Τραγωδία στην Εγνατία Οδό: Νεκρός άνδρας από πτώση δέντρου

eg_2

Το δέντρο ξεριζώθηκε από τον δυνατό αέρα και καρφώθηκε στο παρπριζ  του αυτοκινήτου - Νεκρός ο συνοδηγός, σώοι ο οδηγός και μια γυναίκα

Δένδρο ξεριζώθηκε και καταπλάκωσε αυτοκίνητο που κινούταν επί της Εγνατίας Οδού, κοντά στον κόμβο της Αλεξάνδρειας Ημαθίας.

Σύμφωνα με την αστυνομία, αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί θανάσιμα επιβάτης του οχήματος, που, κατά την ίδια ενημέρωση, καθόταν στη θέση του συνοδηγού. Από το ίδιο αυτοκίνητο, απ' όσα έγιναν γνωστά έως τώρα, βγήκαν σώοι ο οδηγός και μία γυναίκα. Στο σημείο έφτασε η πυροσβεστική που ανέσυρε νεκρό τον άτυχο άνδρα, 51 ετών.

Το περιστατικό συνέβη λίγο μετά τις 4 το απόγευμα, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη, όπου εκείνη την ώρα φυσούσαν δυνατοί άνεμοι και εξαιτίας αυτών φαίνεται ότι ξεριζώθηκε το δένδρο.

Μέχρι πριν από λίγη ώρα η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη διεξαγόταν από μία λωρίδα και με χαμηλές ταχύτητες.


dentro egnatia





Τροχαίο δυστύχημα ● Εγνατία Οδός 20 04 2018 HD



eg_1
eg_3
eg_4
eg_5
eg_6
eg_2

ΣΧΟΛΙΑ (28)

παστουρμάς

Για μισό λεπτό ρε παιδιά. Ένα δέντρο έπεσε από τον ισχυρό άνεμο. Αυτά συμβαίνουν και δεν έχουν καμία σχέση με πρόληψη. Εκτός κι αν θέλει κανείς να μην υπάρχουν δέντρα σε απόσταση 10 μέτρων από τον δρόμο. Έτσι βέβαια, οι ισχυροί άνεμοι δε θα βρίσκουν εμπόδιο και θα αποτελούν σοβαρότερο πρόβλημα. Δεν φταίει ούτε η αστυνομία, ούτε η πυροσβεστική. Όσον αφορά το οδόστρωμα της εγνατίας, αυτό είναι τελείως άλλο θέμα που δεν αφορά την αστυνομία, αλλά τους κλεφταράδες της Εγνατίας που ενώ βγάζουν τόσα λεφτά από τα διόδια διορθώνουν ελάχιστα πράγματα. ΓΙα το ατύχημα ωστόσο δεν ευθύνεται το οδόστρωμα.

DimitrisV

Πως γίνεται να σκοτώθηκε ο συνοδηγός; σε μια φωτό φαίνεται άθικτο το παράθυρό του ενώ το βούλιαγμα στο παρπρίζ είναι το ίδιο και χειρότερο στη πλευρά του οδηγού.. αντίθετα των πίσω επιβατών το παράθυρο φαίνεται σπασμένο και από κει μόνο μπορεί να πέρασε κάποιο δυνατό κλαδί και να έκανε την ζημιά.

RS 500

Για άλλη μια φορα διαβάζουμε σχόλια από άσχετους που έχουν γνώμη για τα πάντα. Για οδική ασφάλεια, για δρόμους, για τροχαία κλπ. Αυτοί που δεν βγάζουν φλας πουθενά!! Μιλάνε για τους άλλους. Λοιπόν έχουμε και λέμε. Η εγνατία οδός είναι ένας δρόμος πολύ καλός σε σχέση με την παλιά εθνική οδό, δεν υπάρχει καμια σύγκριση. Τι να συγκρίνουμε, αυτό που είπε κάποιος φίλος σε σχόλιο του ότι αν είχες νταλίκα μπροστά σου δεν μπορούσες να προσπεράσεις γιατί δεν είχες ορατότητα, ποσο μάλλον αν πετύχαινες δυο νταλίκες μια πισω από την άλλη. Τώρα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την εγνατία με δρόμους όπως αούτομπαν της Γερμανίας ή αουτοστραντα της Ιταλίας καμια σχέση. Η εγνατία έχει πολλές κακοτεχνίες, παρα πολλές. Aν ταξιδεύεις με αυτοκίνητο με σφιχτές αναρτήσεις το καταλαβαίνεις, σε κάθε γέφυρα υπάρχει και σαμαράκι......

Τρελός

Το φλας δεν υπάρχει στο Ελλάδα. Εκτός και αν σταματήσει ο πιλότος σε κάνα περίπτερο για τσιγάρα.

Jiannis

Ίσως σχολιάζουν ως έχουν δικαίωμα της ελληνικές προχειρότητες Και στης κατασκευές δίχως προηγουμένως να έχουν ερευνηθεί τα πάντα ώστε να αποφύγουμε ατυχήματα .Είναι εξάλλου πασίγνωστο ότι πρώτα φτιάχνουμε τον δρόμο και μετά θα σκάψει η ΔΕΗ και θα μπαλωσει μετά θα σκάψει η ΕΥΔΑΠ και θα ξαναμπαλωσει μετά θα έρθει ο ΟΤΕ χαχαχαχ,έτσι και η εθνικές οδοί ,μπορούσε να έχει προβλεφθεί αυτό πριν σκοτωθεί κάποιος .Να δεις τώρα που θα αρχίσει η κοπή δέντρων στης εθνικές ως συνήθως κατόπιν εορτής

Ξυδάκι στα

Κρατικοδίαιτα κοπρόσκυλα που δεν θέλουν να ιδιωτικοποιηθεί

Pagal

Aυτός που μιλάει για 100 νεκρούς και επικίνδυνη Εγνατία, προφανώς είναι νέος και δεν θυμάται τι τραβούσαμε πριν, περνώντας την Καστανιά που -ειδικά χειμώνα- ήταν φάση "ζω-πεθαίνω". Άσε αν έβρισκες νταλίκα μπροστά την ακολουθούσες για χιλιόμετρα με 5km/h καθώς το να προσπεράσεις ήταν Ρώσικη ρουλέτα

Εκκλησάκια στην ακρη του δρόμου...

Πωπωωω τι μου θύμησες φίλε μου! Και το χειρότερο το πιό απαράδεκτο απόλα, οτι υπήρχαν πολλοί που επιχειρούσαν προσπεράσεις σε απολύτως τυφλές στροφές!!! Τι να πείς, γεμάτες οι στροφές με εκκλησάκια.... θυμάμαι και ανατριχιάζω... Παρόλα αυτά οι λεβέντες συνέχισαν τις προσπεράσεις και θα συνέχιζαν ακόμη αν δεν είχε φτιαχτεί επιτέλους ο νέος δρόμος...

thanos

Σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με απαράδεχτο κλείσιμο δεξιάς λωρίδας από το προσωπικό αυτοκινητοδρόμου ( οι κώνοι δεν φτάνουν μέχρι το συμβάν) Έχω μια απορία... η Πυροσβεστική έφτασε πιο γρήγορα από το περίπολο αυτοκινητοδρόμου και η λωρίδα ακόμα δεν είναι κλειστή? Αν ναι αποτύχατε Κύριοι στο χρόνο αφίξεις υπάλληλου στο συμβάν, και όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν. Τέλος συλλυπητήρια στους συγγενείς

Σπραος

Ακόμα ένας ειδήμονας που έχει γνώση και άποψη για όλα.

thanos

Δεν μίλησα γενικά αλλά ειδικά.... πράγμα που φαίνεται ότι είσαι εκτός αντικειμένου άρα κάνε στην άκρη..

Σπραος

Μα φυσικά, εσύ ξέρεις καλύτερα από Τροχαία και Πυροσβεστική που είναι παρούσες στο περιστατικό.

andres

Φίλε Thanos, ακριβώς αυτό σκέφτηκα με την πρώτη ματιά που έριξα στις φωτογραφίες του συμβάντος. Η παροχή ασφάλειας, τόσο από και προς το προσωπικό της Εγνατίας Οδού ΑΕ, όσο προς τους χρήστες, είναι ανύπαρκτη. Απορώ, με τόσα θανατηφόρα στην Εγνατία οδό, πώς η διοίκηση της λειτουργίας και διαχείρισης της οδού δε έβαλε ακόμη μυαλό. Προφανώς είμαστε συνάδελφοι και προάγουμε την Οδική Ασφάλεια επαγγελματικά σε άλλο επίπεδο και εταιρείες. Λυπάμαι πραγματικά για το χαμό του ατόμου, όπως επίσης και για τόσα άλλα που καθημερινά σβήνουν επί της ασφάλτου τελείως άδικα.

I'm not a robot

Αυτό όντως ήταν κακιά ώρα.

ΑΜΑ

ΑΜΑ ΣΟΥ ΜΕΛΛΕΙ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!!!!ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!

Απ

Ακριβώς την ίδια παροιμία σκέφτηκα κι εγω

Εγνατία

Η μεγαλύτερη καρμανιόλα, 100 νεκροί το χρόνο, κατεδαφίστε την αύριο το πρωί

Φως

Η Εγνατια ειναι ενας συγχρονος αυτοκινητοδρομος τελευταιων προδιαγραφων! Οταν παω εγω με Mercedes 130-140 km/h και με προσπερνανε απο αριστερα κατι Punto ή μου κανουν σημα με τα φωτα να παω πιο γρηγορα κατι Nissan Micra, τοτε δεν σου φταιει η Εγνατια φιλε μου... Εδω με το δεντρο σιγουρα ηταν ατυχος ο συνοδηγος αλλα οι 100 νεκροι που γραφεις ειναι στη συντριπτικη πλειοψηφια απο υπερβολικη ταχυτητα και μαλιστα με αμαξια της κακιας ωρας....

Dimitris

Φιλε μου δεν διαφωνω σε οσα λες, αλλα βγες μια βολτα σε αυτοκινητοδρομους της ιταλιας , Γερμανιας κλπ ακομη και Κροατιας και μετα πες μου για αυτοκινητοδρομους τελευταιων προδιαγραφων. Μια απατη ειναι ο συγκεκριμενος δρομος με πολλες κακοτεχνιες.

mpampino

ετσι ειναι πανε τα πουρά με τις μερτσεντες μεσ΄τη μεση του δρομου με 80 χλμ και νομιζουν οτι πανε με 200

kostas

Φιλε μπαμπινο Οδηγω ενα volvo v60 D4 με 190 ιππους..Συνηθως το παω με 120 οταν το οριο ειναι 100 και 140-150max οταν το οριο ειναι 130...Eνα μαγκας με ενα φιατάκι με προσπέρασε μια μερα μεχρι που το φιατακι εχασε τον ελεγχο και καρφωθηκε στο τοιχειο κανοντας σβουρες στο οδοστρωμα .Το βολβακι μου συνεχισε το ιδιο αθορυβα και δυναμικά την πορεία του προσπερνωντας τα σπασμενα φαναρια ανοητων που θεωρουν οτι ενα αυτοκινητο πολης ειναι ικανό να ταξιδευει με ασφαλεια σε ταχυτητες πανω απο 100 χλμ την ωρα

planet

Οταν βλέπεις mercedes αριστερή λωρίδα προσπερνάς απο δεξιά γιατί οι τύποι δεν κάνουν στην άκρη με τίποτα νομίζουν οτι η αριστερή λωρίδα τους ανήκει με 80-100χλμ την ώρα. Κάποιος να τους πει οτι μαζί με την mercedes δεν αγοράσανε και την αριστερή λωρίδα.

Τάκης

Τελείως εκτός πραγματικοτητας το σχόλιο περί 100 νεκρών τον χρόνο στην Εγνατία. Στην πραγματικότητα βάσει στατιστικών δεν είναι πάνω από 15-17 ετησίως. Αν δεν ξέρουμε κάτι καλύτερα ας μη γράφουμε αερολογιες. Το συγκεκριμένο δυστύχημα είναι πραγματικά τραγικό και εδώ είναι από τις λίγες περιπτώσεις που μπορούμε να μιλήσουμε για κακιά στιγμή. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται κανένας "δρόμος καρμανιολα".

Nik

Κακιά στιγμή; Με ποια λογική και μελέτη φυτεύουν δέντρα όταν φτιάχνουν δρόμους; με την αιτιολογία της αισθητικής αποκατάστασης; Σκάβουν μια λακούβα και τοπθετούν "ακατάλληλα" για το συγκεκριμένο υπέδαφος δέντρα. Στην Β. Χαλκιδική για παράδειγμα που πηγαινοέρχομαι καθημερινά, τον χειμώνα οι δρόμοι σε κάποια σημεία είναι με πάγο ως τις μεσηβρινές ώρες εξαιτίας ελάτων που τοποθέτησαν δίπλα στον δρόμο και δεν λειώνουν από το ήλιο.

αα

Δυστυχώς, εχει δίκιο ο "φως" για αυτά που σου γράφει. Ακόμα και στις καλύτερες autobahn αν πας χωρίς να καταλαβαίνεις τι κάνεις, θα φάς τα μούτρα σου! Το τελευταίο παράδειγμα που εζησα σε εθνική: τον φεβρουάριο κινούμαι με δυνατή βροχή στον ερημο δρόμο αλεξ/πολη - κομοτηνή. Κανούριος σχετικά δρόμος, 3 λωρίδες καλή ασφαλτος, πολλές ανοιχτές στροφές των 80-120 και πολλές ανηφοροκατηφόρες. Πηγαίνω στη μεσαία με 80 με το "σπόρ" (οχι δεν μιλάμε για αυτοκίνητο κάγκουρα απλά εχω την σπόρ βέρσιον) αυτοκίνητο μου για να μην έχω κανένα πρόβλημα ολίσθησης. Με προσπερνάει ενα αλλο "σπόρ" με περίπου 110-120... Πρίν καν χαθεί στο βάθος τον είδα να γλυστράει και να σκάει στη μπαριέρα. Το αμάξι έχασε την πρόσφυση σε μια στροφή και απλά συνέχισε γλυστρώντας ευθεία! Ο τύπος δεν έπαθε τίποτα ευτυχώς, το αυτοκίνητο πήγαινε μάλλον για πέταμα. Το συμπέρασμα νομίζω εύκολο, ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ δεν περιμένουμε να προσαρμοστούν οι συνθήκες σε μάς!! Πρόσεξε, δεν πάω να καλύψω τα χιλιάδες προβλήματα και κακοτεχνίες των ελ δρόμων, αυτό που σου λέμε είναι οτι αφού το ξέρεις οτι υπάρχουν, πρόσεχε! Και βέβαια υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις όπως αυτή εδώ που μόνο σαν κακιά στιγμή μπορείς να τις χαρακτηρίσεις..

Στέλιος

Ευστοχο σχόλιο. Δυστυχώς η πλειοψηφία δεν προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες που επικρατούν. Συλλυπητήρια στην οικογένεια του αδικοχαμένου

Atanas

Θα πω κατι και βάλτε το καλά στο μυαλό σας. Οταν βρέχει και κινούμαστε σε δρομο ταχείας κυκλοφορίας, δεν ενεργοποιουμε ΠΟΤΕ το cruise control. Στην περίπτωση υδρολισθησης (που συνέβη στον κύριο με το σπορ αμάξι), ο τροχός που υδρολισθαινει ελαττώνει την ροπή κύλισης του. Το cruise control ενεργεί αμεσα σε αυτο το γεγονός αυξάνοντας την ταχύτητα κύλισης του τροχού (και κατ' επέκταση ολων των τροχων) ωστε να διατηρήσει την επιθυμητή ταχύτητα του αυτοκινήτου. Μαντέψτε τι συμβαίνει μετα.... στα αεροπλάνα το λενε και απογείωση...

sozon palestros xaros

τι λε ρε!;!;! χαχαχαχαχαχα άλλος ένας ειδήμονας!!! όλων των τροχών λέει. και της ρεζέρβας; χαχαχαχαχαχαχαχα ρε α πάαινε!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Merkel_waving

Ο ανακριτής αρμόδιος για θέματα τρομοκρατίας εξέδωσε ένταλμα σε βάρος της καθώς σύμφωνα με το κατηγορητήριο των γερμανικών αρχών βρέθηκε αποτύπωμά της στο βιβλίο που περιείχε τον εκρηκτικό μηχανισμό

ierwnymos_main01

«Εγώ, θα μιλήσω τελευταίος» δήλωσε με νόημα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, αναφερόμενος στις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει η πρόσφατη συμφωνία του με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα για τις σχέσεις Εκκλησίας - κράτους

3