Η Σελέν Ερντέμ ανέβασε στο Instagram μία φωτογραφία από το μπάσκετ Γυναικών του Παναθηναϊκού, συνοδευόμενη από ένα τραγούδι της Άννας Βίσση.
Μάλιστα, η Ελληνίδα τραγουδίστρια έκανε repost το story της Τουρκάλας προπονήτριας, δείχνοντας, ακόμα μία φορά, την αγάπη της για το τριφύλλι, με την ίδια να γράφει χαρακτηριστικά: «Τις αγαπώ».
Η Τουρκάλα προπονήτρια διασκέδασε το βράδυ της Παρασκευής στη Βίσση και έδειξε ξανά την αγάπη της.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους