Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Κάλεσε το ΕΚΑΒ επειδή της πονούσε... το νύχι!
Κάλεσε το ΕΚΑΒ επειδή της πονούσε... το νύχι!
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ κλήθηκε να παραλάβει προχθές τα ξημερώματα, 04.30 μια 70χρονη γιατί...πονούσε το νύχι της - Μεταφέρθηκε στη χειρουργική κλινική του Ιπποκράτειου, όπου γιατροί και νοσηλευτές έμειναν άναυδοι όταν ειδοποιήθηκαν να αναλάβουν το «έκτακτο» περιστατικό
Έχουμε συνηθίσει να ακούμε για σοβαρά περιστατικά στα οποία δεν πρόλαβε ή καθυστέρησε να φτάσει το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Αυτός ο «συνήθης ύποπτος» είθισται να πληρώνει πρώτα απ΄ όλους την ανοργανωσιά και προχειρότητα που χαρακτηρίζει τον δημόσιο τομέα. Τα προβλήματα με τη συντήρηση των ασθενοφόρων και τις δυσλειτουργίες σε όλη τη χώρα και ειδικά στο ΕΚΑΒ Αθήνας, είναι γνωστά. Μάλιστα, σύμφωνα με καταγγελίες που έφτασαν μέχρι και στη Βουλή υπό μορφή ερωτήσεων, στο νομό Αττικής το τελευταίο διάστημα η επιχειρησιακή ικανότητα του ΕΚΑΒ είναι πολύ κάτω των ορίων ασφαλείας, ώστε να κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές.
Ωστόσο, υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Η κατάχρηση αυτής της πολύτιμης υπηρεσίας για ψύλλου πήδημα, όπως θα διαβάσετε παρακάτω. Όπως έγραψε ο διασώστης του ΕΚΑΒ, Παναγιώτης Πετρίδης στη σελίδα του στο Facebook, μια γυναίκα κάλεσε για ασθενοφόρο χθες τα ξημερώματα, συγκεκριμένα 04.30, επειδή αισθανόταν πόνο... στο νύχι.
Γράφει σχετικά ο διασώστης στη σελίδα του: «Κάλεσαν το ΕΚΑΒ 4:30 τα ξημερώματα για πόνο στο νύχι. Φυσικά στο κέντρο μας είπαν άλλα και τα φούσκωσαν ως συνήθως. Μήπως όμως θα ήταν λογικό εφόσον πήγαμε και διαπιστώσαμε ότι το αίτιο της κλήσης ήταν πόνος στο νύχι να μπορούμε ως επαγγελματίες της υγείας να αρνηθούμε τη μεταφορά στο νοσοκομείο έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε έναν συνάνθρωπο μας που μας έχει πραγματικά ανάγκη; Για πόσο ακόμα θα είμαστε δέσμιοι μιας απαρχαιωμένης νομοθεσίας που δεν μας επιτρέπει να αρνηθούμε κανένα περιστατικό; Ποιο το νόημα να είμαστε εκπαιδευμένοι επαγγελματίες διασώστες αν δεν μπορούμε να πάρουμε τέτοιες αποφάσεις; Είναι λογικό συνάνθρωποι μας να ξεψύχανε αβοήθητοι και εμείς να διακομίζουμε τον πόνο στο νύχι;Ήτανε μία γυναίκα γύρω στα 70 η οποία της πονούσε το νύχι. Είχε φλεγμονή. Περπατώντας μπήκε στο ασθενοφόρο βέβαια».
Και δεν είναι το μοναδικό περιστατικό που απασχόλησε τελευταία για ασήμαντο λόγο το ΕΚΑΒ. Πριν απο μερικά βράδια μια 28χρονη γυναίκα με διαγνωσμένη βρογχίτιδα κάλεσε για ασθενοφόρο προκειμένου να την μεταφέρει στο πλησιέστερο εφημερεύον νοσοκομείο.
Η 28χρονη κατέβηκε περπατώντας, ούσα σε άριστη κατάσταση ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να πάει στο νοσοκομείο με το αυτοκίνητο της. Όταν οι τραυματιοφορείς προσπάθησαν να της εξηγήσουν ότι δεν είναι σωστό να απασχολείται η υπηρεσία για ένα απλό περιστατικό, εκείνη αντέδρασε. Τελικά η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και όταν έφτασε εκεί της έδωσαν προτεραιότητα επειδή είχε μεταφερθεί με το ασθενοφόρο.
Το ίδιο συνέβη και με έναν 40χρονο, ο οποίος κάλεσε για ασθενοφόρο επειδή πονούσε το αυτί του. Όταν ο ασθενής έφτασε στο νοσοκομείο της Νίκαιας, ο γιατρός αφού τον εξέτασε του έκανε παρατήρηση γιατί απασχόλησε άσκοπα το ΕΚΑΒ. Και εκείνος αντέδρασε.
Ωστόσο, υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Η κατάχρηση αυτής της πολύτιμης υπηρεσίας για ψύλλου πήδημα, όπως θα διαβάσετε παρακάτω. Όπως έγραψε ο διασώστης του ΕΚΑΒ, Παναγιώτης Πετρίδης στη σελίδα του στο Facebook, μια γυναίκα κάλεσε για ασθενοφόρο χθες τα ξημερώματα, συγκεκριμένα 04.30, επειδή αισθανόταν πόνο... στο νύχι.
Γράφει σχετικά ο διασώστης στη σελίδα του: «Κάλεσαν το ΕΚΑΒ 4:30 τα ξημερώματα για πόνο στο νύχι. Φυσικά στο κέντρο μας είπαν άλλα και τα φούσκωσαν ως συνήθως. Μήπως όμως θα ήταν λογικό εφόσον πήγαμε και διαπιστώσαμε ότι το αίτιο της κλήσης ήταν πόνος στο νύχι να μπορούμε ως επαγγελματίες της υγείας να αρνηθούμε τη μεταφορά στο νοσοκομείο έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε έναν συνάνθρωπο μας που μας έχει πραγματικά ανάγκη; Για πόσο ακόμα θα είμαστε δέσμιοι μιας απαρχαιωμένης νομοθεσίας που δεν μας επιτρέπει να αρνηθούμε κανένα περιστατικό; Ποιο το νόημα να είμαστε εκπαιδευμένοι επαγγελματίες διασώστες αν δεν μπορούμε να πάρουμε τέτοιες αποφάσεις; Είναι λογικό συνάνθρωποι μας να ξεψύχανε αβοήθητοι και εμείς να διακομίζουμε τον πόνο στο νύχι;Ήτανε μία γυναίκα γύρω στα 70 η οποία της πονούσε το νύχι. Είχε φλεγμονή. Περπατώντας μπήκε στο ασθενοφόρο βέβαια».
Και δεν είναι το μοναδικό περιστατικό που απασχόλησε τελευταία για ασήμαντο λόγο το ΕΚΑΒ. Πριν απο μερικά βράδια μια 28χρονη γυναίκα με διαγνωσμένη βρογχίτιδα κάλεσε για ασθενοφόρο προκειμένου να την μεταφέρει στο πλησιέστερο εφημερεύον νοσοκομείο.
Η 28χρονη κατέβηκε περπατώντας, ούσα σε άριστη κατάσταση ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να πάει στο νοσοκομείο με το αυτοκίνητο της. Όταν οι τραυματιοφορείς προσπάθησαν να της εξηγήσουν ότι δεν είναι σωστό να απασχολείται η υπηρεσία για ένα απλό περιστατικό, εκείνη αντέδρασε. Τελικά η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και όταν έφτασε εκεί της έδωσαν προτεραιότητα επειδή είχε μεταφερθεί με το ασθενοφόρο.
Το ίδιο συνέβη και με έναν 40χρονο, ο οποίος κάλεσε για ασθενοφόρο επειδή πονούσε το αυτί του. Όταν ο ασθενής έφτασε στο νοσοκομείο της Νίκαιας, ο γιατρός αφού τον εξέτασε του έκανε παρατήρηση γιατί απασχόλησε άσκοπα το ΕΚΑΒ. Και εκείνος αντέδρασε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα