Κορωνοϊός - Καραμανλής: Υποχρεωτική χρήση μάσκας και αύξηση των οχημάτων στα Μέσα Μεταφοράς

Κορωνοϊός - Καραμανλής: Υποχρεωτική χρήση μάσκας και αύξηση των οχημάτων στα Μέσα Μεταφοράς

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μίλησε για τα μέσα προστασίας που θα εφαρμόζονται στις μετακινήσεις των πολιτών στα μέσα μεταφοράς

karamanlis_metafores
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ έχουν ήδη δρομολογήσει το σχέδιο για τη σταδιακή επαναφορά των λεωφορείων και των συρμών του μετρό στην κανονικότητα, με αύξηση των οχημάτων και μείωση των χρονοαποστάσεων, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Διαβεβαίωσε πως θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επόμενη μέρα «έτσι ώστε να τηρούνται όλοι οι αυστηροί κανόνες για την υγεία των πολιτών», ενώ επιβεβαίωσε ότι η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα μέσα μαζικής μεταφοράς συζητείται με το Υπουργείο Υγείας.




Μιλώντας σήμερα στον τηλεοπτικό σταθμό ΜEGA, για τα μέτρα προστασίας στα μέσα μαζικής μεταφοράς όταν ξεκινήσει η σταδιακή μετάβαση στην επόμενη ημέρα της κρίσης του κορωνοϊού, αλλά και για τα μεγάλα έργα υποδομών που θα συμβάλλουν στην επανεκκίνηση της οικονομίας, ο κ. Καραμανλής είπε: «Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μία μεγάλη ανησυχία. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για την επόμενη ημέρα, διότι σιγά-σιγά μπαίνουμε σε μία σταδιακή αποκατάσταση».

Πρόσθεσε δε πως το υπουργείο εξετάζει μαζί με τους ειδικούς, ποια μέτρα προστασίας πρέπει να παίρνουν οι επιβάτες.

Κλείσιμο
Επανέλαβε πως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει λάβει αυτή τη στιγμή όλα τα κατάλληλα μέτρα έτσι ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός στα μέσα μαζικής μεταφοράς, επισημαίνοντας πως γίνονται όλες οι απαραίτητες απολυμάνσεις, έχουν ληφθεί μέτρα για την προστασία των εργαζομένων, όπως η είσοδος των επιβατών από την πίσω πόρτα, αλλά και η μείωση κατά 50% των επιβατών μέσα στα λεωφορεία.

Επίσης, ανέφερε ότι σήμερα, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η επιβατική κίνηση, αλλά και οι συνθήκες λόγω κορωνοϊού, κυκλοφορούν στην Αθήνα 550 από τα περίπου 1.000 λεωφορεία. Εξήγησε πως ο λόγος που δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν, και υπό κανονικές συνθήκες, περισσότερα από 1.000 λεωφορεία, είναι ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου ο οποίος είναι τα 16 έτη.

«Δυστυχώς επί πέντε χρόνια η προηγούμενη κυβέρνηση δεν φρόντισε ούτε για την στοιχειώδη συντήρηση του στόλου, αλλά ούτε και για την ανανέωση του με καινούργια, φιλικά προς το περιβάλλον, λεωφορεία» σχολίασε. «Σύντομα στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα δούμε ηλεκτρικά και φιλικά προς το περιβάλλον λεωφορεία» είπε και πρόσθεσε πως ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος τους επόμενους μήνες.

Κομβικός ο ρόλος των μεγάλων project υποδομών στην οικονομία

Κομβικό ρόλο για την επανεκκίνηση της οικονομίας την επόμενη ημέρα θα παίξουν τα μεγάλα project υποδομών δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισημαίνοντας πως το υπουργείο έχει ήδη σχεδιάσει μεγάλες επενδύσεις, ύψους 13 δισ. ευρώ, όπως ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος, ο Ε65, το Flyover στη Θεσσαλονίκη, έργα τα οποία θα δώσουν μεγάλο πολλαπλασιαστή στην οικονομία.

Τέλος, ερωτηθείς για την υπόθεση των voucher, ο Κ. Καραμανλής ανέφερε πως «η κυβέρνηση χειρίστηκε όλη την κρίση με μεγάλη επιτυχία. Έγινε μια αστοχία στο θέμα των vouchers, αλλά το αποτέλεσμα δεν αλλάζει. Οι επιστήμονες θα πάρουν τα χρήματα που πρέπει να πάρουν και πάμε και ένα βήμα παραπέρα, με εντολή του ιδίου του πρωθυπουργού, για να γίνει έλεγχος στα ΚΕΚ στα όποια όλοι γνωρίζουμε ότι υπήρχαν παθογένειες».

Ειδήσεις σήμερα

Διευθυντής CDC ΗΠΑ: Το δεύτερο κύμα της πανδημίας ίσως είναι πιο θανατηφόρο

Προκλητική απάντηση της Τουρκίας: Η Ελλάδα επιδεικνύει τις μη ρεαλιστικές αντιλήψεις και στάσεις της

Time: Τι έκανε σωστά η Ελλάδα και γλίτωσε τα χειρότερα με τον κορωνοϊό
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης