έχουν εξελιχθεί σε μία από τις σημαντικότερες αναπτυξιακές δράσεις του ελληνικού μπάσκετ, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι το μέλλον του αθλήματος χτίζεται από τις μικρές ηλικίες.
Η σύγχρονη μεταλλευτική δραστηριότητα, δεν καθορίζεται μόνο από την παραγωγή πρώτων υλών, αλλά και από τον τρόπο με τον οποίο εντάσσεται στο κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό πλαίσιο, στο οποίο λειτουργεί και το πως αλληλοεπιδρά με αυτό.