Μια σειρά φωτογραφιών ανήρτησε το βράδυ της Πέμπτης στο Instagram η Κιμ Καρντάσιαν προκειμένου να παρουσιάσει τη νέα σειρά εσωρούχων με την υπογραφή της που θα κυκλοφορήσουν στις 7 Νοεμβρίου.
«Πρωταγωνιστής» σχεδόν σε όλες τις δημιουργίες της τηλεπερσόνας τα κρύσταλλα που δίνουν μια αίσθηση λαμπερότητας στα εσώρουχα.
Πολλοί, όμως, από τους σχολιαστές παρατήρησαν ότι η ιδέα της Κιμ Καρντάσιαν θυμίζει Μπρίτνεϊ Σπίαρς και συγκεκριμένα την εμφάνιση της τραγουδίστριας στο βίντεο κλιπ για το τραγούδι Toxic.
«Η Μπρίτνεϊ θα έπρεπε να είναι το πρόσωπο της καμπάνιας αυτής. Είναι τέλεια για αυτήν» έγραψε χαρακτηριστικά ένας από τους σχολιαστές.
Κλείσιμο
Η ίδια η Κιμ Καρντάσιαν, πάντως, υποστηρίζει ότι η συνεργασία της εταιρείας Skims και της Swarovski θα οδηγήσει σε «μια μοναδική κολεξιόν με κρύσταλλα».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.