Τον ενθουσιασμό της για το Only Fans περιέγραψε η πρώην νικήτρια του «Μy style rocks» Όλγα Κοτλιδά, εκφράζοντας την αγάπη της για την πλατφόρμα, ενώ ανέλυσε και τα οικονομικά οφέλη που μπορεί να προσφέρει. Όπως δήλωσε, στην Ελλάδα μπορεί κανείς να βγάλει από 15.000 μέχρι 20.000 ευρώ τον μήνα. Η Όλγα Κοτλιδά τόνισε ότι η αναφορά των συγκεκριμένων ποσών προκύπτουν από την προσωπική της εμπειρία.
Η παίκτρια που κέρδισε το 2023 στον διαγωνισμό μόδας, δεν επιθυμεί να αποκαλύψει δημόσια τις χρηματικές απολαβές της από το Only Fans, η δραστηριότητά της όμως, της επιτρέπει να δηλώνει, ότι σε έναν μήνα μπορεί κάποιος να εξασφαλίσει χιλιάδες ευρώ. Όπως είπε στο podcast «Legit»: «Αγαπάω αυτή την πλατφόρμα. Δεν θα σου πω ποιο είναι το δικό μου μηνιαίο εισόδημα από την πλατφόρμα, αλλά θα σου πω ότι για τα δεδομένα Ελλάδας, είναι απόλυτα εφικτό ένα νούμερο της τάξης των 15.000 - 20.000 ευρώ το μήνα και στο λέω από προσωπική εμπειρία».
Δείτε το βίντεο στο 44:40
Σε άλλο σημείο των δηλώσεών της, η Όλγα Κοτλίδα ανέφερε πως παρότι αρχικά είχε συστολές και επηρεάστηκε από κοινωνικά πρότυπα, σύντομα πήρε την απόφαση να μπει στον κόσμο της πλατφόρμας: «Μια περίοδο φιλοξενούσα μια φίλη μου και εκείνη είχε Only Fans και μου ζητούσε τη γνώμη μου. Είχα δει πώς στήνεται η πλατφόρμα και τι λεφτά βγαίνουν. Ήταν ακραία ποσά. Ήθελα να δω αν μπορούσα να το κάνω, αλλά δεν ήμουν έτοιμη, με ένοιαζε ακόμα η γνώμη του κόσμου. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και αποφάσισα να το κάνω. Όταν μια φίλη μου, μου λέει ότι έχει πρόβλημα στη δουλειά της λέω "κάνε Only Fans"».
Όσο για το υλικό που μοιράζεται, δήλωσε: «Πουλάω υλικό, το οποίο παράγω μόνη μου, βγαίνω και γυμνή. Οι γονείς μου γνωρίζουν ότι έχω λογαριασμό στην πλατφόρμα, ο μπαμπάς μου είναι πιο αυστηρός από τη μητέρα μου».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.