Κείμενο διαμαρτυρίας από 332 φιλόλογους κατά των αλλαγών Γαβρόγλου στην εκπαίδευση

panelladikes

«Τα επόμενα βήματα είναι ο πλήρης εξοβελισμός των Λατινικών από την Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ' Λυκείου και η περαιτέρω υποβάθμιση των Αρχαίων» προειδοποιούν οι φιλόλογοι

Κείμενο διαμαρτυρίας κατά των αλλαγών που προωθεί στην εκπαίδευση ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, υπογράφουν 332 φιλόλογοι, που κάνουν λόγο για «μεθοδευμένη, συστηματική υποβάθμιση και αποψίλωση των κλασικών και ανθρωπιστικών σπουδών στα σχολεία».

Όπως επισημαίνουν στο κείμενό τους, τομές της επιδείνωσης τα τελευταία χρόνια είναι η κατάργηση των εξετάσεων των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο, της Λογοτεχνίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, η εκμηδένιση σχεδόν της διδασκαλίας του Επιταφίου και της Αντιγόνης και η σοβαρή υποβάθμιση των Λατινικών.

«Τα επόμενα βήματα είναι ο πλήρης εξοβελισμός των Λατινικών από την Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ' Λυκείου και η περαιτέρω υποβάθμιση των Αρχαίων μέσω της κατάργησης της εξέτασης της μετάφρασης στο Γνωστό» αναφέρουν στο κείμενό τους οι φιλόλογοι.

Διαβάστε παρακάτω την πλήρη ανακοίνωση

«Εδώ και δεκαετίες οι φιλόλογοι γινόμαστε μάρτυρες της μεθοδευμένης, συστηματικής υποβάθμισης και αποψίλωσης των κλασικών και ανθρωπιστικών σπουδών στα σχολεία. Τομές της επιδείνωσης η κατάργηση των εξετάσεων των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο, της Λογοτεχνίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, η εκμηδένιση σχεδόν της διδασκαλίας του Επιταφίου και της Αντιγόνης και η σοβαρή υποβάθμιση των Λατινικών. Τα επόμενα βήματα είναι ο πλήρης εξοβελισμός των Λατινικών από την Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ' Λυκείου και η περαιτέρω υποβάθμιση των Αρχαίων μέσω της κατάργησης της εξέτασης της μετάφρασης στο Γνωστό.

Ταυτόχρονα, ως προς τις εργασιακές συνθήκες, οι φιλόλογοι βιώνουν την πλήρη ανασφάλεια και υποτίμηση του επαγγέλματός τους και τον ασφυκτικό ανταγωνισμό για τις λιγοστές υπάρχουσες θέσεις εργασίας. Η πρόσληψη στο Δημόσιο ακόμη και ως αναπληρωτή ή ωρομισθίου έχει καταστεί ανέφικτη εδώ και χρόνια για τους νέους πτυχιούχους, ενώ οι παλαιότεροι βλέπουν τον διορισμό συνεχώς να απομακρύνεται από τον ορίζοντα. Οι πίνακες είναι γεμάτοι με ονόματα ανθρώπων που δεν θα μπουν να διδάξουν σε τάξη ποτέ, ενώ ακόμη και οι επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ δεν έχουν δει ακόμη τους κόπους τους να ανταμείβονται.

Λόγω της πλήρους εργασιακής εξαθλίωσης, του ευτελισμού των πτυχίων και του υπερκορεσμού του επαγγέλματος, η ζήτηση για τις Φιλοσοφικές Σχολές συνεχώς πέφτει, κατακρημνίζοντας εν συνεχεία τις βάσεις εισαγωγής στα εν λόγω τμήματα και υποβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τις σπουδές και τα πτυχία των φιλολόγων. Κι ενώ οι αδιόριστοι και άνεργοι φιλόλογοι αριθμούν πολλές χιλιάδες, η εισαγωγή στις σχολές που οδηγούν στην ειδικότητα ΠΕ02 συνεχίζει ακάθεκτα αθρόα, με το φαινόμενο των 20 (!) πανεπιστημιακών τμημάτων να συνεχίζουν απτόητα τη λειτουργία τους, παράγοντας στρατιές ανέργων, που είναι μαθηματικά βέβαιο ότι αποκλείεται να απορροφηθούν τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Κανένας άλλος επιστημονικός κλάδος δεν αριθμεί τόσα πολλά πανεπιστημιακά τμήματα με τόσο δυσανάλογα μικρή απορρόφηση στην αγορά.

Και κάπως έτσι έφτασαν η ανεργία και η ετεροαπασχόληση στα ύψη, ενώ η αμοιβή στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα στα τάρταρα.

Βλέποντας την οικτρή κατάσταση της ανθρωπιστικής παιδείας και τις ζοφερές επαγγελματικές μας προοπτικές (παθογένειες σύμφυτες και αλληλένδετες), αισθανόμαστε το χρέος να αρθρώσουμε λόγο. Να μη μένουμε άλλο βουβοί. Να εκφράσουμε την αγωνία μας και να καταθέσουμε συγκεκριμένες προτάσεις προς όλους τους ιθύνοντες και τους αρμόδιους φορείς.

Οι θέσεις μας είναι σαφείς και εύλογες:

1. Δραστική μείωση των εισακτέων στις Φιλοσοφικές Σχολές.

2. Συγχώνευση των διαφορετικών τμημάτων που οδηγούν στην ειδικότητα ΠΕ02 σε ένα και μοναδικό τμήμα Φιλοσοφικής ανά πόλη όπου τώρα υφίστανται, με κατευθύνσεις που θα οριστούν από το κάθε τμήμα. Όχι στην πολυδιάσπαση της Φιλοσοφικής. Μία και ενιαία Φιλοσοφική-Φιλολογική Σχολή.

3. Ενσωματωμένη και αναπόσπαστη παιδαγωγική επάρκεια στα πτυχία των φιλολόγων.

4. Αποσύνδεση των βάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τη ζήτηση των σχολών. Προκαθορισμός του βαθμού πρόσβασης και του αριθμού των εισακτέων σε κάθε πανεπιστημιακό ίδρυμα από τα μέλη ΔΕΠ αυτού, βάσει σαφούς σχεδιασμού.

5. Επαναφορά της βάσης του 10 για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια.

6. Επαναφορά του συστήματος των Πανελλαδικών Εξετάσεων με τα 6 μαθήματα, όπως ίσχυσε κατά τα έτη 2006-2015. Επαναφορά της πανελλαδικής εξέτασης της Λογοτεχνίας. Όχι στην κατάργηση των Λατινικών. Όχι στη μείωση ή κατάργηση των εξετάσεων στη Β' Λυκείου.

7. 'Αμεσοι διορισμοί όλων των επιτυχόντων φιλολόγων στους μέχρι τώρα διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας.

8. Όχι στην ανάθεση των φιλολογικών μαθημάτων σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων.

9. Επετηρίδα ανοιχτή για όλους τους πτυχιούχους φιλολόγους, με επιπλέον μοριοδότηση των σχετικών προσόντων.

10. Αναμόρφωση-αναβάθμιση των φιλολογικών μαθημάτων σε Γυμνάσιο και Λύκειο, με έμφαση στην κλασική παιδεία και στις διαχρονικές, καθολικές ανθρωπιστικές αρχές της. Μαθήματα προσανατολισμένα στη διεπιστημονική και διεθνιστική προοπτική, όπως Ιστορία Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, Θεσμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Στοιχεία Παγκόσμιας Φιλοσοφίας, Παγκόσμια Λογοτεχνία, Αρχαιοελληνικός και Ρωμαϊκός Πολιτισμός.»

ΣΧΟΛΙΑ (11)

Veyron

Ντροπή σύστημα. Μόνο 10 σχολές δηλώνεις και μετά από αυτή τη δήλωση βγαίνουν ποιες σχολές είναι με πανελλήνιες και ποιες όχι. Τον φεβρουάριο, από αυτές τις 10, δηλώνεις -αν έχεις μια που δεν τη θέλουν πολλοί και είναι χωρίς εξετάσεις- αν θα πας σε αυτήν ελεύθερα ή θα πας για πανελλήνιες. Αν πας πανελλήνιες, ξέχνα τις ελεύθερες σχολές. Δηλαδή αν γράψεις θα μπεις μόνο σε αυτές που θέλουν πολλοί -ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΑΦΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ 10 ΕΠΙΛΟΓΕΣ- άρα οι βάσεις για τις καλές σχολές θα απογειωθούν. Και δεν φτάνει αυτό, θα αυξάνει με το χρόνο το ποσοστό του γενικού απολυτηρίου ώστε να εξαρτάσαι από τους καθηγητές, να πηγαίνεις να κάνεις ιδιαίτερα σε αυτούς για να σου ανταποδίδουν το χαρτζιλίκι με βαθμούς! Ή να πηγαίνεις σε ιδιωτικό να παίρνεις 20. Να κάθονται τα παιδιά να γυρνάνε στις καφετέριες και να σου λένε έχω περάσει (2 χρόνια σε όλο το σχολείο θα δουλεύανε και τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ το καταργεί μετατρέποντας τους σε οκνηρούς μελλοντικούς επαγγελματίες). Στην ουσία με το σύστημα αυτό, θα μείνουν 20 σχολές ελίτ, θα μπαίνεις με υψηλότατους βαθμούς, και όλες οι άλλες θα εκπέσουν λόγω χαμηλού επιπέδου σπουδαστών. Φάτε σύστημα ΣΥΡΙΖΑ. Κάνε τη δήλωση 40 σχολές, αλλά ο σκοπός είναι η κατάργηση των εξετάσεων. Ελπίζω να βρεθούν βουλευτές να το σταματήσουν αυτό.

Γιώργης

Το λυπηρό της όλης υπόθεσης δεν είναι η κατάργηση των λατινικών από τις εξετάσεις αλλά ο δήθεν προβληματισμός πολλών (κυρίως φιλολόγων, συμπεριλαμβανομένων και πανεπιστημιακών φιλολόγων) για τις υποτιθέμενες συνέπειες αυτού του γεγονότος. Γιατί το πραγματικό διακύβευμα που δημιουργεί την όλη "φασαρία" δεν είναι αυτό, αλλά καθαρά οικονομίστικα κλαδικά αιτήματα, που σχετίζονται με τα μειωμένα πλέον εισοδήματα των φιλολόγων εξαιτίαςτης κατάργησης του μαθήματος.Σε αυτά πρέπει να προστεθούν και ζητήματα που άπτονται ιδεολογικών θεμάτων, όπως το γεγονός ότι η κοινωνιολογία μπορεί να συμβάλλει στον κοινωνικό και πολιτικό προβληματισμό των νέων ανθρώπων και στην ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης, που από μία μεγάλη μερίδα συντηρητικών ανθρώπων νοείται ως "κίνδυνος". Ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε ...λατινικά!

Δημήτρης

Μένω σε ένα μόνο από τα αιτήματα των φιλολόγων:" Όχι στην ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων". Μήπως με αυτό εννοούν την πρώτη ανάθεση του μαθήματος τς Ιστορίας στους κοινωνιολόγους; Αν ναι, τότε δοθείσης της ευκαιρίας (τώρα που άνοιξαν οι ασκοί του αιόλου) θα πρέπει να τεθεί το ζήτημα του κατά πόσον οι φιλόλογοι είναι ικανοί να διδάσκουν Ιστορία. Τα μαθήματα Ιστορίας στα τμήματα φιλολογίας είναι μαθήματα επιλογής. Αυτό σημαίνει, πέραν του γεγονότος ότι ούτως ή άλλως η Ιστορία δεν εμπίπτει με κανέναν τρόπο στο γνωστικό τους πεδίο, ότι πολλοί από αυτούς (ίσως οι περισσότεροι) δεν πήραν ποτέ αυτά τα μαθήματα και επομένως δεν τα έχουν διδαχθεί. Άρα, σε καμμία περίπτωση δεν μπορούν και να τα διδάσκουν. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ Τ Ω Ρ Α ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΝΑ ΔΙΔΣΚΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. Εδώ και τώρα!

Γιάννης

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΡΙΣΙΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ. ΕΝΤΟΣ ΜΙΑΣ Ή ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ.

Αυτοδύναμη ΑΡΙΣΤΕΡΑ ως τείχος ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ του λαού γιά να μην έρθουν οι Φασίστες!

Και εάν (ορθώς) ΦΥΓΟΥΝ τα Λατινικά με απόφασιν της Κυβερνήσεως, ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ, τι έχουμε να χάσουμε; __________5-6 Λατινικές εκφράσεις που λέγονται σε όλη την ζωή τους από τους φιλόλογους και τους δικηγόρους προς ...ΕΠΙΔΕΙΞΗ γνώσεων. _______Τίποτα άλλο από μία ΝΕΚΡΗ ΓΛΩΣΣΑ._________Ενώ εάν στην θέση των Λατινικών (που μαθαίνεις εξ υπαρχής ενεργητική και παθητική φωνή ρημάτων και άλλων χρονοβόρων συντακτικών και γραμματικών τύπων) ΜΕΛΕΤΟΥΣΑΝ Μαθηματικά και Φυσικο-Χημεία οι μαθητές (ΚΑΙ οι της θεωρητικής κατεύθυνσης ακόμη), τα οποία μαθήματα αυτά είναι η ΧΡΗΣΤΙΚΗ, Πολύτιμος και ζώσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΣ, τι καλύτερα που θα ήταν; ___________Κολλημένοι στην στείρα παράδοση και όχι ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ Άνθρωποι!_________Si verum est, quod nemo dubitat, ut populus Romanus omnes gentes virtute, superavit, non est infitiandum Hannimalem tanto praestitisse ceteros imperatores.___Δηλ. Εάν είναι αληθές και περί αυτού ουδείς αμφιβάλλει, ότι ο Ρωμαϊκός λαός όλα τα έθνη σε αξία υπερέβαλλε, δεν πρέπει (ομοίως) να αμφισβητηθεί ότι ο Αννίβας ότι τοσούτον τους άλλους στρατηγούς ξεπέρασε σε σύνεση.__________Και τι έγινε εάν δεν το είχα μάθει αυτό στο σχολείο, ρε ...μαστόρια; Και είχα μάθει περισσότερα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ αντί τούτου;

Εξήγησε και σε μας τους αγράμματους

όλους αυτούς τους τύπους της άλγεβρας ή της φυσικής που έμαθες, που τους χρησιμοποιείς στην καθημερινή σου ζωή. Ίσως μας πείσεις να τους μάθουμε και μεις, να τους εφαρμόσουμε και να γίνουν οι ζωές μας και οι σχέσεις μας με τους συνανθρώπους μας καλύτερες. Ευχαριστούμε πρακτικέ και δημοκρατικέ φιλόσοφε.

antisyriza

Aν και αντιαριστερός-αντικομμουνιστής-αντισυριζα του ΘΑΝΑΤΑ, έχω να πω τα εξής: 1ον,Το ελληνικό μπουρδέλο που νομίζει ότι είναι σχολείο, έχει φτιαχτεί για να βολεύει ένα κάρο ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ-ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ καθηγητές (με κάποιες εξαιρέσεις) οι περισσότεροι των οποίων είναι φιλόλογοι και ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.Για αυτό και θεψρείται δεδομένο το φροντιστήριο. 2ον.Χεστήκαμε λοιπόν για τα λατινικά και τα αρχαία.Έτσι κι αλλιώς, όποιος θέλει να μάθει, θα τα μάθει αν ακολουθήσει τον κατάλληλο κλάδο... 3ον,Για κάντε ένα τεστ ποσα παιδια της 1ης Γυμνασίου ξέρουν 5 μεγάλα βουνά της Ελλάδας ή 5 μεγάλες πόλεις και μετά ασχολούμαστε με μαλακίες τύπου ¨λατινικά", "Ελένη" κ.λ.π. Και σας το λέει ένας μηχανικός με καλή γνώση αρχαίων, γιατί τη 10ετία του 80 είχαμε καθηγητές με @@ και όχι @@ καθηγητές όπως τώρα.

Κυβέρνηση κόμπλεξικων

Αφήστε τους κομπλεξικους να ψηφίζουν νόμους για τα λατινικά τα αρχαία να χτυπάνε τους ην ιστορία του λαού μας με μίσος. Όλα αυτά θα αλλάξουν στην επόμενη κυβέρνηση άμεσα. Αφήστε τα σκυλιά να ουρλιάζουν,ωδεν θα τους περάσει. Όλοι την.κυριακη στην Θεσσαλονίκη.

Έτσι, μπράβο!

Ας έρθεις η ΝΔ να ιδιωτικοποιήσει την παιδεία. Αφού γκρινιάζετε για όλα στο ΠΘ περιμένω τις εκλογές να δω μετά τι θα γράφετε. Παράδεισος η Ελλάδα του Μητσοτάκη;;;

Dim

σε κάποια έχουν δίκιο. βγάζουμε τόσους φιλόλογους σαν χώρα που δεν τους χρειαζόμαστε. το ίδιο ισχύει για μαθηματικούς, φυσικούς κτλ. αλλά η αποσύνδεση της ζήτησης των σχολών από τις βάσεις; εκεί σηκώνω τα χέρια ψηλά. δηλαδή τι θέλουν; να έχει μια στάνταρ βάση η σχολή; και εάν μια χρονιά τα θέματα είναι εύκολα και γράψει κάποιος 18, και την άλλη είναι δύσκολα και ο καλός μαθητής γράψει 15, να μην περάσει στην σχολή; πάψτε να συνδέετε το ύψος της βάσης με το πόσο είναι καλή η σχολή. υπάρχουν σχολές υποδείγματα και διαμάντια που λόγω απομακρυσμένης περιοχής ή μη ενημέρωσης των μαθητών λόγω του ανύπαρκτου ΣΕΠ, να μην τις δηλώνουν. το θέμα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα είναι τραγικό. θέλουν οι γονείς όλα τα παιδιά να περάσουν σε σχολές και όπου το παιδί δεν πάει το γράφουν σε ΙΙΕΚ λες και το παιδί που δεν μπορεί να γράψει καν 5 στις πανελλήνιες για να περάσει σε μια σχολή, θα μπορεί να σπουδάσει. πρέπει να το πάρουμε απόφαση πως δεν μπορούν να έχουμε 70 χιλ. εισακτέους κάθε χρόνο στα πανεπιστήμια και τει. είναι πάρα πολλοί. πρέπει κάποιοι να αποκτήσουν δεξιότητες, να γίνουν υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, οικοδόμοι, χτίστες, κομμώτριες, αγρότες κτλ.

Ως Ελλην λυπάμαι

διότι το αντικείμενο των φιλολόγων είναι ακρογωνιαίος λίθος της μελλοντικής ύπαρξης της χώρας μας. Ως πολίτης ΟΜΩΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ διότι δυστυχώς οι περισσότεροι καθηγητές είναι αριστεροί και τώρα δέχονται τις συνέπειες της επι της ουσίας αμορφωσιάς τους. Πληρώνουν με σκληρό τρόπο την ανοησία τους. Φυσικά αμέσως μετά την σκέψη περί Θείας Δίκης συνέρχομαι και λέω ότι η καταστροφή τους σημαίνει και καταστροφή του μέλλοντος της χώρας οπότε το τίμημα είναι μεγάλο. Ετσω και αργά ΞΥΠΝΗΣΤΕ συμπολίτες. Στις επόμενες εκλογές ουδείς θα δικαιούται να λέει ξεγελάστηκα. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ πάρει πάνω απο 10% ΤΟΤΕ η Ελλάδα δεν σώζεται με τίποτε. Αν μέσα σε μια χώρα υπάρχει ένα 10% που στηρίζει έναν ΦΑΝΕΡΟ ΕΧΘΡΟ του Ελληνισμού και του μέλλοντος της χώρας, τότε το ποσοστό αυτό είναι αρκετό για να εμποδίσει κάθε προσπάθεια των υπολοίπων να ξεφύγουμε απο την πορεία ολικής καταστροφής.

Δυστυχώς Αγαπητέ Συν Έλλην,

όλη αυτή η ιστορία, ξεκινάει από το δόγμα : Ανήκωμεν εις την Δύσιν. Το οποίο ξέρεις πολύ καλά ποιός το διατύπωσε καθαρά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

more

«Οι καταγγελίες του κ. Κωσταράκου αφορούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ καθώς αυτά τα κονδύλια δεν προορίζονται για το ελληνικό δημόσιο», ειπώθηκε χαρακτηριστικά

3
bakari-dolofonia_main01

Οι γονείς του άτυχου 23χρονου ζητούν δικαίωση για τη δολοφονία του παιδιού τους - Στις 21 Σεπτεμβρίου στην Πάτρα η δίκη για τον ξυλοδαρμό του Μπακαρί - Εννέα οι κατηγορούμενοι

1
kapsohas

«Θα έλεγα στους εκλεκτούς συναδέλφους της διοίκησης, να μην μπουν στον κόπο να με καλέσουν στα πειθαρχικά όργανα της Ένωσης» λέει ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ - Τι απαντά στις επικρίσεις για την τοποθέτησή του κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη

25