Οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού εκμεταλλεύτηκαν το πολυήμερο ρεπό που έδωσε ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ και ταξίδεψαν μαζί με τις συντρόφους τους στο Ντουμπάι.
Πήγαν φυσικά και στην έρημο και δεν παρέλειψαν να κάνουν βόλτα και με καμήλα.
Στο τέλος της εβδομάδας οι παίκτες του Ολυμπιακού επιστρέφουν στη βάση τους για να ξεκινήσουν προπονήσεις αφού το Σάββατο 3 Ιανουαρίου υπάρχει ο τελικός του Σούπερ Καπ με τον ΟΦΗ στην Κρήτη.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους