Το πρώτο μήνυμα Γιαννακόπουλου μετά τον αποκλεισμό του Παναθηναϊκού από το Final 4: Έχουμε φάει πολλές από αυτές τις πίκρες, ξέρουμε να γυρίζουμε

Το πρώτο μήνυμα Γιαννακόπουλου μετά τον αποκλεισμό του Παναθηναϊκού από το Final 4: Έχουμε φάει πολλές από αυτές τις πίκρες, ξέρουμε να γυρίζουμε

Δείτε το βίντεο που ανήρτησε στο Inastagram λίγες ώρες μετά την ήττα του Παναθηναϊκού με 81-64 από τη Βαλένθια

Το πρώτο μήνυμα Γιαννακόπουλου μετά τον αποκλεισμό του Παναθηναϊκού από το Final 4: Έχουμε φάει πολλές από αυτές τις πίκρες, ξέρουμε να γυρίζουμε
Μήνυμα ανάταξης στον Παναθηναϊκό επιχείρησε να στείλει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος λίγες ώρες μετά τον αποκλεισμό των «πράσινων» από το Final 4 της Euroleague μετά την ήττα με 81-64 από τη Βαλένθια στο πέμπτο ματς της σειράς στην Ισπανία.

Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός έκανε λόγο για «πίκρες που έχουμε φάει πολλές» στέλνοντας μήνυμα ότι «ξέρουμε να γυρίζουμε».

Μιλώντας στον γάτο του, Φρι, τα ξημερώματα της Πέμπτης, ο κ. Γιαννακόπουλος είπε χαρακτηριστικά:

«Γαμ@@@ς μας πήγαν Φρι, να σου πω όμως κάτι, η πίκρα με πίκρα περνάει και από αυτές τις πίκρες έχουμε φάει πολλές, ξέρουμε να γυρίζουμε»

Δείτε το βίντεο:

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Best of Network

Δείτε Επίσης