Η Μαρία Μενούνος έδωσε συνέντευξη και αναφέρθηκε στον καρκίνο που πέρασε και τον όγκο, που είχε και διπλασιάστηκε, γιατί τον αγνόησαν οι γιατροί.
Η δημοσιογράφος έχει μιλήσει ανοιχτά για την περιπέτεια της υγείας της, με τον καρκίνο στο πάγκρεας. Όπως είχε πει, διαγνώστηκε με αυτόν, τον Ιανουάριο.
Μιλώντας στο podcast «Not Skinny But Not Fat», εξήγησε πως ο όγκος που είχε, μεγάλωσε αισθητά από την πρώτη της εξέταση τον Νοέμβριο.
«Όταν βρήκαν τον όγκο στη μαγνητική τομογραφία, είπαν "μπορούμε να επιστρέψουμε και να πάρουμε τα αρχεία και να δούμε την εξέταση του Νοεμβρίου; Βάζω στοίχημα ότι ήταν εκεί"», είπε χαρακτηριστικά.
«Ήταν όντως εκεί. Σε εκείνο το σημείο ήταν μόλις δύο εκατοστά, ενώ αργότερα ήταν σχεδόν τέσσερα εκατοστά. Είχε διπλασιαστεί σε μέγεθος σε δύο μήνες», συμπλήρωσε.
Όπως ανέφερε στη συνέχεια, ακόμα δεν έχει καταλάβει πώς κάτι τέτοιο ξέφυγε από τους γιατρούς. «Αυτό που κατάλαβα είναι ότι οι διαφορετικές εξετάσεις σου δίνουν τη δυνατότητα να δεις διάφορα πράγματα καλύτερα. Για αυτό, μια μαγνητική μπορεί όντως να δείξει κάτι, όμως σε κάποιες περιπτώσεις οι αξονικές είναι καλύτερες. Άλλοι λένε ότι είναι ο υπέρηχος. Είναι όμως, μια πολύ περίπλοκη διαδικασία», εξήγησε η Μαρία Μενούνος.
«Έτσι, ο ακτινολόγος ξανακοίταξε τις παλιές εξετάσεις και μου είπε ότι ήταν όντως εκεί. Ενώ όταν είχα πάει για αξονική τομογραφία, μου είπαν "είσαι καλά"», προσθέτει.
Κλείσιμο
Κάθε φορά που έλεγε στον γιατρό της ότι είχε μεγάλους πόνους, εκείνος την καθησύχαζε, λέγοντάς της πως δεν τρέχει τίποτα. «Του έλεγα πόσο πολύ πονούσα κι εκείνος μου απαντούσε ότι έχουμε κάνει όλες τις εξετάσεις», αποκάλυψε κλείνοντας.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.