Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Το protothema.gr γίνεται case study από τη Google!
Το protothema.gr γίνεται case study από τη Google!
Μία μεγάλη τιμή επιφύλασσε η Google για το protothema.gr
UPD:
24
ΣΧΟΛΙΑ
Η ιστοσελίδα μας γίνεται η πρώτη στην Ελλάδα που θα λειτουργήσει για τη Google ως παράδειγμα καλύτερης πρακτικής σε όλο τον κόσμο!
Για την ακρίβεια, το protothema.gr θα αποτελέσει case study και πρότυπο για τη Google, όσον αφορά τη χρήση των Google Ad Manager και AMP. Ο τρόπος που χρησιμοποιήσαμε στο protothema.gr τα δύο αυτά εργαλεία και τα αποτελέσματα που έφεραν θα παρουσιάζονται ως παράδειγμα στους εκδότες με τους οποίους συνεργάζεται η Google σε όλο τον κόσμο!
Όταν το protothema.gr ξεκίνησε τη χρήση του Google Ad Manager, γρήγορα έγινε κατανοητό ότι η πλατφόρμα αυτή θα ήταν η ιδανική για την εταιρεία, καθώς είχε όλα τα εργαλεία ανάπτυξης. Όσον αφορά την υλοποίηση προσθέσαμε το σχετικό script στον ιστότοπο, ενώ συγχρόνως χρησιμοποιήσαμε το Google Ad Manager. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι μέσω αυτού του τρόπου η ιστοσελίδα μας πέτυχε αύξηση 120% στο ad revenue και 60% στο CPM!
Ανάλογη άνοδο έφερε και το AMP, με τον τρόπο που χρησιμοποιήθηκε από την ομάδα του protothema.gr. Το Google AMP project (Accelerated Mobile Pages) είναι ένας νέος τρόπος, για να φορτώνουν οι σελίδες πιο γρήγορα σε mobile συσκευές. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μία πιο “ελαφριά” έκδοση ιστοσελίδας, από την οποία έχουν αφαιρεθεί όλα τα στοιχεία που θα την έκαναν να τρέχει αργά όπως μεγάλο αριθμό cookies, Javascript τρίτων και αργοκίνητα ad networks.
Το αποτέλεσμα είναι μία Accelarate Mobile Page, δηλαδή μία σελίδα που φορτώνει γρήγορα ακόμα και σε αργές ταχύτητες internet. Είναι χαρακτηριστικό ότι όπως δήλωσε ο Head of Digital του protothema.gr Νίκος Ηλιόπουλος, μέσω του AMP το protothema.gr πέτυχε 30% αύξηση της επισκεψιμότητας, 90% αύξηση του μέσου χρόνου παραμονής στη σελίδα και 40% αύξηση του ad revenue στα κινητά.
Για να δείτε ολόκληρο το case study πατήστε εδώ
Για την ακρίβεια, το protothema.gr θα αποτελέσει case study και πρότυπο για τη Google, όσον αφορά τη χρήση των Google Ad Manager και AMP. Ο τρόπος που χρησιμοποιήσαμε στο protothema.gr τα δύο αυτά εργαλεία και τα αποτελέσματα που έφεραν θα παρουσιάζονται ως παράδειγμα στους εκδότες με τους οποίους συνεργάζεται η Google σε όλο τον κόσμο!
Όταν το protothema.gr ξεκίνησε τη χρήση του Google Ad Manager, γρήγορα έγινε κατανοητό ότι η πλατφόρμα αυτή θα ήταν η ιδανική για την εταιρεία, καθώς είχε όλα τα εργαλεία ανάπτυξης. Όσον αφορά την υλοποίηση προσθέσαμε το σχετικό script στον ιστότοπο, ενώ συγχρόνως χρησιμοποιήσαμε το Google Ad Manager. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι μέσω αυτού του τρόπου η ιστοσελίδα μας πέτυχε αύξηση 120% στο ad revenue και 60% στο CPM!
Ανάλογη άνοδο έφερε και το AMP, με τον τρόπο που χρησιμοποιήθηκε από την ομάδα του protothema.gr. Το Google AMP project (Accelerated Mobile Pages) είναι ένας νέος τρόπος, για να φορτώνουν οι σελίδες πιο γρήγορα σε mobile συσκευές. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μία πιο “ελαφριά” έκδοση ιστοσελίδας, από την οποία έχουν αφαιρεθεί όλα τα στοιχεία που θα την έκαναν να τρέχει αργά όπως μεγάλο αριθμό cookies, Javascript τρίτων και αργοκίνητα ad networks.
Το αποτέλεσμα είναι μία Accelarate Mobile Page, δηλαδή μία σελίδα που φορτώνει γρήγορα ακόμα και σε αργές ταχύτητες internet. Είναι χαρακτηριστικό ότι όπως δήλωσε ο Head of Digital του protothema.gr Νίκος Ηλιόπουλος, μέσω του AMP το protothema.gr πέτυχε 30% αύξηση της επισκεψιμότητας, 90% αύξηση του μέσου χρόνου παραμονής στη σελίδα και 40% αύξηση του ad revenue στα κινητά.
Για να δείτε ολόκληρο το case study πατήστε εδώ
UPD:
24
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα