Masters of Events: Το νέο επιχειρηματικό βήμα του Χάρη Ντάβλα - Η Ready-To-Wear συλλογή του
Η πρώτη ολοκληρωμένη Ready-To-Wear συλλογή του - Σε ποιους άντρες απευθύνεται
Το νέο επιχειρηματικό βήμα του διάσημου PR manager Χάρη Ντάβλα, (Masters of Events: Γιώργος και Χάρης), είναι το νέο talk of the town.
Η Ready-To-Wear συλλογή που ετοίμασε ο Χάρης Ντάβλαςγια την περίοδο Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 κινείται σε φωτεινά παστέλ χρώματα στις αποχρώσεις του πράσινου, του γαλάζιου, του ροζ και του λευκού, σε συνδυασμό με προσεγμένα ιταλικά υφάσματα όπως cotton, λινό και κασμίρ.
Η παράδοση και η ιστορία του οίκου στο ανδρικό ρούχο σε συνδυασμό με τις γνώσεις, την αισθητική και το στιλ του Χάρη Ντάβλα, οδήγησαν στη δημιουργία μιας συλλογής που απευθύνεται στον σύγχρονο σκεπτόμενο άνδρα που δρα και επιχειρεί, αγαπά τον εαυτό του και τα ταξίδια.
Πώς εμπνεύστηκε τη συλλογή ο δημιουργός, πού απευθύνεται
«Οραματίστηκα μια συλλογή που θα συνδυάζει το ανεπιτήδευτο American preppy look με την κλασική ιταλική φινέτσα. Ουσιαστικά απευθύνομαι σε κάθε νέο άνδρα που επιθυμεί να εμπλουτίσει τη γκαρνταρόμπα του με διαχρονικά κομμάτια τα οποία θα απολαμβάνει στην καθημερινότητά του, χωρίς να χρειαστεί να ξεφύγει από το budget του», αναφέρει ο δημιουργός Χάρης Ντάβλας, επισημαίνοντας ότι στη νέα του συλλογή σε συνεργασία με τον οίκο Vardas, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή τόσο στην επιλογή των υφασμάτων όσο και στη χρωματική παλέτα των ρούχων.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!