Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Λε Μαν 1955: Πέρασαν 65 χρόνια από τη μεγαλύτερη τραγωδία στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου
Λε Μαν 1955: Πέρασαν 65 χρόνια από τη μεγαλύτερη τραγωδία στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου
Η Mercedes του Πιερ Λεβέ «απογειώνεται» και σκορπίζει τον θάνατο στην εξέδρα
Ήταν στις 11 Ιουνίου του 1955 όταν 84 άνθρωποι βρίσκουν τραγικό θάνατο στο Γκραν Πρι στο Λε Μαν της Γαλλίας και άλλοι εκατοντάδες τραυματίζονται εκ των οποίων 76 ακρωτηριάζονται.
Σαν σήμερα 65 χρόνια πριν έμελλε να γραφτεί στην ιστορία ο πιο τραγικός αγώνας αυτοκινήτου στη Γαλλία. Πάνω από 500.000 ψυχές βρίσκονταν στο στάδιο για να παρακολουθήσουν τον αγώνα και έμελλε να γίνουν μάρτυρες μια τραγωδίας δίχως προηγούμενο: Η Mercedes του Πιερ Λεβέ μετά από σύγκρουση με την Austin Healy του Λανς Μακλίν βγαίνει εκτός πίστας και πέφτει επάνω τους θεατές.
Ο 24ωρος αγώνας είχε μόλις δύο ώρες που είχε ξεκινήσει: Ο Χόθορν μόλις είχε προσπεράσει τον Λεβέ, ο οποίος τον «κυνηγούσε», ενώ προσπέρασε και το πολύ πιο αργό Austin-Healey, του επίσης Βρετανού Λανς Μακλίν, όταν δέχτηκε σήμα από τα πιτς του να μπει για ανεφοδιασμό. Φρέναρε απότομα και ανάγκαζε τον Μακλίν να κάνει ελιγμό για να τον αποφύγει.
Όμως, αυτός ο ελιγμός είχε σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητό του να βρεθεί στον δρόμο του Λεβέ, ο οποίος, με ταχύτητα 240 χιλιομέτρων την ώρα δεν κατάφερε να τον αποφύγει με αποτέλεσμα η Mercedes να απογειωθεί και να πέσει πάνω στην εξέδρα των θεατών.
Ο Λεβέ σκοτώνεται ακαριαία και το αυτοκίνητο του Μακλίν σταμάτησε σχεδόν στο κέντρο της πίστας, αφού πρώτα έκανε αρκετές φορές στροφή γύρω από τον εαυτό του με τον οδηγό να βγαίνει σώος έξω από αυτό.
Την ίδια ώρα στις εξέδρες η Mercedes σκόρπισε τον θάνατο σε 83 θεατές αποκεφαλίζοντας τους πιο κοντινούς και καταφέροντας θανάσιμα τραύματα σε όσους βρίσκονταν πιο μακριά.
Ο κινητήρας και ο πρόσθιος άξονας έπεσαν σαν δρεπάνια πάνω στους θεατές, ενώ το σασί του αυτοκινήτου, στο οποίο είχε χρησιμοποιηθεί μαγνήσιο για να γίνει ελαφρύτερο, ανεφλέγη.
Λίγο μετά το δυστύχημα, ο διευθυντής της Mercedes έδωσε εντολή στους δύο εναπομείναντες οδηγούς να αποχωρήσουν από τον αγώνα ως ένδειξη σεβασμού σε εκείνους που σκοτώθηκαν. Ο αγώνας όμως δεν σταμάτησε παρά την τραγωδία. Συνεχίστηκε κανονικά με νικητή τον Χόθορν που οδηγούσε μία Τζάγκουαρ.
Σαν σήμερα 65 χρόνια πριν έμελλε να γραφτεί στην ιστορία ο πιο τραγικός αγώνας αυτοκινήτου στη Γαλλία. Πάνω από 500.000 ψυχές βρίσκονταν στο στάδιο για να παρακολουθήσουν τον αγώνα και έμελλε να γίνουν μάρτυρες μια τραγωδίας δίχως προηγούμενο: Η Mercedes του Πιερ Λεβέ μετά από σύγκρουση με την Austin Healy του Λανς Μακλίν βγαίνει εκτός πίστας και πέφτει επάνω τους θεατές.
Ο 24ωρος αγώνας είχε μόλις δύο ώρες που είχε ξεκινήσει: Ο Χόθορν μόλις είχε προσπεράσει τον Λεβέ, ο οποίος τον «κυνηγούσε», ενώ προσπέρασε και το πολύ πιο αργό Austin-Healey, του επίσης Βρετανού Λανς Μακλίν, όταν δέχτηκε σήμα από τα πιτς του να μπει για ανεφοδιασμό. Φρέναρε απότομα και ανάγκαζε τον Μακλίν να κάνει ελιγμό για να τον αποφύγει.
Όμως, αυτός ο ελιγμός είχε σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητό του να βρεθεί στον δρόμο του Λεβέ, ο οποίος, με ταχύτητα 240 χιλιομέτρων την ώρα δεν κατάφερε να τον αποφύγει με αποτέλεσμα η Mercedes να απογειωθεί και να πέσει πάνω στην εξέδρα των θεατών.
Ο Λεβέ σκοτώνεται ακαριαία και το αυτοκίνητο του Μακλίν σταμάτησε σχεδόν στο κέντρο της πίστας, αφού πρώτα έκανε αρκετές φορές στροφή γύρω από τον εαυτό του με τον οδηγό να βγαίνει σώος έξω από αυτό.
Την ίδια ώρα στις εξέδρες η Mercedes σκόρπισε τον θάνατο σε 83 θεατές αποκεφαλίζοντας τους πιο κοντινούς και καταφέροντας θανάσιμα τραύματα σε όσους βρίσκονταν πιο μακριά.
Ο κινητήρας και ο πρόσθιος άξονας έπεσαν σαν δρεπάνια πάνω στους θεατές, ενώ το σασί του αυτοκινήτου, στο οποίο είχε χρησιμοποιηθεί μαγνήσιο για να γίνει ελαφρύτερο, ανεφλέγη.
Λίγο μετά το δυστύχημα, ο διευθυντής της Mercedes έδωσε εντολή στους δύο εναπομείναντες οδηγούς να αποχωρήσουν από τον αγώνα ως ένδειξη σεβασμού σε εκείνους που σκοτώθηκαν. Ο αγώνας όμως δεν σταμάτησε παρά την τραγωδία. Συνεχίστηκε κανονικά με νικητή τον Χόθορν που οδηγούσε μία Τζάγκουαρ.
Στα Μέσα της εποχής ξέσπασε σάλος για το γεγονός ότι ο αγώνας δεν σταμάτησε, με τους διοργανωτές να δέχονται σκληρή κριτική για την απόφασή τους να συνεχίσουν τον αγώνα «πάνω» στα πτώματα 84 ανθρώπων.
Μετά το τραγικό δυστύχημα η Μερσέντες αποσύρθηκε από όλους τους αγώνες αυτοκινήτου ως το 1989, ενώ ορισμένες χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία, η Ελβετία και η Σουηδία, απαγόρευσαν τους αγώνες αυτοκινήτου στο έδαφός τους.
Ειδήσεις σήμερα:
Η Τουρκία επιμένει: Δικό μας θέμα η Αγιά Σοφιά, είναι Οθωμανική ιδιοκτησία
Δημοσκόπηση Opinion Poll: Προβάδισμα ρεκόρ για ΝΔ - Στο 24% η διαφορά με ΣΥΡΙΖΑ
Γιώργος Λασκαρίδης: To MasterChef, το love story και η πρόταση γάμου που είχε υποσχεθεί
Μετά το τραγικό δυστύχημα η Μερσέντες αποσύρθηκε από όλους τους αγώνες αυτοκινήτου ως το 1989, ενώ ορισμένες χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία, η Ελβετία και η Σουηδία, απαγόρευσαν τους αγώνες αυτοκινήτου στο έδαφός τους.
Ειδήσεις σήμερα:
Η Τουρκία επιμένει: Δικό μας θέμα η Αγιά Σοφιά, είναι Οθωμανική ιδιοκτησία
Δημοσκόπηση Opinion Poll: Προβάδισμα ρεκόρ για ΝΔ - Στο 24% η διαφορά με ΣΥΡΙΖΑ
Γιώργος Λασκαρίδης: To MasterChef, το love story και η πρόταση γάμου που είχε υποσχεθεί
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα