Κβαρατσχέλια: Προκάλεσε αντιδράσεις στη Νάπολι η φωτογραφία του στην ετικέτα της Coca-Cola στη Γεωργία
Στη Γεωργία ξεπούλησε το γνωστό αναψυκτικό με την φωτογραφία του Κβίτσα όμως η Νάπολι αντέδρασε αφού διαχειρίζεται την εικόνα του και έδωσε σχετική άδεια
Ο Κβίτσα Κβαρατσχέλιαήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της επιστροφής τηςΝάπολιστην κορυφή του πρωταθλήματος στην Ιταλία μετά από 33 χρόνια.
Ο 22χρονος Γεωργιανός που είναι και στο στόχαστρο της Ρεάλ Μαδρίτης θα ηγηθεί από το φετινό καλοκαίρι της Εθνικής ομάδας U-21 της Γεωργίαςη οποία θα συμμετάσχει στο Euro.
Η ομάδα έχει πολλές πιθανότητες διάκρισης και γι' αυτό τον λόγο έχει ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια στη χώρα. Η ομοσπονδία ποδοσφαίρου της Γεωργίας συμφώνησε με την Coca Cola να τοποθετήσει την μορφή του Κβίτσα Κβαρατσχέλια και άλλων παικτών στις ετικέτες των μπουκαλιών της που κυκλοφορούν στη χώρα.
Όπως είναι φυσικό η Coca Cola με τον άσο της Νάπολι ξεπούλησε! Η κίνηση αυτή όμως προκάλεσε την αντίδραση της Νάπολι. Σύμφωνα με το συμβόλαιο, η Νάπολι κατέχει το 100% των διαφημιστικών δικαιωμάτων του παίκτη και η Νάπολι δεν είχε ενημερωθεί για αυτή την πρωτοβουλία.
Έτσι όμως γράφουν τα ιταλικά ΜΜΕ έχει ζητήσει ήδη να αφαιρεθεί η φωτογραφία του από την ετικέτα.
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.