Στην Ελλάδα δεν χρειαζόμαστε έργα αλλά μακέτες!

Μαριάννα Τζάννε

Στην Ελλάδα δεν χρειαζόμαστε έργα αλλά μακέτες!

Ούτε σε προεκλογική περίοδο δεν θα είχε τόσες εξαγγελίες  για έργα υποδομής η Θεσσαλονίκη.

Από την μια οι επεκτάσεις του μετρό, από την άλλη τράμ και από χθες ήρθε και προαστιακός! Μόνο που  τα περισσότερα τεχνικά έργα είναι ακόμη στις μακέτες (για την ακρίβεια στις μελέτες) ενώ και αυτά που έχουν ξεκινήσει (βλέπε μετρό της Θεσσαλονίκης) βρίσκονται εγκλωβισμένα ανάμεσα σε προσφυγές, αρχαιότητες, απαλλοτριώσεις και εργολαβικούς εκβιασμούς.

Χθες στην συμπρωτεύουσα βρέθηκε ο υπουργός Υποδομών για να παραστεί στην υπογραφή συμφώνου συνεργασίας με τους δήμους για την ένταξη του προαστιακού στην νέα προγραμματική περίοδο 2014-2020. Εκεί ο κ. Μπουτάρης του επιφύλασσε και νέα έκπληξη. Δεν έφτανε  η προσφυγή για την προστασία των αρχαιολογικών ευρημάτων στην Βενιζέλου που εκδικάστηκε προ μηνών και αναμένεται η απόφαση του ΣτΕ από μέρα σε μέρα, ο επανεκλεγείς δήμαρχος που αμφισβητεί ανοικτά τους χειρισμούς για τις αρχαιότητες έχει καταθέσει και νέα προσφυγή. Ο υπουργός κ. Μιχάλης Χρυσοχοίδης φρονεί ότι δεν θα επηρεάςει την πορεία του έργου που ούτως ή άλλως έχει παρεκτραπεί από καιρό, όμως την ίδια ώρα ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων έργων κ. Στράτος Σιμόπουλος που τυχαίνει να είναι Θεσσαλονικιός και πολέμιος του Μπουτάρη εμφανιζόταν πιο  ανήσυχος. «Σας δηλώνω υπεύθυνα ότι σήμερα το μοναδικό πρόβλημα του Μετρό είναι η προσφυγή του Δήμου Θεσσαλονίκης στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Βέβαια δεν είμαστε αιθεροβάμωνες, είναι μια δύσκολη σύμβαση, πάνω στην οποία δουλεύουμε συνεχώς και κλείνουμε θέματα. Στην κατάσταση που έχουμε τώρα μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως μπορούμε να έχουμε το έργο στο τέλος του 2017 με αρχές του 2018" δήλωνε προχθές στους αγανακτισμένους δημοσιογράφους που ως περιφερόμενος θίασος ακολουθούν τις επισκέψεις των επισήμων στα σχεδιαζόμενα έργα " μακέτα"της πόλης.

Νωρίτερα το επιτελείο της Αττικό Μετρό είχε βρεθεί στις εγκαταστάσεις του Μετρό στην Καλαμαριά  για την λειτουργία του δεύτερου εργοταξίου του έργου αλλα και στην φιέστα υποδοχής κοινού στο σταθμό Φλέμινγκ! Μόνο που οι Θεσσαλονικείς και ο κόσμος όλος έχουν χορτάσει απο λόγια και υποςχέςεις. Οι πολίτες αισθάνονται πλέον την μεγάλη κοροϊδία της προβληματικής εργολαβίας και οι καταστηματάρχες βιώνουν εδώ και χρόνια την απόγνωση, με τα εργοτάξια να συνθλίβουν την εμπορική ζωή της πόλης. Υπό αυτές τις συνθήκες μοιάζουν κακόγουςτο αστείο οι εξαγγελίες για νέα έργα που επιχειρούν να ρίξουν στάχτη στα μάτια μιας πόλης που από την εποχή του Κούβελα ακούει για μετρό αλλά Μετρό δεν βλέπει!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ