«Πόλεμος» ΗΠΑ - Ευρώπης για τα Boeing 737 MAX

Boeing_ar

Αρνείται να τα καθηλώσει η Αμερική, παρά την απόφαση Ευρώπης, Αυστραλίας, Κίνας να κλείσουν τους εναέριους χώρους τους για τα «ύποπτα» αεροσκάφη - Δισεκατομμύρια χάνει ημερησίως η εταιρεία - Ανήσυχοι οι επιβάτες

Σε έναν «πόλεμο» μεταξύ Ευρώπης και ΗΠΑ φαίνεται πως εξελίσσεται η υπόθεση με τα αεροσκάφη τύπου Boeing 737 ΜΑΧ, μετά την αεροπορική τραγωδία στην Αιθιοπία.

Την Τρίτη, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας Αεροπορίας (EASA) αποφάσισε την πλήρη απαγόρευση των πτήσεων για το Boeing 737 Max στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο, όμως λίγες ώρες αργότερα, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) εξέδωσε ανακοίνωση όπου υποστηρίζει πως η καθήλωση του αεροσκάφους δεν έχει καμία βάση.

«Η FAA συνεχίζει να εξετάζει προσεκτικά όλα τα διαθέσιμα στοιχεία και την συνολική απόδοση ασφαλείας χειριστών και πιλότων των Boeing 737 Max. Μέχρι στιγμής, η εξέτασή μας δεν δείχνει ζητήματα απόδοσης του συστήματος και δεν παρέχει βάση ώστε να διαταχθεί καθήλωση των αεροσκαφών. Ούτε άλλες αρχές πολιτικής αεροπλοΐας μας έχουν δώσει στοιχεία που απαιτούν δράση», αναφέρει η νέα ανακοίνωση και προσθέτει πως η έρευνα για την συντριβή του αεροσκάφους της Ethiopian Airlines βρίσκεται σε εξέλιξη.

FAA-boeing-ena


Νωρίτερα, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας Αεροπορίας (EASA) είχε αποφασίσει την πλήρη απαγόρευση των πτήσεων για το Boeing 737 Max στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφάλειας Αεροπορίας (EASA) λαμβάνει κάθε απαραίτητη πρωτοβουλία για τη διασφάλιση της ασφάλειας των επιβατών. Ως προληπτικό μέτρο, η EASA δημοσίευσε σήμερα Οδηγία Αξιοπλοΐας, που θα τεθεί σε ισχύ στις 19:00 UTC, με την οποία αναστέλλει όλες τις πτήσεις που εκτελούνται με Boeing τύπου 737-8 MAX και 737-9 MAX στην Ευρώπη. Επιπλέον η EASA δημοσίευσε Οδηγία Ασφαλείας, με την ίδια ώρα έναρξης ισχύος, με την οποία αναστέλλει όλες τις πτήσεις που εκτελούνται από τρίτες χώρες με τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών, προς, εντός ή εκτός ΕΕ. Η διερεύνηση του δυστυχήματος γίνεται υπό τις αρχές της Αιθιοπίας με τη συνδρομή του Διεθνούς Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών, καθώς το αεροσκάφος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στις ΗΠΑ. Η EASA έχει προσφέρει τη συνδρομή της στην διερεύνηση του δυστυχήματος. Η EASA συνεχίζει την ανάλυση των δεδομένων που είναι διαθέσιμα. Η διερεύνηση του δυστυχήματος βρίσκεται σε εξέλιξη και είναι πολύ νωρίς να εξαχθούν συμπεράσματα για τα αίτια».




Ακυρώνουν τα εισιτήριά τους οι επιβάτες

Η εταιρεία Boeing, που είναι η μεγαλύτερη κατασκευάστρια αεροσκαφών στον κόσμο, βλέπει καθημερινά δισεκατομμύρια δολάρια να χάνονται από την εμπορική της αξία. Σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως ναι μεν «κατανοεί» τις χώρες που απαγορεύουν την πτήση των 737 MAX, αλλά διατηρεί την πλήρη εμπιστοσύνη της στα συγκεκριμένα αεροσκάφη, έχοντας πάντα ως πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια.

Στην Αμερική, τρεις εταιρείες χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους και δεν το έχουν αποσύρει από τους στόλους τους, μετά τα πρόσφατα γεγονότα. Πρόκειται για τις Southwest Airlines, American Airlines και United Airlines - που πάντως δέχονται καταιγισμό παραπόνων από επιβάτες που ζητούν να αλλάξουν τις πτήσεις τους ή να ακυρώσουν τα εισιτήριά τους, προκειμένου να μην ταξιδέψουν με το 737 ΜΑX.

Παράλληλα, το σωματείο των πιλότων της United Airlines ανακοίνωσε ότι δεν αντιμετώπισε καμία μηχανική δυσλειτουργία σε περισσότερες από 23.000 ώρες πτήσης με το συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους.


Δισεκατομμύρια δολάρια χάνει η Boeing

Η αιτία της συντριβής του Boeing των Ethiopian Airlines, που συνέβη μόλις πέντε μήνες μετά την συντριβή ενός ίδιου τύπου αεροσκάφους στην Ινδονησία, παραμένει άγνωστη. Δεν υπάρχει επίσης προς το παρόν, κανένα στοιχείο ότι οι δύο τραγωδίες συνδέονται, καθώς ειδικοί επί των αεροπλάνων υποστηρίζουν πως είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε γιατί συνετρίβη η πτήση της Ethiopian, δεδομένου και ότι τα περισσότερα αεροπορικά δυστυχήματα οφείλονται σε ένα συνδιασμό ανθρώπινων λαθών και τεχνικών παραγόντων.

Η μετοχή της Boeing έπεσε 6,1% την Τρίτη, γεγονός που σημαίνει ότι η εταιρεία έχει χάσει 11,15% από την στιγμή του δυστυχήματος και βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο από τον Ιούλιο του 2009. Οι απώλειες μεταφράζονται σε περίπου 26,65 δισεκατομμύρια δολάρια από την αγοραστική αξία της Boeing.

Από τις 10 χώρες παγκοσμίως με την μεγαλύτερη αεροπορική κίνηση, όλες έχουν απαγορεύσει τις πτήσεις με το συγκεκριμένο Boeing, εκτός των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας. Κίνα, Ινδονησία, Σιγκαπούρη, Νέα Ζηλανδία, Αυστραλία, Μαλαισία και άλλες χώρες ανά τον κόσμο έχουν προσωρινά απαγορεύσει τις πτήσεις με το 737 MAX.




Συνομιλία Τραμπ με τον επικεφαλής της Boeing

Στο ζήτημα παρενέβη χθες και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, που μέσω Twitter δήλωσε πως τα αεροπλάνα έχουν γίνει υπερβολικά πολύπλοκα για τους πιλότους, ενώ είχε και τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ντένις Μιούλενμπεργκ, επικεφαλής της Boeing. Η συνομιλία διεξήχθη λίγο μετά τα tweets του Τραμπ και ο Μιούλενμπεργκ διαβεβαίωσε τον Αμερικανό πρόεδρο ότι τα 737 MAX 8 είναι «ασφαλή» και «αξιόπιστα».





Σε πέντε μέρες θα παραδώσει τις σορούς των θυμάτων η Ethiopian Airlines

Εν τω μεταξύ, δεδομένων των προβλημάτων σχετικά με την αναγνώριση των θυμάτων στο σημείο του δυστυχήματος, η Ethiopian Airlines ανακοίνωσε ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον ακόμα πέντε ημέρες μέχρι να αρχίσει να παραδίδει τις σορού στις οικογένειες των θυμάτων.

Τα θύματα της τραγωδίας προέρχονται από περισσσότερες από 30 χώρες, ενώ μεταξύ τους είναι και μια πολυπληθής αποστολή των Ηνωμένων Εθνών.

ΣΧΟΛΙΑ (26)

Ρουλέτας

Γνωρισαα Ιταλο μοτοσικλέτιστη που ήρθε Ελλάδα διακοπές με το τελευταίο μοντέλο μηχανης Ευρωπαικης φιρμας.μου είπε οτι αν χαλασουν τα ηλεκτρονικα συστηματα της μοτοσικλέτας αντι σπιν traction control κτλ δεν θα μπορεσει να γυρίσει Ιταλία γιατί δεν έχει οδηγήσει μεγαλη μηχανή χωρίς αυτα.

Jimakos

Νέας γενιάς Α/φος, το πιο εξελιγμένο από τα 737 και παρουσιάζει προβλήματα? Λίγο οξύμωρο μου ακούγεται. Καλό θα είναι να περιμένουμε το πόρισμα που θα προκύψει από την επιτροπή η τις αρχές που έχουν αναλάβει την διερεύνηση του ατυχήματος. Πάντα να έχετε υπόψιν σας τις τρεις παραμέτρους :1.Καιρος 2.Μηχανικη βλάβη-αστοχία υλικού 3.Ανθρωπινος παράγοντας.. Πρέπει να γνωρίζουμε ακριβώς τι έγινε ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Δεν έχει σημασία αν είναι Boeing ή Airbus αλλά η ασφάλεια πτήσεων πρέπει να είναι ο πρωταρχικός παράγοντας. Από τα λίγα πάντως που είδα και διάβασα ο καιρός δεν ήταν πρόβλημα. Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν και υπομονή.

Το πορισμα για την lion air

εδειξε μετα την εξεταση των μαυρων κουτιων οτι το αυτομτο συστημα εκανε σωστα και οτι το δυστηχημα συνεβη απο λαθη του πληρωματος το οποιο ακυρωνε συνεχως τις διορθωτικες κινησεις του αυτοματου συστηματος.Το αυτοματο συστημα εβαζε σωστα το αεροπλανο σε ελιγμο μεγαλης γωνιας πορεια βυθισης για αμεση ανακτηση ταχυτητας πριν πεσει σε απωλεια στηριξης,οταν εβλεπε οτι κινδυνευε να πεσει σε απωλεια στηριξης και οτι το πληρωμα απο λανθασμενες εκτιμησεις,αποελλειψη εκπαιδευσης στον κακ ελλειψη εξοικειωσης στον συγκεκριμενο τυπο ,κλπ. ακυρωνε συνεχως αυτον τον διορθωτικο ελιγμο του αυτομστου συστηματος και οτι το αυτοματο συστημα επεμβαινε ξανα και ξανα για να διορθωσει τα λαθη του πληρωματος και να σωσει το ααεροπλανο,κτκ που δρν καταφερε γιατι το πληρωμα επεμενε να ακυρωνει συνεχως τους διορθωτικους ελιγμους του αυτοματου συστηματος.Αυτη η ασχετοσυνη των πληρωματων βρισκεται πισω απο την διπλωματικη εκφραση ((συνδιασμος ανθρωπινων λαθων και τεχνικων παραγοντων)).Ισωες τελικα ειναι λαθος της κατασκευαστριας εταιριας που δεν το προβλεψε αυτο πριν τα παραδωσει οτι θα υπηρχαν πληρωματα που δεν μπορουν να το πεταξουν και θα το εριχναν κατω.Ισως τελικα ισχυει αυτο που προ εικοσαετιας ακουγαμε ,οτι στο μελλον τα αεροπλανα στο πιλοτηριο θα εχουν εκτος απο πιλοτο και μαντροσκυλο και οτι η δουλεια του πιλοτου θα ειναι να ταηζει τον σκυλο και του σκυλου να μην αφηνει τον πιλοτο να πειραζει τα μηχανηματα

✈️🛩️🛫🛬

Φέρτε πίσω το Concorde

Δημήτρης

Πολύ καλά κάνουν και απαγόρευσαν τον εν λόγω τύπο. Έβαλε η Boeing έναν άλλο κινητήρα κατόπιν σχεδιασμού του αεροπλάνου, μετατοπισμένο σε τελείως άλλη θέση, αλλάζοντας το κέντρο βάρους του αεροσκάφους το οποίο έδειχνε πλέον συμπεριφορά ανύψωσης του ρύγχους (pitch up). Και για να διορθωθεί το πρόβλημα, έβαλαν λογισμικό που "σπρώχνει" το ρύγχος προς τα κάτω, άσχετα με το αν αυτό είναι επικίνδυνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες πτήσης ( όπως και αποδείχτηκε). Λογική κυρ-Μήτσου μάστορα αυτοκινήτου, που έχει ένα αμάξι με στραβούς άξονες και αντί να τους διορθώσει για να πηγαίνει ίσια το αυτοκίνητο, στραβώνει και την κρεμαγιέρα στην αντίθετη κατεύθυνση, σου ισιώνει σε αυτή τη θέση και το τιμόνι ώστε τελικά να πηγαίνεις ευθεία έχοντας δύο αντίθετα στραβά που τελικά κάνουν ένα ίσιο. Καθήλωση μέχρι να βάλουν μυαλό και να μην παίζουν με ανθρώπινες ζωές με μοναδικό σκοπό το κέρδος.

Ο τραμπα ςοπως παντα...πυροβολησε!

Επειδη θα ειναι πολλα τα λεφτα Μπαμπη εφοσον αποδειχτει λαθος σε σοφτγουερ και οι συγγενεις των θυματων θα υποβαλουν μηνυσεις και αποζημιωση (που στις ΗΠΑ υπαρχει αυτο, η αποζημιωση λογω βλαβης, βλεπε τα γερμανικα ντιζελ!), γι αυτο βγηκε ο προεδρας και...τουϊταρε προτου μιλησει καν το κουτι για "καθηγητες του ΜΙΤ που πρεπει να πετανε". Δηλ. βρε Τραμπα αν οι πιλοτοι δεν μπορουν να πεταξουν αυτα τ αεροπλανα, τι τους βαζουν και τα πετανε; ΠΟΙΟΣ τους προσελαβε; Το αεροδρομιο; Οχι! Η...εταιρεια! Ομως με το τουϊτι του ο Τραμπ ξεκαθαρα παει ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΟΪΓΚ επειδη σε περιπτωση (ας περιμενουμε το μαυρο κουρι!) λαθους στο σοφτγουερ, που ξεγελασε τον πιλοτο....κλαψτε μανουλες, οι αμερικανοι ζητουν εκατομυρια σε αποζημιωσεις!

Str7

Ολοι εσεις που κραζετε ηθελα να ηξερα αν αυριο πεταγατε κ επρεπε να ταξιδεψετε με αυτου του τυπου αεροσκαφος να δω πως θα εισασταν.μονο κ μονο γοα ψυχολογικους λογους καλα κανουν,ποσο μαλον αν υπαρχει προβλημα

test iq

Το πρόβλημα είναι συνδυασμός δύσκολου χειρισμού και έλλειψης εκπαίδευσης. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν θέλουν να κάνουν πολυέξοδες εκπαιδεύσεις στους πιλότους για τα 737 ΜΑΧ, η Boeing πάλι για να τα κάνει ελκυστικά στις αεροπορικές, τους είπε οτι στην ουσία είναι ίδια με τα 737 που πετάνε τόσο καιρό άρα δεν χρειάζεται εκπαίδευση απο το μηδέν. Οι νέοι , ισχυρότεροι κινητήρες κάνουν το αεροπλάνο να αντιδρά νευρίκά, να σηκώνει την μύτη και η Boeing έβαλε επιπλέον ένα σύστημα που θα καταλάβαινει πότε η μύτη σηκώνεται πολύ και θα την κατεβάζει απο μόνο για την αποφυγή στολαρίσματος. Και κάπου εκεί μπλέκονται τα πράγματα γιατί αν κάποιο αισθητήριο λανθασμένα - όπως στην Lion Air - νομίζει οτι έχει σηκωθεί πολύ η μύτη την κατεβαζει και ο πιλότος παλέυει ενάντια στο σύστημα. Οι πιλότοι της Lion ρώταγαν τον πύργο σε τι ύψος είναι, τι ταχύτητα και τι ύψος έχουν γιατί τα όργανα τους έδειχναν διαφορετικές ενδείξεις.

GS

Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ που να οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος είναι επικίνδυνο, ή αν προτιμάτε, τόσο επικίνδυνο που να δικαιολογεί άμεση καθήλωση και απαγόρευση πρήσεων. Κατανοώ κάποια καλοπροαίρετη ευαισθησία ορισμένων εταιρειών αλλά συνολικά μάλλον καποιοι την 'φύλαγαν' στους αμερικάνους και, μεταξύ μας, όποιος (αλητάκος καλομαθημένος λαικιστής πρόεδρος) θέλει να παίξει τον cowboy με τα εξάσφαιρα θα έπρεπε να ξέρει ότι στον 21ο αιώνα ο αντίπαλος δεν είναι ιθαγενείς με τόξα...

Geo

Λες μπαρούφες.. Έχει ξαναγίνει πολλές φορές και στο παρελθόν να καθηλωθει τύπος αεροπλανου, ωσπου να βρεθεί το προβλημα! Π. Χ. Η Κουαντας πριν λίγα χρόνια καθηλωσε ολα τα Airbus A380!! Όταν εξερράγη ο κινητήρας σε ενα και παραλίγο να συντριβεί... Με τον CEO της Quantas να κάνει τη σοκαριστικη δηλωση "Σταματάνε οι πτήσεις του Α380 γιατί θεωρούμε ότι δεν είναι ενα ασφαλές αεροσκάφος!!! Ώσπου να βρεθεί γιατί εξερράγη ο κινητήρας". Με 2 λόγια, δεν περιμενουν πρώτα να πέσουν καμία 10αρια, και μετα να τα καθηλωσουν!

Δεν ειναι ετσι και το ξερεις...

τι πολεμος και κουραφεξαλα αμολατε! Μιλαμε πως αν δεν εινια λαθος ανθρωπινο(πιλοτος!), πριν απογειωθει το αεροπλανο κανουν εξοχυνιστικο ελεγχο και απο μηχανικους μα και απο τους χειριστες. Αν προκειται λοιπον για ανθρωπινο λαθος ή καποιο λαθος στον υπολογιστη (νεο αεροπλανο ειναι!), θα δειξει. Ομως δνε ειναι καθολου αστειο, οσο δεν απανταται απο καποιον ειδημονα, 2 αεροσκαφη σε τοσο μικρο διαστημα εινια περιεργο. Δεν ειναι στατιστικα αμελητεο καινουργια αεροσκαφη απο Οκτωβρη ως τωρα 2 να επεσαν και περιπου 400 υπολοιπα να πετανε ακομα. Αυτο λεμε, δε γινεται σε 6 μηνες 2 καινουργια αεροσκαφη αν πεφτουν ετσι να το περνας στο ντουκου. Μακαρι να ειναι μονο προβλημα λογισμικου, ολα τ αλλα θα δουμε καθ οδον. Δεν εχιε να κανει με "πολεμο" κλπ. Οταν πετανε τετοια αεροπλανα πανω απο ευρωπαϊκες πολεις, ετσι και πεσει ξανα καποιο και χαθουν πολιτες, κανεις δεν θα μπορει να πει αν ειναι τρομοκρατικο χτυπημα ή βλαβη ! Και σ αυτο ακριβως προσεχουν οι ευρωπαιοι αυτη την στιγμη, γι αυτο και ορθα ανεβαλαν την πτηση πανω απο πολεις τους, μεχρι να δουν τι εφταιεξ! Σκεψου να πεσει σε Λονδινο, Φρανκφουρτη, Παρισι ενα αεροπλανο ετσι; ΤΙ θα βγουν να πουν οι Σαλβινι, Λεπεν κλπ; Γι αυτο πρεπει να ξεκαθαρισουν τα πραγματα, οπως ακριβως με τα αυτοκινητα που βγαζουν ρυπους επικινδυνους για την υγεια μας και πρεπει να μπει σοφτγουερ, ετσι και με τα αεροσκαφη πρεπει να δουν τι συστημα εχει που κοντραρει το αεροσκαφος!

Ανοίχτε σαμπάνιες !

Πόλεμος Αμερικη ΕΕ σε όλα τα επίπεδα ! Όποιος χρησιμοποιεί facebook και ΑirBnb θα χαρακτηρίζεται προδότης !

Και την πληρωνουν ως παντα οι...αμαχοι!

Οσοι πρεπει να πανε σε δουλειες, οικογενειες, διακοπες αν θες κλπ! Κι ολα αυτα γιατι; Γιατι μαλλον η εταιρεια εχει κανειενα λαθος στο σοφτγουερ (αν ισχυουν τα οσα λενε πιλοτοι πολυπειροι που εχουν πεταξει με Μποϊγκ) και οταν αμεσως μετα την πτηση, σε υψος, οι πιλοτοι αναλαμβανουν να στριψουν, το σοφτγουερ το εκλαμβανει σαν παρεμβαησ και "γυριζει" το αεροπλανο σε αλλη πορεις και αυτο μαλλον οδηγησε στα ατυχηματα. Ετσι λενε και στην Αμερικη και ευρωπη πιλοτοι τον Μποϊγκ. Το ολο θεμα δεν εχει να κανει με πολεμο φιλε μου, ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ! Οπως ακριβως οι Αμερικανοι ζητησαν αποζημιωσεις γαι τα ντιζελ τους απο τους ευρωπαιους, ξερεις Ευρωπη, ΗΠΑ δεν ειναι Ελλαντα, χανονται ανθρωποι στο Ματι και μιλαμε κι απο πανω. Αν αποδειχθει μηχανικο λαθος, θα απαιτησουν αποζημιωσεις οι συγγενεις των αδικως θανοντων! Και οταν λεμε αποζημιωση δεν θα ειναι μερικα χρηματα,μα ακομα και διδακτρα σχολειων, τροφεια κλπ κλπ. Δεν ειναι ευκολο! ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΤΡΑΜΠ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΟΥΪΤ ΤΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕ; ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ...ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ...ΠΙΛΟΤΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ! ΑΜΕΣΩΣ Ο ΤΡΑΜΠ ΔΗΛΑΔΗ ΕΒΓΑΛΕ ΠΟΡΙΣΜΑ, ΑΡΑ Η ΜΠΟΪΓΚ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ! ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ, ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΜΠΟΪΓΚ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΟΛΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

nigiria_sklavoi

Κατά της διάρκεια της έρευνας των αστυνομικών στο "σχολείο" της Ριγκάσα, στην Πολιτεία Καντούνα, βρέθηκαν 147 αλυδοσεμένοι άνθρωποι, εκ των οποίων οι 22 ήταν γυναίκες και 4 ανήλικοι - Πρόκειται για την τέταρτη έρευνα σε τέτοιο ίδρυμα μέσα σε διάστημα ενός μήνα

biden_gios

Ο γιός του Τζο Μπάιντεν, εκ των πρωταγωνιστών του «ουκρανικού» που έχει συνταράξει την πολιτική ζωή των ΗΠΑ, τόνισε πως «δεν έκανε κάποιο λάθος»  - «Ζω τη ζωή μου χωρίς να κρύβομαι» δήλωσε σε τηλεοπτική του συνέντευξη

livanos

Υπουργός Οικονομικών και πρωθυπουργός της χώρας συμφώνησαν στην κατάρτιση ενός προϋπολογισμού που δεν θα περιλαμβάνει επιπρόσθετους φόρους ή τέλη - Τρίτη μέρα διαδηλώσεων το Σάββατο στη Βηρυτό και στις άλλες πόλεις