Τέσσερις φαντάροι βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό στο στρατόπεδο «Θεοδωράκη» του Ρεθύμνου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του flashnews.gr, πρόκειται για τέσσερις νεοσύλλεκτους που παρουσιάστηκαν στο στρατόπεδο και υπεβλήθησαν σε τεστ covid. Το τεστ βγήκε θετικό με αποτέλεσμα και οι τέσσερις φαντάροι να τεθούν σε 14ημερη καραντίνα.
Οι νεαροί θα παραμείνουν σε απομόνωση σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο εντός του στρατοπέδου.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους