Την αποθέωση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης γνώρισε η αποστολή της ΑΕΚ.
Μετά το 1-1 με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα η αποστολή της Ένωσης έφυγε από το γήπεδο για το αεροδρόμιο και όταν έφτασε εκεί την περίμεναν 100 φίλοι της για να αποθεώσουν τους παίκτες.
Με την άφιξη της αποστολής έγινε χαμός και ο κόσμος φώναζε «Νάτοι, νάτοι οι πρωταθλητές».
Θυμίζουμε η ΑΕΚ έχει έναν ακόμα αγώνα, την Κυριακή (19:30) με τον Ολυμπιακό και θα ακολουθήσει η απονομή του τίτλου και η φιέστα στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Η bwin συγχαίρει θερμά τον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ελλάδας, μια επιτυχία που επισφραγίζει μια ονειρική σεζόν και μια άρτια, ουσιαστική συνεργασία, γραμμένη με συνέπεια και κορυφές.