Η Δήμητρα Αλεξανδράκη είναι μία από τις influencers που το «ινστιτούτο της απάτης» εμπιστεύτηκε για την προώθηση των υπηρεσιών του. Πρόκειται για το κέντρο αισθητικής που εξαπάτησε πολλές πελάτισσες,αλλάζοντας διαρκώς επωνυμία και αποσπώντας αστρονομικά ποσά αφήνοντας παράλληλα, με σωματικά τραύματα τους πελάτες.
Η instagrammer μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» για την εμπλοκή της σε αυτό το ινστιτούτο, ενώ επισήμανε ότι δέχεται πολλά απειλητικά μηνύματα στο Instagram.
«Επισκέφτηκα το συγκεκριμένο, δοκίμασα υπηρεσίες που τα έδειξα κιόλας στο Instagram. Δεν θα πρότεινα ποτέ κάτι που να μην έχω δοκιμάσει ειδικά στα άτομα που με εμπιστεύονται. Πραγματικά, δεν κοιμάμαι εξαιτίας αυτών των ανθρώπων. Έχω χάσει τον ύπνο μου τους τελευταίους δύο μήνες. Έχω ξεκινήσει και κάνω εξυπηρέτηση πελατών σε ένα κατάστημα που δεν είναι δικό μου. Πήγα και δοκίμασα τις υπηρεσίες τους και ήταν όλα τέλεια, ένα υπέροχο ιατρείο, όλα μια χαρά. Ο γιατρός μου έκανε ενέσιμα, δεν θα έδειχνα ποτέ κάτι που δεν το έχω δοκιμάσει. Απαιτώ να τους επιστρέψουν τα χρήματα σε όσες γυναίκες είναι δυσαρεστημένες. Με ξεγέλασαν αλλά υπάρχουν γυναίκες που πήραν τα χρήματα πίσω τους. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν να πάω στο εξοχικό τους στην Αράχωβα» είπε αρχικά.
Δείτε βίντεο:
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cqu3qy4ohcsp)
«Δεν έχω εξαπατήσει κανέναν, καλύτερα να πέσει φωτιά να με κάψει. Έχω χάσει τον ύπνο μου με αυτό το πράγμα. Δέχθηκα μία επίθεση στο Instagram, ότι είμαι συνένοχη, μου έσκασαν τα λάστιχα του αυτοκινήτου, ακούω να λένε ότι τους τραμπουκίζουν, ότι δεν θα τους ξαναδεί η μάνα τους. Έχω βίντεο από πολλές κοπέλες και γυναίκες που κλαίνε και μου λένε: θέλουν να μας εξαφανίσουν, μας κάνουν πραγματικό εκβιασμό» πρόσθεσε στη συνέχεια το μοντέλο και ξέσπασε σε κλάματα.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.