Ολυμπιακός: Τα συμβόλαια που δύσκολα θα ανανεωθούν και το «παραθυράκι» παραμονής του Γιόβετιτς
Αν και η χρονιά έχει ακόμα... δρόμο υπάρχουν ήδη συγκεκριμένοι παίκτες που πολύ δύσκολα θα παραμείνουν στον Πειραιά
Ο Ολυμπιακός είναι ένας Οργανισμός που ποτέ δεν σταματά τις διεργασίες ενόψει της χρονιάς που ακολουθεί και ενώ παράλληλα έχει και τις τρέχουσες αγωνιστικές του υποχρεώσεις. Σε αυτήν την περίσταση υπάρχουν ήδη συγκεκριμένες περιπτώσεις παικτών που διαφαίνεται ότι θα είναι πολύ δύσκολο να ανανεωθούν τα συμβόλαιά τους.
Πρόκειται για τους 2 Ισπανούς, Κίνι και Βιθέντε Ιμπόρα αλλά και τον Πορτογάλο χαφ, Ζοάο Καρβάλιο. Ο Καρβάλιο χρησιμοποιείται λιγότερο από τους 2 έμπειρους Ισπανούς (ο ένας μπακ και ο άλλος χαφ) επί Μεντιλίμπαρ αλλά πάντα αυτό που μετράει είναι η συνολική προσφορά ενός παίκτη. Για τον πάντα αγωνιστικά φιλότιμο και μαχητικό Κίνι ίσως να υπάρχει η... αδικία του ότι χρησιμοποιήθηκε αρκετά ως αριστερός μπακ αν και δεξιοπόδαρος.
Οι Ιμπόρα και Κίνι είχαν την ιδιαιτερότητα πώς επί Καρβαλιάλ δεν έβρισκαν χρόνο συμμετοχής ενώ βρέθηκαν αρκετά κοντά στην αποχώρησή τους τον Γενάρη. Η λογική όταν αποκτήθηκαν επί Κορδόν είναι να δώσουν σημαντικές βοήθειες ακόμα και ερχόμενοι από τον πάγκο. Ενδεχομένως το αγωνιστικό πρόσημο του Κίνι να είναι κάπως πιο θετικό αλλά έως εκεί. Ο δε Καρβάλιο δεδομένα δεν έχει δικαιολογήσει τις προσδοκίες που υπήρχαν για αυτόν και ενώ και των τριών αυτών παικτών τα συμβόλαια εκπνέουν. Ο Γιόβετιτς από την άλλη έχει τις πιθανότητές του να συνεχίσει και τη νέα χρονιά έχοντας ένα συμβόλαιο 1+1.
Ο «Γιόβε» δεν είναι μόνο πώς αξιοποιείται από τον Μεντιλίμπαρ ακόμα και ως 2ος φορ ή κρυφός κυνηγός (ή και εξτρέμ στη ροή του αγώνα). Είναι πώς έχει ξαναβρεί για τα καλά τα πατήματά του, έβαλε γκολ πρόκρισης με τη Μακάμπι και προσφέρει για τα καλά. Άρα με την εικόνα του έχει βάλει σε διαδικασία σκέψεων τους ανθρώπους των Πειραιωτών για την παραμονή του ως μία έξτρα επιθετική λύση. Ο 34χρονος Στέφαν Γιόβετιτς που έχει βγάλει και ασίστ φέτος, έχει 5 γκολ σε 26 ματς.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.